Geniet vooral ook van de vele prachtige foto's in de vorige delen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
Ja, help dan mee door te zeggen hoe ik er foto's in kan plakken. Heb je betere tekst, dan plak ik die er wel in.quote:
die heeft een mannengezicht.quote:
Geniaal als ze haar daar gewoon hadden laten staan.quote:
Ze is op en top vrouw hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef sciter het volgende:
Ik zie nu pas dat joke op James Brian May lijkt van topgear Queen?
Of dat de weg terug is ingezet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit topic is het bewijs dat evolutie nog steeds doorgaat.
Evolutie heeft geen richting van voor of achteruit. Hooguit van simpel naar complexe organismequote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze is op en top vrouw hoor.
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Klopt.quote:
Hellup.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig onderhoud aan dit kapsel, gooi er wat goedkope gel in en je bent klaar!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
"Gaat dit topic over mij?"
Kunnen ze dit niet opnemen in het Wetboek van Strafrecht ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ah joh, moet je gewoon doen, lekker rood verven, lekker kort, maakt jouw dat uit, het is toch zekers jouw leven, nou dan, en Henk maakt dat geen bal uit.
;[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dat dacht ik alquote:
Ik hoop dat die man rechtsboven nog wat heeft gedaan met dat mes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
"Dat dacht ik al. Hier ben ik namelijk met mijn collega's lekker gek aan het doen in de keuken. Niets is ons te dol."
[ afbeelding ]
Als je nou kijkt naar die tweede foto… wat me dan zo vaak opvalt is dat zo'n meisje nog meisjesachtig wordt aangekleed enz., en dat zo'n vrouw alle raakvlakken met het vrouwelijke kwijt is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:20 schreef Moira. het volgende:
TVP.
Een van de betere topicreeksen
Komt Ria hier ook vandaan?
quote:
quote:Komt Ria hier ook vandaan?
Found it! Dit heeft ze vandaag op haar blog gepost. Gaat het over FOK! of wat?quote:
quote:Met mijn kop op foknieuws
Een jaar gelden of zo had ik een filmpje op van mij zelf op hyves gezet. En wat schertst mijn verbazing? Krijg ik van de week een berichtje van foknieuws dat mijn filmpje bij hun ook staat. Ik zelf had nog nooit van foxnieuws gehoord. Nu vind ik het niet zo erg dat dat filmpje daar staat, maar hoe komt hij daar?
O, ja nu krijg ik ook steeds mail van hen omdat er mensen zijn die op mijn filmpje gereageerd hebben. Rare mensen dat wel,ze schrijven de gekste dingen.Maar daar kan ik hard om lachen. Ik denk dan wel eens wat heeft onze lieve heer rare kostgangers.
Ja het fenomeen internet is voor mij nog acadabra. Er is dus iemand die mijn filmpje schijnbaar zo leuk vond dat hij het moest kopieren of zo. Ik heb geen idee hoe dat werkt.
Heb je dit verzonnen of stond dat er echt bij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
"Omdat ik 20 kilo ben afgevallen vond ik het weleens tijd worden voor een nieuw kapsel. Lekker kort, lekker pittig, beetje gek. Zo'n kapsel maakt lekker jong en begeerlijk. Morgen doe ik er nog een rood spoelinkje doorheen."
Niet alleen mooi, maar dus ook nog slim.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Found it! Dit heeft ze vandaag op haar blog gepost. Gaat het over FOK! of wat?
[..]
OMGquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Eehm Samson, wat begrijp jij niet aan het woordje 'vrouwen' in de topictitelquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef Samson het volgende:
Ik dacht, ik doe ook ns lekker gek met mn haar en ga er dan heel stoer bij kijken, vind je me leuk zo?
[ afbeelding ]
mm, volgens mij is het gewoon een vrouw, maar ik kan het fout hebben...dat kun je door al die speklagen heen moeilijk meer zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm Samson, wat begrijp jij niet aan het woordje 'vrouwen' in de topictitel
Excuses, ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik scheer elke dag mijn snor en baard, maar dat wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat alle vrouwen dat doen.quote:
"foxnieuws"quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.
Deze lekker gekke vrouw is overledenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
Echte quote, tenenkrommend
Van: * de *
Dag *,
Dag grote zus van *.
Ik zie je in gedachten voor me, op de bruiloft van *.
Kwam je aangelopen in je kanariegele met groene broek, haren in de wind. Felle lippenstift op.
En ik dacht; Wat een verademing, wat een heerlijk gek mens is het toch!
Dag lieve, mooie lekker gekke vrouw..
Wie was deze gekke vrouw?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze lekker gekke vrouw is overleden.
Ze is vermoordquote:
Echt vermoord of nep vermoord?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze is vermoord, dus haar naam hier plaatsen lijkt me niet gepast.
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?quote:
Misschien is ze wel heel erg lief.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Dingess het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?![]()
![]()
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlenquote:
OMFG, hier kom ik niet meer overheen, dit had ik niet moeten zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Cafe-Noir het volgende:
Natural blondes, lang haar,ook lekker;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet ben ik geen zongebruinde blondine.. Dus ik denk ook niet dat ik toevallig díe zongebruinde, jonge blondine ben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ben je toevallig die zongebruinde, jonge blondine?
quote:
Ja, 't is echt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlen
En wat betekent eigenlijk 'nep vermoord'
quote:
Zo beter.quote:
WHY NOT?!?!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
WHY???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een dikke aarsquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef Cafe-Noir het volgende:
Hier de "andere kant" van zo'n kek kort koppie met gemakkelijke rode schoenen
[ afbeelding ]
Waarom denken 50+'ers dat het hip is om een kort pittig kapsel te nemen in de eerste plaats, maar dan ook nog de 'binnenkant' een donkere kleur te geven dan het 'overlappende' haarquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
WHY???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Spoel - 1 maand geleden
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.
Sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:09 schreef Moira. het volgende:
Welke FOK!ker heeft in dit topic op het Fancyforum gepost vorige maand?
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Tabloid het volgende:
Hester aan de Kakadu-lunch... een beetje gek doen hoort erbij!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Hester doet even lekker gek op de boot!"
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
En iemand die inspiratie voor haar column heeft opgedaan, misschien wel op Fok;
http://www.inspirationfm.nl/2010/05/2495/
Ik ga meteen kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef Haarklip het volgende:
Heeft er al iemand gekeken op een willekeurige linedance-site voor foto's?
quote:
Yep, maar die vrouwtjes hebben meestal lang geblondeerd, droog en pluizig haar en dragen contactlenzen, zodat ze er mooier uitzien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef Haarklip het volgende:
Heeft er al iemand gekeken op een willekeurige linedance-site voor foto's?
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse rippquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
Mijn gedachte ook. Wel leuk geschreven, and she's got the hang of it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse ripp-off
Niet dat ik mezelf veel verbeeld hoor, maar zijn er nou alleen maar losers die linedancen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dus totaal mee eens! Vooral de term "kek montuurtje" deed t m...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse ripp-off
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, misschien zit ze ook wel in dit topic te posten, je weet het niet, die line dancing foto's zijn gewoon te droevig voor woorden. Je zou er bijna vrouwen voor afzwerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook. Wel leuk geschreven, and she's got the hang of it.
Typisch dat het een verhaal van 12 mei is....
Ja. Alleen losers doen aan linedance.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dat ik mezelf veel verbeeld hoor, maar zijn er nou alleen maar losers die linedancen?
Valt dit ook onder linedancen:quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja. Alleen losers doen aan linedance.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Stoeprand het volgende:
En het zal ook nooit tot die vrouwen doordringen dat ze er als een stel afgetrapte gedrochten bijlopen als ze er zo uitzien.
[...]
Neequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt dit ook onder linedancen:?
Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
Wat ik zo geniaal vond van haar is dat ze het niet eens ontkende. Ze zei gewoon dat mensen die haar niet kenden dan konden zien.quote:
Dit is mijn lerares geweest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Cafe-Noir het volgende:[ afbeelding
Jammer. Ik ben altijd heel positief tegenover Ria. Jammer dat er van die klapmongolen zijn die haar gaan uitschelden en linkjes naar haar sturen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef Tabloid het volgende:
Je kan niet meer anoniem reageren bij Ria.
ik ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:12 schreef Aylin het volgende:
[..]
omg, ik dacht even dat dat iemand was die ik kende!!!!
![]()
Ik doe ook altijd erg lief tegen Ria.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben altijd heel positief tegenover Ria. Jammer dat er van die klapmongolen zijn die haar gaan uitschelden en linkjes naar haar sturen.
Ik vind het ook jammer, ik vind Ria namelijk wel een geil wijfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben altijd heel positief tegenover Ria. Jammer dat er van die klapmongolen zijn die haar gaan uitschelden en linkjes naar haar sturen.
Link?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
Letterlijk overgenomen van een weblog;
Zatermorgen nog met lange zwarte lokken, maar 's middags lekker kort geknipt door Petert De Knappe Knippert. Ik ga donderdagavond naar hem toe in Huizen. Gaan we samen naar de New Asian Style "chinees" Red Sun City. Ze hebben daar een geweldige kaart. Met superexclusieve lekker dingentjes. Ik ga voor de Jacobsschelpjes en het Japanse rund wat alleen maar bier te drinken krijgt en iedere dag gemasseert word.
[ afbeelding ]
Ik geloof je wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Geleufde gij mij nie, of wa?
http://hahhe.web-log.nl/hahhe/2008/04/index.html
Wie bedoel je precies, Gerda, Annie, Tinie, Liesbeth, Ans of Nel ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dropdown het volgende:
Ik ken één vrouw uit dit topicIs de moeder van een oud-collega van me
Even aan mijn wiskunde B, daarna zoek ik wel ffquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Wie bedoel je precies, Gerda, Annie, Tinie, Liesbeth, Ans of Nel ?
Dat zal hij vast en zeker zeer waarderen.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Even aan mijn wiskunde B, daarna zoek ik wel ff. Ik kijk gelijk of hij op msn is
PR frontmen for Ku-klux-klan ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]'
Lekker kort en pittig, zij valt op!
Tip voor de mannen: Een kleine tattoo op je keel met een hilarische uitspraak is helemaal kek deze zomer!
Via de friettentquote:
Heeft gewoon zware botten, zit in de familiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Via de friettentZo te zien kijkt ze niet op een frietje, hamburger, ijsje, frikandel, kipcorn, kaassoufleetje meer of minder
![]()
quote:
HOAX, dit mens kan niet bestaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef Samson het volgende:
Ik dacht, ik doe ook ns lekker gek met mn haar en ga er dan heel stoer bij kijken, vind je me leuk zo?
[ afbeelding ]
snickers of snikkelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:16 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Of een geval "ik hoef maar naar een snickers te kijken en ik word al dik".
Die hele familie zit in haar geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Heeft gewoon zware botten, zit in de familie
Hahahahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Die hele familie zit in haar geloof ik
Hahhaa,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Samson het volgende:
Gezellig met Jan op de camping, dat spijkerrokje pas ik best nog wel toch? Ach, gewoon lekker gek toch![]()
[ afbeelding ]
"Bereik je ideale gewicht" van Sonja Bakkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Hahhaa,
Lekker kopje goedemorgen thee.
maar nou intrigeert het mij wel, welk boek dat is....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Samson het volgende:
[..]
"Bereik je ideale gewicht" van Sonja Bakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
onvoorstelbaar wat gaat dit topic snel, jullie akelige mensen
Ik zoek op google afbeeldingen, lekker suf, maar geeft best goede resultaten, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoekwoorden: ans, ria, paula, gerda, hoihoi, lekker gek, mijn mannetje, herman, gezellie, bbq, en meer van dat soort geneuzel."Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!"
Dat vind ik nou een regelrechte belediging voor al die kekke koppies. En ze hebben er nog wel zoveel werk aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Coccinella het volgende:
Het volgende advies moet gegeven worden aan mensen die net deze reeks ontdekken: heb net deze hele reeks achter elkaar doorgelezen/bekeken.Doe dit NIET! Neem na ieder topic tenminste een pauze van 15 minuten om op adem te komen en het hoofd iets leger te krijgen van de vele indrukken!
Voor de rest: goede reeks maar wel een beetje eng
Gewoon, ik vind gewoon het Rectum van Ria gewoon beter dan dat van Paul. Gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een regelrechte belediging voor al die kekke koppies. En ze hebben er nog wel zoveel werk aan.
Ik heb eigenlijk nog nooit over het rectum van Ria nagedacht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:25 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind gewoon het Rectum van Ria gewoon beter dan dat van Paul. Gewoon.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:30 schreef Cafe-Noir het volgende:
Lieve Rectum,
Dat vind ik nou niet normaal meer.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Liefs,
gewoon Ria
En over het rectum van Paul wel ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit over het rectum van Ria nagedacht.
Past mooi bij je blouse.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:59 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik denk, al mijn dinnen hebben al rood, ik doe gek, ik ga voor blauw, kek hè
[ afbeelding ]
Daar is over nagedacht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:07 schreef Cafe-Noir het volgende:
Èn poltloodstreepje, èn oorknoppies.
Wel opletten !
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
onvoorstelbaar wat gaat dit topic snel, jullie akelige mensen
HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouw in die bikini, dat kan toch niet waar zijn. Wat doe je, mn ogenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor naar de kapper te gaan en een kek montuurtje aan te meten; lekker gek ben je al
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
wat is dat nou weer voor misbakselquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
Zatermorgen nog met lange zwarte lokken, maar 's middags lekker kort geknipt door Petert De Knappe Knippert. Ik ga donderdagavond naar hem toe in Huizen. Gaan we samen naar de New Asian Style "chinees" Red Sun City. Ze hebben daar een geweldige kaart. Met superexclusieve lekker dingentjes. Ik ga voor de Jacobsschelpjes en het Japanse rund wat alleen maar bier te drinken krijgt en iedere dag gemasseert word.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Die vrouw in die bikini, dat kan toch niet waar zijn. Wat doe je, mn ogen
Is het een Japans rund?quote:
Zou er iemand in het heelal zijn die jaloers is op de masseur die datgene moet masseren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een Elisabeth Georgequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Hahhaa,
Lekker kopje goedemorgen thee.
maar nou intrigeert het mij wel, welk boek dat is....
aldus Relindequote:Wij houden van mooi weer. Deze vakantie waren we in het gebied de Lot in Frankrijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:03 schreef Dingess het volgende:Camping + wijnvelden = zuipen = dronken = lekker gek doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek doen + foto maken = Lachen op FOK!![]()
Dit zijn mijn favorietenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef Tabloid het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Eén van de mooiste foto's van 2007, vind ik persoonlijk toch wel bovenstaande foto! Collega Fokke Boschma maakte tijdens het grote Fusiefeest in Eernewoude deze prachtige herinnering. Lekker gek doen! Ik beschreef het "Haarwrijven...." tussen Sonja en mij als volgt:
Collega Fokke Boschma heeft een schitterende foto gemaakt van zijn vriendin Sonja en van mezelf! Ik wil hem jullie niet onthouden...! Maar bedenk wel het is alleen maar gein! We hadden een geanimeerd gesprek over het haarverschil van mij en dat van Sonja. Voorzichtig werd er over en weer heel voorzichtig gevoeld. Het kleine beetje stekelige haar wat ik dan nog heb en het toch zachte haar van Sonja, wat alle kanten opvliegt, alsof ze de vingers in het stopcontact heeft gehad! Het leverde een mooie foto op. Het vervelende voor Sonja was dat ze haar oorhanger in het oog kreeg en daar toch de nodige hinder van heeft gehad.
Wat een klasse, wat een allure.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Lady Angel
[ afbeelding ]
http://angel-utreg.hyves.nl/
Een mooie foto?quote:
Boh, ik zou haar doen!quote:
Mijn ogen, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?![]()
![]()
Dan denk je dat het niet lelijker kan en dan wordt dat vervolgens toch weer overtroffen, toch knap..![]()
Je zal het Monster uit het Moeras bedoelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Cafe-Noir het volgende:
Zelfportretje, lekker gek, lekker kreabea;
[ afbeelding ]
Nee, ook een goeie.quote:
Wat ze diezelfde avond nog op haar 50+ forum postquote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Nee, ook een goeie.
Mevrouwtje boekt altijd aparte reisjes en komt dan met verhalen terug van gezellige restaurantjes die ze heeft ontdekt, waar beslist geen toeristen komen...
Ik heb alleen haar hyvesquote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Nee, gek kort koppie, dolletjes. Weblog?
Ook goed, balsem voor de ziel, godohgod.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar hyves![]()
http://harmawubbolt60.hyves.nl/
JaCqUeLiNe, oeh stoute poes met d'r Marlies Dekkertje, gewaagde meid.....quote:Op zondag 16 mei 2010 01:07 schreef Paxcon het volgende:
Dit is naar eigen zeggen ''JaCqUeLiNe'', die lekker gek doet op een feestje.
[ afbeelding ]
Marie:
[ afbeelding ]
Riaquote:Zo deed ik het vroeger.
Ik las net op een blog over dat kinderen veel geld kosten. En ja dat moet ik natuurlijk beamen. Mijn kinderen zijn al jaren de deur uit dus die kosten heb ik gelukkig niet meer. Maar toen mijn kinderen klein waren zat ik met het zelfde probleem. Mijn dochter was toen helemaal gek op kleren van Barbera Faber en wilde het liefst alleen maar kleren van dat merk. Daar had ik echt geen geld voor. Als er opruiming was kocht ik wel eens iets van dat merk,of tweede hands.In het dorp waar ik toen woonde hadden ze een buurthuis, daar kon je op donderdamorgen ,je kleren die nog mooi waren heen brengen en dan werd het verkocht voor je.Ik geloof de helft voor jou en de helft voor het buurthuis. Zo liep mijn dochter toch in kleren waar zij zo gek op was.Als het te klein was en nog mooi,bracht ik het zo weer naar het buurthuis. Maar als het versleten was, wat ook wel gebeurde dan knipte ik het merkje er af, uit en naaide dat weer op/in een Tchirt dat ik bij de wibra kocht. Het kind had dit niet in de gaten. En was weer helemaal gelukkig. En ik ook
Wat een treurnis, dat van die merkjes opnaaien, dat meen je toch nietquote:
Pics van je tante.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was inderdaad zijn moeder
Overigens zou mijn tante echt in dit topic passen.
Nee, niet doen.quote:
Heerlijk hè?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef ThingFish het volgende:
Het is echt allemaal weer verschrikkelijk
Ja, doen we. Moeten we alleen nog weten welke foto je bedoelt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
ik zie dat hier een foto van mij staat
wettelijk gezien mogen jullie geen foto's ergens plaatsen zonder toestemming
dus ik hoop ook dat die foto's zonder toestemming ook verwijderd worden !!!
bedankt daarvoor
Heb je ze dan niet zelf geplaatst? Op je hyves of zo? Dan is er altijd de kans dat hij eraf wordt gehaald en ergens anders ook wordt geplaatst. Of via een blog of zo? Dan geef je zelf eigenlijk je privacy al op. Dat is het risico van foto's op het net plaatsten. Zelf sta ik regelmatig op sites op foto's ivm mijn sportwedstrijden. Daar doe ik ook niet moeilijk over. Dan zou ik een dagtaak hebben om al die foto's op te speuren en te laten verwijderen. Als je de foto's zelf op het net hebt geplaatst (zou kunnen), dan heb je er om te beginnen toch al geen probleem mee dat anderen ze zien? Dat je hier trouwens speciaal een account voor aanmaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
hhahaha, julie snappen toch wel dat dit een kloon is of hoe dat ook genoemd wordt??quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
Hoi,quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
Ja dat was ik dus nietquote:Op zondag 16 mei 2010 21:34 schreef Cafe-Noir het volgende:
gewoonria
Sorry Ria,
Ik heb de foto's op FOK! neergezet. Ik zal de foto's zo spoedig mogelijk verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Rectum
13 mei 2010 07:18
Internet is openbaar hè?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
deze?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef moonlight2000 het volgende:
bedankt daarvoor
Fok! heeft een uitstekende zoekfunctie, dus dat is dan een voordeel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Samson het volgende:
Heej jongens, we moeten heel Fok! even doorlopen voor de zekerheid, of er niet foto's tussen staan die zonder toestemming zijn geplaatst. Heeft er iemand even een paar jaar de tijd voor dit klusje
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fok! heeft een uitstekende zoekfunctie, dus dat is dan een voordeel.
quote:
Schitterende reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |