En zonder mensen te onderbreken, terwijl hij er niets van af weet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als traktatie doet Mathijs een uitzending zonder autocue![]()
Rick zat al in een lastige positie en Matthijs maakte het er niet beter op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
En zonder mensen te onderbreken, terwijl hij er niets van af weet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als traktatie doet Mathijs een uitzending zonder autocue![]()
En als klap op de vuurpijl vouwt hij zijn handen eens niet over elkaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En zonder mensen te onderbreken, terwijl hij er niets van af weet.
de watte?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
jubiliemuitzending
Zei Matthijs aan het eind nou tegen haar: "tot vrijdag?" Misschien toch een reden om de jubileumuitzending over te slaan. Dom wicht.quote:
Maandag was echt geweldig, met die treinspotterquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef pberends het volgende:
Wat een armoede gisteren bij de TV draait door. Schrap die rubriek gewoon als er geen goede fragmenten zijn.
Izzard is geweldigquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef kawotski het volgende:
de PvdA propaganda machine is weer in volle gang
en dan hebben ze kritiek op de PVV, maar dit is gewoon aanzetten tot haat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Zegt ie nou dat Rutte subtiel moet worden gesloopt?![]()
Nu is die kerel al zijn objectiviteit verloren...
Die was er wel, denk je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef kawotski het volgende:
wat een niveau van die PvdA'er .. subtiel slopen Rutte..??? Felix wordt agressief..
Fedora. Fedora.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs heeft z'n hoedje weer op yeaaahhhh
Smeets heeft gelijk als hij zegt dat gehandicaptensport niet populair is bij kijkers, maar het woord "eng" gebruiken is natuurlijk wel extreem lomp.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
Smeets heeft toch ook een punt, alleen verwoord hij het heerlijk kut en heeft ie geen zin om het uit te leggen.
Denk dat eng ook niet het goede woord is. Het is niet aantrekkelijk om naar te kijken..... eng is meer een horrorfilm/thrillerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Smeets heeft gelijk als hij zegt dat gehandicaptensport niet populair is bij kijkers, maar het woord "eng" gebruiken is natuurlijk wel extreem lomp.
bovendien wordt het nooit op tv uitgezonden, dus krijgt men de kans niet eens om het te gaan kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Smeets heeft gelijk als hij zegt dat gehandicaptensport niet populair is bij kijkers, maar het woord "eng" gebruiken is natuurlijk wel extreem lomp.
Nou, eng heeft ook een bepaalde betekenis die ik niet onder woorden kan brengen maar die niet perse heel negatief is en dat bedoelt ie ws. Ik snap dus wel wat ie ermee bedoelt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Tsja, ik denk dat het een kip-eiverhaal is: wordt het weinig uitgezonden omdat er weinig mensen in geinteresseerd zijn, of heeft men minder interesse omdat het minder uitgezonden wordt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
bovendien wordt het nooit op tv uitgezonden, dus krijgt men de kans niet eens om het te gaan kijken
En z'n: "Hmmmm!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Matthijs gewonnen heeft, hij stal de show met z'n hoedje en z'n fluitje
Ik heb Nico echt nooit leuk gevonden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef Majkool het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest met die gedichten van die Dijkshoorn.. Eerst was het nog wel leuk, nu begint het erg overdreven gezeik te worden. Omdat hij het zegt is het zogenaamd goed/grappig, maar het slaat totaal nergens meer op...
DWDD wordt met de week dommerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Serieus? Komen Spong en Prem over Jinek praten?
En dat terwijl Bouterse binnenkort president van Suriname dreigt te worden.
idd, Kapitein Pauw en z'n Deksletjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Haha, nou inderdaad, die Pauw heeft de ene helft van Hilversum en de andere helft van de grachtengordel in zijn boot gehad.
Nee dat was een voorbeeld dat die gast van de NOS aandroeg als argumentatie dat Eva weg moest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Modus het volgende:
Op radio 1 vanmiddag was het ook ineens Rutte/Eva, maar was dat nou een verspreking of is dat ook al eens iets geweest?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
Wat was Prem weer goed vanavond bij DWDD
Hij blaasde iedereen omver
Rutte is toch gewoon een kasthomo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Modus het volgende:
Op radio 1 vanmiddag was het ook ineens Rutte/Eva, maar was dat nou een verspreking of is dat ook al eens iets geweest?
wat wordt dat voor ietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef lachejonge het volgende:
Alweer een toegift-spot.
Wat een domme snol is dat; beetje hele carrière opgeven voor een flirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef marcodej het volgende:
Chazia.Een overdramatic-versie van Yvon Jaspers.
Jeroen Pauw heeft zoveel linkse en rechtse vrouwen afgewerkt, dat hij juist erg objectief is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
hahaha Prem![]()
alle vrouwen van Jeroen Pauw
dat is onmogelijk
Wat een gelul van Matthijs dat het applaus even hoog was. Die man had duidelijk een groter applausquote:
Even hard hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul van Matthijs dat het applaus even hoog was. Die man had duidelijk een groter applaus.
eensch!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul van Matthijs dat het applaus even hoog was. Die man had duidelijk een groter applaus.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Jeroen Pauw heeft zoveel linkse en rechtse vrouwen afgewerkt, dat hij juist erg objectief is.
Daar ben ik het wel mee eens was niet handig om het woord eng te gebruiken voor de rest kan ik me wel in zijn reaktie vinden. En dat niet willen uitleggen. damn i love thatquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Denk dat eng ook niet het goede woord is. Het is niet aantrekkelijk om naar te kijken..... eng is meer een horrorfilm/thriller
Ze wil undercover in de maffia infiltrerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een domme snol is dat; beetje hele carrière opgeven voor een flirt.
Hier een medestander.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef Argento het volgende:
[..]
eensch!
Even los daarvan, ben ik alleen in het standpunt dat dat Rigby (dat altijd op vrijdag de muzikale omlijsting verzorgt) een buitengewoon beroerd bandje is?
Maar deze tips geeft ie toch aan elke politiciquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Zegt ie nou dat Rutte subtiel moet worden gesloopt?![]()
Wat is er met Mart ? hij heeft wel n punt, maar niet omdat gehandicaptensport "eng" zou zijn ; het interesseert de meeste mensen gewoon totaal niet.quote:
Leg eens uit. "Vanuit VVD-kringen" klinkt slopen een stuk milder?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tips mag hij uiteraard geven. Alleen de term slopen vanuit PvdA kringen blijft een beetje wrang.
Ringo die hoge heren van de pvda hebbe ons pimmejte vermoordt!!!!11quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Leg eens uit. "Vanuit VVD-kringen" klinkt slopen een stuk milder?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ringo die hoge heren van de pvda hebbe ons pimmejte vermoordt!!!!11
Inderdaad.quote:
Solid State Revival - Step into the sunquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Sethje het volgende:
Weet iemand welk nummer het is wat word gebruikt onder dat DWDD - De toegift filmpje?
Koffiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
Er kan nog gestemd worden op je favoriete top 3 TV Draait Door-fragmenten uit een top 100:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=1427
Mooi nummer zeg! Thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:18 schreef starla het volgende:
[..]
Solid State Revival - Step into the sun
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond Snow Patrol te gast, toch best een grote naam.
Slagerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
Er kan nog gestemd worden op je favoriete top 3 TV Draait Door-fragmenten uit een top 100:
Erg lastig, maar heerlijk terugkijkmateriaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
Het is de muziek die hij plugt die vervelend is.quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het is de muziek die hij plugt die vervelend is.
Giel heeft geen verhaal, alleen namen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef Paul het volgende:
Gieeeeeeeel
Giel heeft altijd grote sterren!!!!!!
Giel is altijd +10 !!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Giel heeft geen verhaal, alleen namen.
En een vieze kop.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef Ringo het volgende:
Giel heeft geen verhaal, alleen namen.
Mee eens, na 2 a 3 nummers heb ik het altijd wel gehad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Marcoss het volgende:Snow Patrol
Hele goede liedjes, maar achter elkaar wordt het wel heel depressief allemaal..
Heb ik ook een beetje. Gebeurt niet zo snel iets spannends volgens mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, na 2 a 3 nummers heb ik het altijd wel gehad.
Dan zijn de Killers wat gevarieerder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje. Gebeurt niet zo snel iets spannends volgens mij.
melkert?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef evert het volgende:
melkert wil op de vvd hakken, maar krijgt de kans niet van matthijs
Melkert?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef evert het volgende:
melkert wil op de vvd hakken, maar krijgt de kans niet van matthijs
het had de sfeer wel verziekt tussen PvdA en CDA in 2007quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het toch wel wat hebben hoor, dat debatteren en campange voeren als Verhagen doet.
Ad zit zelden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Zie je Ad niet zitten dan?
Subtiel Rutte slopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef wdn het volgende:
Verhagen zegt hetzelfde als Rottenberg gisteren...
lol Ja LDquote:
Omdat van Nieuwkerk het zo forceert.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Rahl het volgende:
Het is altijd zo'n houterig gesprek als een rechtse politicus in het programma zit.
Je moet eens wat van hem downloaden, gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef Ritmo het volgende:
Eddy WallyFlikker op met die dorpsmongool.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet eens wat van hem downloaden, gaat een wereld voor je open.
Flier.quote:
quote:
Laatste reguliere aflevering deze zomer en dus van de maand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:09 schreef wiggahlipz het volgende:
Waarom worden één aantal filmpjes herhaald? Zoals de voetballer en het trein-schrik-moment?
quote:
kijk dan nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Jan, flikker op met je gezeik.
DWDD is leuk, maar Mulder niet.quote:
Ah ok. Mijn voorkeur gaat ook uit naar dance hoor, iets meer dan hip-hop.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar met rapmuziek heb ik nog minder.
Met boze negermuziek heb ik echt het minst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok. Mijn voorkeur gaat ook uit naar dance hoor, iets meer dan hip-hop.
volgens mij werd Jan geseind dat hij moest stoppen. want hij stopte heel abrupt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zei Matthijs "het was wel goed, prima, trek je daar niets van aan joh.." ?
Volgens mij werd Jan ook afgekapt op het eind door de regie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zei Matthijs "het was wel goed, prima, trek je daar niets van aan joh.." ?
1.92m.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |