Ik vind het ook jammer, ik vind Ria namelijk wel een geil wijfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben altijd heel positief tegenover Ria. Jammer dat er van die klapmongolen zijn die haar gaan uitschelden en linkjes naar haar sturen.
Link?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
Letterlijk overgenomen van een weblog;
Zatermorgen nog met lange zwarte lokken, maar 's middags lekker kort geknipt door Petert De Knappe Knippert. Ik ga donderdagavond naar hem toe in Huizen. Gaan we samen naar de New Asian Style "chinees" Red Sun City. Ze hebben daar een geweldige kaart. Met superexclusieve lekker dingentjes. Ik ga voor de Jacobsschelpjes en het Japanse rund wat alleen maar bier te drinken krijgt en iedere dag gemasseert word.
[ afbeelding ]
Ik geloof je wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Geleufde gij mij nie, of wa?
http://hahhe.web-log.nl/hahhe/2008/04/index.html
Wie bedoel je precies, Gerda, Annie, Tinie, Liesbeth, Ans of Nel ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dropdown het volgende:
Ik ken één vrouw uit dit topicIs de moeder van een oud-collega van me
Even aan mijn wiskunde B, daarna zoek ik wel ffquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Wie bedoel je precies, Gerda, Annie, Tinie, Liesbeth, Ans of Nel ?
Dat zal hij vast en zeker zeer waarderen.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Even aan mijn wiskunde B, daarna zoek ik wel ff. Ik kijk gelijk of hij op msn is
PR frontmen for Ku-klux-klan ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:43 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]'
Lekker kort en pittig, zij valt op!
Tip voor de mannen: Een kleine tattoo op je keel met een hilarische uitspraak is helemaal kek deze zomer!
Via de friettentquote:
Heeft gewoon zware botten, zit in de familiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Via de friettentZo te zien kijkt ze niet op een frietje, hamburger, ijsje, frikandel, kipcorn, kaassoufleetje meer of minder
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |