Ja, verbaast me dat het nog niet vol is.quote:
Waarom?quote:
Omdat elk willekeurige vrouw van het net wordt geplukt, het begon met kort en pittig rood haar maar is nu uitgegroeit tot een "post hier vrouwen van boven de 50" topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, da's wel een beetje waar.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef Haque het volgende:
[..]
Omdat elk willekeurige vrouw van het net wordt geplukt, het begon met kort en pittig rood haar maar is nu uitgegroeit tot een "post hier vrouwen van boven de 50" topic.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef ShiroYasha het volgende:
Die foto van die MAN in dat groene Fortis truitje, is dus geen vrouw en hoort niet in dit topic thuis?Ja hoor, en deze charmante schoonheid ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef ShiroYasha het volgende:
Die foto van die MAN/JONGEN in dat groene Fortis truitje, is dus geen vrouw en hoort niet in dit topic thuis? (in de OP)Schijnt toch echt een vrouw te zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bewijs
Heb jij fred gezienquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef sig000 het volgende:
Hallo ik ben Ina en doe graag gek met dieren op de bank.
[ afbeelding ]
Dankjewel, ik moet morgen vroeg op, en nu kan ik echt niet meer slapenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Schijnt toch echt een vrouw te zijn..![]()
bewijs
Ze schijnt nog vrij te zijn, dus vrijgezelle heren van Fok!…..quote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Schijnt toch echt een vrouw te zijn..![]()
bewijs
Briljante reactie.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Waarom kijk ik ook steeds in dit topic
Haha, dat zie ik nu pas!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
De een mist een rechterhand, de ander een linkerhand?
Ze hebben allebei kort haar en ze drinken een cocktail?quote:
Wat bezielt iemand om dat met haar haar te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |