Geniet vooral ook van de vele prachtige foto's in het vorige deel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hip, lekker gek montuurtje
Nou, ik zou haar zo 'lekker gek' in haar reet neuken!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was serieus hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:57 schreef mazaru het volgende:
Het zou wel zo eerlijk zijn, als je een foto van iemand plaatst, met een zogenaamd 'gevatte' opmerking erbij, dat je dan ook meteen een foto van jezelf eronder plaatst.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef sciter het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~![]()
Ze denken dat ik te jong ben
Jammer dat het niet serieus bedoeld isquote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef luckass het volgende:
[..]_____!
De zelfkennis van sommige mensen blijft me maar verbazen.
Edit: de rest van dat filmpje_____________!
Foto's van jezelf zouden het een en ander kunnen verduidelijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hallo daar,
Ik ben Petra, ben 33 jaar, mijn hobby's zijn tv kijkuh, stappen en leuke dingen doen. Ik heb 2 lieve katten maar mis alleen nog een paar sterke warme armen waar ik in kan liggen. Ik heb een kort pittig kapsel en een stoer montuurtje. Ik zou mijzelf omschrijven als een vlotte tante en van tijd tot tijd kan ik 'lekker gek' zijn.
groetjes en likje van de katten,
Petra
montuurtje:quote:Op zondag 2 mei 2010 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Foto's van jezelf zouden het een en ander kunnen verduidelijken.
Lekker gek met een kort pittig kapsel...quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christus, what...the...fuck..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef sciter het volgende:
Ik dacht dat er nu wel een einde zou zijn aan dit soort reactiesquote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
wat ene lekere pittige tantes zeg nou groeitjens ron & de kids
Met zo'n leren broek heeft ze ook leren pijpenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
dat assquote:
Aan het begin van het filmpje dacht ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef sciter het volgende:
Haha jij hebt kort haar.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kort haar is lekker gek.![]()
Die heb ik overigens in m'n vriendenlijst op hyvesquote:Op maandag 3 mei 2010 01:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met zo'n leren broek heeft ze ook leren pijpen
bronquote:Kleine monturen:
Dit is momenteel de meest populaire stijl binnen de brilmode. De glazen zijn over het algemeen precies groot genoeg om alleen de ogen te bedekken en de monturen zijn vaak delicaat en bescheiden. Deze monturen staan vaak het best op kleine vrouwen met smalle of kleine gezichtjes. Verder is het een erg populaire keuze bij mensen die een bril alleen onder bepaalde omstandigheden nodig hebben (autorijden, lezen) omdat ze door hun afmetingen gemakkelijker mee te dragen zijn dan de robuustere brillen.
Voor het kiezen van een kapsel moet er bij dit soort monturen rekening mee gehouden worden dat de karakteristieke trekken in het gezicht niet te veel op de achtergrond raken, waardoor het gezicht nog kleiner overkomt. Bovendien kan dit resulteren in een te geleerd of stijf uiterlijk. Beter is het om eerst een stijl te kiezen die bij de vorm van het hoofd en van het gezicht past, waarbij voldoende mooie en sterke trekken benadrukt worden, en pas daarna rekening te houden met het model van dit montuur. Bijvoorbeeld: een kort geknipt sportief golvend kapsel zal een open en sprekend gezicht geven, terwijl een op kinlengte geknipte klassieke bob een raamwerk rond het gezicht zal maken waardoor de bril benadrukt wordt en het gezicht opnieuw kleiner lijkt.
Ook als niet-kleine vrouwen voor dit montuur kiezen, gelden nagenoeg dezelfde regels. De gezichtomlijnende bob zal nog steeds geen goede keuze zijn, hoewel in dit geval langer haar dat recht is afgeknipt en waaraan al dan niet volume is toegevoegd (afhankelijk van de breedte van het gezicht) heel mooi kan staan.
De overgang van een smal montuur naar contactlenzen zal waarschijnlijk niet veel effect hebben op de uitstraling die de haardracht heeft, behalve misschien dat men kan volstaan met iets minder volume als dat gewenst is.
Houd tenslotte in gedachten dat deze regels natuurlijk ook van toepassing zijn wanneer je een zonnebil draagt. In feite hebben vrouwen zelfs de neiging evenveel zo niet meer geld te spenderen aan de keuze van hun designer zonnebril dan aan een reguliere bril. Wanneer je beiden hebt en ze hebben elk een ander model, probeer dan manieren te bedenken hoe je jouw huidige haarstijl kunt aanpassen aan de stijl van je zonnebril zonder permanente wijzigingen aan je kapsel aan te brengen. Feestjes in de buitenlucht, bezoekjes aan het strand of aan een pretpark en ga zo maar door, het zijn gegarandeerd allemaal momenten waarop je langdurig van je zonnebril gebruik zult maken en er dus een behoefte is om je kapsel zo aan te passen dat je er op z'n best uitziet.
Stacy ©kapsels.net
Anita is een vent toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef sciter het volgende:
als je denk dat dit serieus bedoeld is ben je best achterlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:08 schreef sciter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |