Dit zijn mijn favorietenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef Tabloid het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Eén van de mooiste foto's van 2007, vind ik persoonlijk toch wel bovenstaande foto! Collega Fokke Boschma maakte tijdens het grote Fusiefeest in Eernewoude deze prachtige herinnering. Lekker gek doen! Ik beschreef het "Haarwrijven...." tussen Sonja en mij als volgt:
Collega Fokke Boschma heeft een schitterende foto gemaakt van zijn vriendin Sonja en van mezelf! Ik wil hem jullie niet onthouden...! Maar bedenk wel het is alleen maar gein! We hadden een geanimeerd gesprek over het haarverschil van mij en dat van Sonja. Voorzichtig werd er over en weer heel voorzichtig gevoeld. Het kleine beetje stekelige haar wat ik dan nog heb en het toch zachte haar van Sonja, wat alle kanten opvliegt, alsof ze de vingers in het stopcontact heeft gehad! Het leverde een mooie foto op. Het vervelende voor Sonja was dat ze haar oorhanger in het oog kreeg en daar toch de nodige hinder van heeft gehad.
Wat een klasse, wat een allure.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Lady Angel
[ afbeelding ]
http://angel-utreg.hyves.nl/
Een mooie foto?quote:
Boh, ik zou haar doen!quote:
Mijn ogen, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?![]()
![]()
Dan denk je dat het niet lelijker kan en dan wordt dat vervolgens toch weer overtroffen, toch knap..![]()
Je zal het Monster uit het Moeras bedoelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Cafe-Noir het volgende:
Zelfportretje, lekker gek, lekker kreabea;
[ afbeelding ]
Nee, ook een goeie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |