Geniet vooral ook van de vele prachtige foto's in de vorige delen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
Ja, help dan mee door te zeggen hoe ik er foto's in kan plakken. Heb je betere tekst, dan plak ik die er wel in.quote:
die heeft een mannengezicht.quote:
Geniaal als ze haar daar gewoon hadden laten staan.quote:
Ze is op en top vrouw hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef sciter het volgende:
Ik zie nu pas dat joke op James Brian May lijkt van topgear Queen?
Of dat de weg terug is ingezet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit topic is het bewijs dat evolutie nog steeds doorgaat.
Evolutie heeft geen richting van voor of achteruit. Hooguit van simpel naar complexe organismequote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze is op en top vrouw hoor.
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Klopt.quote:
Hellup.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:57 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig onderhoud aan dit kapsel, gooi er wat goedkope gel in en je bent klaar!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
"Gaat dit topic over mij?"
Kunnen ze dit niet opnemen in het Wetboek van Strafrecht ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ah joh, moet je gewoon doen, lekker rood verven, lekker kort, maakt jouw dat uit, het is toch zekers jouw leven, nou dan, en Henk maakt dat geen bal uit.
;[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dat dacht ik alquote:
Ik hoop dat die man rechtsboven nog wat heeft gedaan met dat mes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
"Dat dacht ik al. Hier ben ik namelijk met mijn collega's lekker gek aan het doen in de keuken. Niets is ons te dol."
[ afbeelding ]
Als je nou kijkt naar die tweede foto… wat me dan zo vaak opvalt is dat zo'n meisje nog meisjesachtig wordt aangekleed enz., en dat zo'n vrouw alle raakvlakken met het vrouwelijke kwijt is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:15 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:20 schreef Moira. het volgende:
TVP.
Een van de betere topicreeksen
Komt Ria hier ook vandaan?
quote:
quote:Komt Ria hier ook vandaan?
Found it! Dit heeft ze vandaag op haar blog gepost. Gaat het over FOK! of wat?quote:
quote:Met mijn kop op foknieuws
Een jaar gelden of zo had ik een filmpje op van mij zelf op hyves gezet. En wat schertst mijn verbazing? Krijg ik van de week een berichtje van foknieuws dat mijn filmpje bij hun ook staat. Ik zelf had nog nooit van foxnieuws gehoord. Nu vind ik het niet zo erg dat dat filmpje daar staat, maar hoe komt hij daar?
O, ja nu krijg ik ook steeds mail van hen omdat er mensen zijn die op mijn filmpje gereageerd hebben. Rare mensen dat wel,ze schrijven de gekste dingen.Maar daar kan ik hard om lachen. Ik denk dan wel eens wat heeft onze lieve heer rare kostgangers.
Ja het fenomeen internet is voor mij nog acadabra. Er is dus iemand die mijn filmpje schijnbaar zo leuk vond dat hij het moest kopieren of zo. Ik heb geen idee hoe dat werkt.
Heb je dit verzonnen of stond dat er echt bij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
"Omdat ik 20 kilo ben afgevallen vond ik het weleens tijd worden voor een nieuw kapsel. Lekker kort, lekker pittig, beetje gek. Zo'n kapsel maakt lekker jong en begeerlijk. Morgen doe ik er nog een rood spoelinkje doorheen."
Niet alleen mooi, maar dus ook nog slim.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Found it! Dit heeft ze vandaag op haar blog gepost. Gaat het over FOK! of wat?
[..]
OMGquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Eehm Samson, wat begrijp jij niet aan het woordje 'vrouwen' in de topictitelquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef Samson het volgende:
Ik dacht, ik doe ook ns lekker gek met mn haar en ga er dan heel stoer bij kijken, vind je me leuk zo?
[ afbeelding ]
mm, volgens mij is het gewoon een vrouw, maar ik kan het fout hebben...dat kun je door al die speklagen heen moeilijk meer zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm Samson, wat begrijp jij niet aan het woordje 'vrouwen' in de topictitel
Excuses, ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik scheer elke dag mijn snor en baard, maar dat wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat alle vrouwen dat doen.quote:
"foxnieuws"quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.
Deze lekker gekke vrouw is overledenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
Echte quote, tenenkrommend
Van: * de *
Dag *,
Dag grote zus van *.
Ik zie je in gedachten voor me, op de bruiloft van *.
Kwam je aangelopen in je kanariegele met groene broek, haren in de wind. Felle lippenstift op.
En ik dacht; Wat een verademing, wat een heerlijk gek mens is het toch!
Dag lieve, mooie lekker gekke vrouw..
Wie was deze gekke vrouw?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze lekker gekke vrouw is overleden.
Ze is vermoordquote:
Echt vermoord of nep vermoord?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze is vermoord, dus haar naam hier plaatsen lijkt me niet gepast.
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?quote:
Misschien is ze wel heel erg lief.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Dingess het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?![]()
![]()
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlenquote:
OMFG, hier kom ik niet meer overheen, dit had ik niet moeten zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Cafe-Noir het volgende:
Natural blondes, lang haar,ook lekker;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |