Sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:09 schreef Moira. het volgende:
Welke FOK!ker heeft in dit topic op het Fancyforum gepost vorige maand?
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Tabloid het volgende:
Hester aan de Kakadu-lunch... een beetje gek doen hoort erbij!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Hester doet even lekker gek op de boot!"
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
En iemand die inspiratie voor haar column heeft opgedaan, misschien wel op Fok;
http://www.inspirationfm.nl/2010/05/2495/
Ik ga meteen kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef Haarklip het volgende:
Heeft er al iemand gekeken op een willekeurige linedance-site voor foto's?
quote:
Yep, maar die vrouwtjes hebben meestal lang geblondeerd, droog en pluizig haar en dragen contactlenzen, zodat ze er mooier uitzien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef Haarklip het volgende:
Heeft er al iemand gekeken op een willekeurige linedance-site voor foto's?
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse rippquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Cafe-Noir het volgende:
En iemand die inspiratie voor haar column heeft opgedaan, misschien wel op Fok;
http://www.inspirationfm.nl/2010/05/2495/
Mijn gedachte ook. Wel leuk geschreven, and she's got the hang of it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse ripp-off
Niet dat ik mezelf veel verbeeld hoor, maar zijn er nou alleen maar losers die linedancen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dus totaal mee eens! Vooral de term "kek montuurtje" deed t m...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is geen inspiratie meer maar gewoon een rechtstreekse ripp-off
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, misschien zit ze ook wel in dit topic te posten, je weet het niet, die line dancing foto's zijn gewoon te droevig voor woorden. Je zou er bijna vrouwen voor afzwerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook. Wel leuk geschreven, and she's got the hang of it.
Typisch dat het een verhaal van 12 mei is....
Ja. Alleen losers doen aan linedance.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dat ik mezelf veel verbeeld hoor, maar zijn er nou alleen maar losers die linedancen?
Valt dit ook onder linedancen:quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja. Alleen losers doen aan linedance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |