Geniet vooral ook van de vele prachtige foto's in de vorige delen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat een kekke uitspraak is dat!
af en toe kom je dat wel eens tegen in een contactadvertentie zijn, iets in die trand:
'hallo ik ben marlies' ben een vlotte meid van 40 jaar en heb 2 katten. Ik omschrijf mezelf als spontaan maar ik kan af en toe 'lekker gek zijn' of 'prettig gestoord' .![]()
Wat bedoel ze daarmee? af en toe labiel of emotioneel hysterisch? Hormonale tijdbom of semi-bordeline?
Klacht: vrouwen op contactadvertenties die zichzelf omschrijven als ' prettig gestoord of af en toe lekker gek'
Ja, help dan mee door te zeggen hoe ik er foto's in kan plakken. Heb je betere tekst, dan plak ik die er wel in.quote:
die heeft een mannengezicht.quote:
Geniaal als ze haar daar gewoon hadden laten staan.quote:
Ze is op en top vrouw hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef sciter het volgende:
Ik zie nu pas dat joke op James Brian May lijkt van topgear Queen?
Of dat de weg terug is ingezet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit topic is het bewijs dat evolutie nog steeds doorgaat.
Evolutie heeft geen richting van voor of achteruit. Hooguit van simpel naar complexe organismequote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze is op en top vrouw hoor.
nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |