"foxnieuws"quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.
Deze lekker gekke vrouw is overledenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
Echte quote, tenenkrommend
Van: * de *
Dag *,
Dag grote zus van *.
Ik zie je in gedachten voor me, op de bruiloft van *.
Kwam je aangelopen in je kanariegele met groene broek, haren in de wind. Felle lippenstift op.
En ik dacht; Wat een verademing, wat een heerlijk gek mens is het toch!
Dag lieve, mooie lekker gekke vrouw..
Wie was deze gekke vrouw?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze lekker gekke vrouw is overleden.
Ze is vermoordquote:
Echt vermoord of nep vermoord?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze is vermoord, dus haar naam hier plaatsen lijkt me niet gepast.
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?quote:
Misschien is ze wel heel erg lief.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Dingess het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?![]()
![]()
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlenquote:
OMFG, hier kom ik niet meer overheen, dit had ik niet moeten zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Cafe-Noir het volgende:
Natural blondes, lang haar,ook lekker;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |