Past mooi bij je blouse.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:59 schreef Cafe-Noir het volgende:
Ik denk, al mijn dinnen hebben al rood, ik doe gek, ik ga voor blauw, kek hè
[ afbeelding ]
Daar is over nagedacht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:07 schreef Cafe-Noir het volgende:
Èn poltloodstreepje, èn oorknoppies.
Wel opletten !
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
onvoorstelbaar wat gaat dit topic snel, jullie akelige mensen
HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouw in die bikini, dat kan toch niet waar zijn. Wat doe je, mn ogenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor naar de kapper te gaan en een kek montuurtje aan te meten; lekker gek ben je al
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
wat is dat nou weer voor misbakselquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
Letterlijk overgenomen van een weblog;
Zatermorgen nog met lange zwarte lokken, maar 's middags lekker kort geknipt door Petert De Knappe Knippert. Ik ga donderdagavond naar hem toe in Huizen. Gaan we samen naar de New Asian Style "chinees" Red Sun City. Ze hebben daar een geweldige kaart. Met superexclusieve lekker dingentjes. Ik ga voor de Jacobsschelpjes en het Japanse rund wat alleen maar bier te drinken krijgt en iedere dag gemasseert word.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Die vrouw in die bikini, dat kan toch niet waar zijn. Wat doe je, mn ogen
Is het een Japans rund?quote:
Zou er iemand in het heelal zijn die jaloers is op de masseur die datgene moet masseren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cafe-Noir het volgende:
Letterlijk overgenomen van een weblog;
Zatermorgen nog met lange zwarte lokken, maar 's middags lekker kort geknipt door Petert De Knappe Knippert. Ik ga donderdagavond naar hem toe in Huizen. Gaan we samen naar de New Asian Style "chinees" Red Sun City. Ze hebben daar een geweldige kaart. Met superexclusieve lekker dingentjes. Ik ga voor de Jacobsschelpjes en het Japanse rund wat alleen maar bier te drinken krijgt en iedere dag gemasseert word.
[ afbeelding ]
Sowieso een Elisabeth Georgequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Hahhaa,
Lekker kopje goedemorgen thee.
maar nou intrigeert het mij wel, welk boek dat is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aldus Relindequote:Wij houden van mooi weer. Deze vakantie waren we in het gebied de Lot in Frankrijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:03 schreef Dingess het volgende:Camping + wijnvelden = zuipen = dronken = lekker gek doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek doen + foto maken = Lachen op FOK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |