"foxnieuws"quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
Whaha ja. Iemand heeft haar een link van deze reeks gestuurd. Zal Paul wel zijn.
Deze lekker gekke vrouw is overledenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Cafe-Noir het volgende:
Echte quote, tenenkrommend
Van: * de *
Dag *,
Dag grote zus van *.
Ik zie je in gedachten voor me, op de bruiloft van *.
Kwam je aangelopen in je kanariegele met groene broek, haren in de wind. Felle lippenstift op.
En ik dacht; Wat een verademing, wat een heerlijk gek mens is het toch!
Dag lieve, mooie lekker gekke vrouw..
Wie was deze gekke vrouw?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze lekker gekke vrouw is overleden.
Ze is vermoordquote:
Echt vermoord of nep vermoord?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze is vermoord, dus haar naam hier plaatsen lijkt me niet gepast.
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?quote:
Misschien is ze wel heel erg lief.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Dingess het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dit je vrouw is: hoe in hemelsnaam ben je dan ooit van plan om niet niet vreemd te gaan?![]()
![]()
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlenquote:
OMFG, hier kom ik niet meer overheen, dit had ik niet moeten zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Cafe-Noir het volgende:
Natural blondes, lang haar,ook lekker;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet ben ik geen zongebruinde blondine.. Dus ik denk ook niet dat ik toevallig díe zongebruinde, jonge blondine ben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ben je toevallig die zongebruinde, jonge blondine?
quote:
Ja, 't is echt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Echt denk ik, van wat ik ervan gelezen heb. Maar eh, jullie kunnen toch zelf ook wel Googlen
En wat betekent eigenlijk 'nep vermoord'
quote:
Zo beter.quote:
WHY NOT?!?!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
WHY???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een dikke aarsquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef Cafe-Noir het volgende:
Hier de "andere kant" van zo'n kek kort koppie met gemakkelijke rode schoenen
[ afbeelding ]
Waarom denken 50+'ers dat het hip is om een kort pittig kapsel te nemen in de eerste plaats, maar dan ook nog de 'binnenkant' een donkere kleur te geven dan het 'overlappende' haarquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
WHY???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Spoel - 1 maand geleden
Dit is zo een lekker gek wijf. Anders en lekker pittig. Niemand kan haar tegenhouden en het maakt niet uit wat mensen van haar denken, want ze doet lekker wat ze wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |