Wat ze diezelfde avond nog op haar 50+ forum postquote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Nee, ook een goeie.
Mevrouwtje boekt altijd aparte reisjes en komt dan met verhalen terug van gezellige restaurantjes die ze heeft ontdekt, waar beslist geen toeristen komen...
Ik heb alleen haar hyvesquote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Nee, gek kort koppie, dolletjes. Weblog?
Ook goed, balsem voor de ziel, godohgod.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar hyves![]()
http://harmawubbolt60.hyves.nl/
JaCqUeLiNe, oeh stoute poes met d'r Marlies Dekkertje, gewaagde meid.....quote:Op zondag 16 mei 2010 01:07 schreef Paxcon het volgende:
Dit is naar eigen zeggen ''JaCqUeLiNe'', die lekker gek doet op een feestje.
[ afbeelding ]
Marie:
[ afbeelding ]
Riaquote:Zo deed ik het vroeger.
Ik las net op een blog over dat kinderen veel geld kosten. En ja dat moet ik natuurlijk beamen. Mijn kinderen zijn al jaren de deur uit dus die kosten heb ik gelukkig niet meer. Maar toen mijn kinderen klein waren zat ik met het zelfde probleem. Mijn dochter was toen helemaal gek op kleren van Barbera Faber en wilde het liefst alleen maar kleren van dat merk. Daar had ik echt geen geld voor. Als er opruiming was kocht ik wel eens iets van dat merk,of tweede hands.In het dorp waar ik toen woonde hadden ze een buurthuis, daar kon je op donderdamorgen ,je kleren die nog mooi waren heen brengen en dan werd het verkocht voor je.Ik geloof de helft voor jou en de helft voor het buurthuis. Zo liep mijn dochter toch in kleren waar zij zo gek op was.Als het te klein was en nog mooi,bracht ik het zo weer naar het buurthuis. Maar als het versleten was, wat ook wel gebeurde dan knipte ik het merkje er af, uit en naaide dat weer op/in een Tchirt dat ik bij de wibra kocht. Het kind had dit niet in de gaten. En was weer helemaal gelukkig. En ik ook
Wat een treurnis, dat van die merkjes opnaaien, dat meen je toch nietquote:
Pics van je tante.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was inderdaad zijn moeder
Overigens zou mijn tante echt in dit topic passen.
Nee, niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |