Wanneer dat liberale partijen zijn ben ik blij dat ik geen liberaal ben.quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef PJORourke het volgende:
Echte liberalen stemmen geen VVD meer. Ben je beter af bij CDA, EenNL of PVV.
Ook niet, als je kijkt naar het beginselprogramma van die 2 partijen zit je als liberaal namelijk nog steeds beter bij de VVD alleen jammer dat je daar weinig van terugziet in het verkiezingsprogramma.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef tvlxd het volgende:
Echte liberalen stappen over naar D66, me dunkt.
Het zou kunnen, ik heb er mijn twijfels over, maar als je dan toch als liberaal over wilt stappen, dan moet je bij de democraten zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook niet, als je kijkt naar het beginselprogramma van die 2 partijen zit je als liberaal namelijk nog steeds beter bij de VVD alleen jammer dat je daar weinig van terugziet in het verkiezingsprogramma.
Liberaal democraten denk ik dan, D66 heeft sinds 1966 wel bewezen niet liberaal te zijn en praktisch elke regeerperiode haar "kroonjuwelen" verkwanseld maar wellicht vinden ze dat bij D66 liberaal.quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Het zou kunnen, ik heb er mijn twijfels over, maar als je dan toch als liberaal over wilt stappen, dan moet je bij de democraten zijn.
Nee, dat zullen ze bij D66 vast niet liberaal vinden, maar je had het net over partijprogramma's en niet handelen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Liberaal democraten denk ik dan, D66 heeft sinds 1966 wel bewezen niet liberaal te zijn en praktisch elke regeerperiode haar "kroonjuwelen" verkwanseld maar wellicht vinden ze dat bij D66 liberaal.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Liberaal democraten denk ik dan, D66 heeft sinds 1966 wel bewezen niet liberaal te zijn en praktisch elke regeerperiode haar "kroonjuwelen" verkwanseld maar wellicht vinden ze dat bij D66 liberaal.
Klopt maar als een partij zo makkelijk haar standpunten laat varen lijkt me dat ook geen goede keuze voor een liberaal.quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, dat zullen ze bij D66 vast niet liberaal vinden, maar je had het net over partijprogramma's en niet handelen.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze zijn principieel, kan de VVD met hun houtje-touwtje programma en dito leden alleen maar van dromen.
Nee, het is een sprookje dat bepaalde mensen graag verbieden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef Aoristus het volgende:
liberaal bestaat gewoon niet, het is een sprookje waar bepaalde mensen graag in geloven
Dat zijn de mensen die verder kijken in de regelquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nee, het is een sprookje dat bepaalde mensen graag verbieden.
Ik denk van wel trouwens, elke partij komt er wel weer bovenop. VVD zit niet vaak in de oppositie maar oppositie voeren konden ze wel in het verleden en leverde ook een hoop stemmen op. 5 jaar geleden was de gedachte dat het weleens afgelopen kon zijn voor de PvdA en in 1994 met het CDAquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Nee
D66 is pragmatisch en doet al te snel water bij de wijn, maar ze blijven in hun wezen liberaal. De VVD is volledig overgenomen door reactionaire conservatieven. Waar D66 wedijvert om de identificatieplicht af te schaffen, is het bij de VVD enkel nog repressie dat de klok slaat.quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef Chewie het volgende:
D66 prinipieel noemen
![]()
Ja dat hebben ze in alle kabinetten waarin ze deelgenomen hebben wel bewezen![]()
Vooral het laatste kabinet ja, maar je kunt idd beter vasthouden aan een falende minister uit angst stemmen te verliezen dan daadwerkelijk ergens voor staan natuurlijk, je bent een goede VVD'er.quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze in alle kabinetten waarin ze deelgenomen hebben wel bewezen![]()
Zie je nu niet dat je jezelf hier nu ontiegelijk tegenspreektquote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef speknek het volgende:
[..]
D66 is pragmatisch en doet al te snel water bij de wijn, maar ze blijven in hun wezen liberaal. De VVD is volledig overgenomen door reactionaire conservatieven. Waar D66 wedijvert om de identificatieplicht af te schaffen, is het bij de VVD enkel nog repressie dat de klok slaat.
Mijn partij nee niet echt meer en had je ook al meermalen kunnen lezen in Pol. Hoe durf je D66 liberaal te noemen trouwens met al hun "wapenfeiten" in hun kabinetten, hoongelach neemt alleen maar meer toe met dit soort D66 flauwekul.quote:Je hoongelach slaat als een kut op dirk, het is jouw partij die geen principes meer over heeft.
Ben je op kruistocht of ga je me nog proberen te overtuigen dat D66 toch wel een beetje liberaal isquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Vooral het laatste kabinet ja, maar je kunt idd beter vasthouden aan een falende minister uit angst stemmen te verliezen dan daadwerkelijk ergens voor staan natuurlijk, je bent een goede VVD'er.
Waarom zou ik je moeten overtuigen, een beetje intelligent persoon heeft dat niet nodig.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je op kruistocht of ga je me nog proberen te overtuigen dat D66 toch wel een beetje liberaal is![]()
Aangezien je duidelijk mijn reacties niet hebt gelezen of op zijn minst totaal verkeer interpreteerd ben ik wel benieuwd wat jij nu zo liberaal aan D66 vind en hoe ze dat in hun regeerperioden hebben laten blijken. Als je dat te moeilijk vind begrijp ik dat best.quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou ik je moeten overtuigen, een beetje intelligent persoon heeft dat niet nodig.
Ik dacht dat de TS bedoelde of het goed komt voor 22 november.quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik denk van wel trouwens, elke partij komt er wel weer bovenop. VVD zit niet vaak in de oppositie maar oppositie voeren konden ze wel in het verleden en leverde ook een hoop stemmen op. 5 jaar geleden was de gedachte dat het weleens afgelopen kon zijn voor de PvdA en in 1994 met het CDA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |