Waarvan deze nog een best aanstekelijk ABC/Tears for Fears/Duran Duran gehalte bezit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Adelante het volgende:
Toch knap dat de redactie iedere week een nieuw zelfde soort bandje ontdekt
Dat zal best, maar deze jongens zagen er lekker uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Adelante het volgende:
Toch knap dat de redactie iedere week een nieuw zelfde soort bandje ontdekt
Ja het is lekker ad rem allemaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
Matthijs: dus je bent alcoholist?
Hans: euhhh... ja
Matthijs: houden zo!
Dat en Mattijs die eerlijk is tegen Peterrrr de Vriesquote:
Wat zei Matthijs dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat en Mattijs die eerlijk is tegen Peterrrr de Vries![]()
Ik denk niet dat hij het rot bedoelde? Matthijs komt wel vaker grof uit de hoek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dieptepunt: de homofobe Mattijs tegen Van der Togt: "Dus je komt nu voor de 2e keer uit de kast?"![]()
![]()
Het gaat er meer om dat ie bij homo's altijd begint over het feit dat ze homo zijn. Doet ie bij MMH ook, moet ie de mening geven namens alle homo's......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het rot bedoelde? Matthijs komt wel vaker grof uit de hoek.
Nou gewoon dat ie toegaf dat hij in DWDD in het interview met loverboy-'slachtoffer' Mosterd nogal naïef en onzorgvuldig was. Dat maakte het interview een stuk opener en beter..quote:
Heeft hij het zelf ook dan? Hoor er niks meer over. Maar toen ging het verhaal wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn vriend inmiddels overleden die had aids..Met wie hij 24 jaar een relatie had.
Dat heb ik nooit van gehoord hoor..dat hij dat ook heeft/of had!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf ook dan? Hoor er niks meer over. Maar toen ging het verhaal wel.
Dat advies van Matthijs van Nieuwkerk op het achterkant van dat leugenachtige boekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef StephanL het volgende:
gelukmomenten
Marc-Marie is goed op weg vandaag![]()
Van de Fok! wiki:quote:
Ik vraag me ECHT af wie er juist is...quote:De topictitel is altijd de volgende (gevolgd door het nummer):
De Wereld Draait Door #XXX
Ach, het was het meest memorabele moment in de uitzending tot dan toe.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
De TT slaat trouwens sowieso nergens op en is bovendien goor.
Dat het je overkomt is al erg genoeg, maar dat er dan ook nog een cameraploeg bij staat om alles mooi vast te leggen..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef pberends het volgende:
Hahaha, dat pisfragment meesterlijk. Ik denk dat het kwam omdat die vent een zonnebril droeg en daarom de kleuren niet goed kon zien.
Gadver, blaaskaak Prem. Die loeit weer iedereen van tafel met zijn warrige betogen.quote:De gasten in de uitzending van maandag 10 mei zijn: Jan de Wit, Jort Kelder, Rob de Nijs, Daniël Lohues, Jan Rot en Javier Guzman. Muziek is er van Stevie Ann. Tafelheer is Prem Radhakishun.
Wat dacht je van tandenpoetsen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
Hij had ook enthousiast zijn gezicht kunnen gaan staan wassen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
Vanavond de Guzman. Op teletekst aangekondigd als EX-alcoholist.
Hij is juist lachenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan die Prem niet voor altijd oprotten?
Oh is hij dat!quote:
Wat makkelijk zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Ritmo het volgende:
Daniel Loheus.Ga je stal mesten ofzo. Wist ie wel waar Amsterdam lag?
Echt he?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:50 schreef tong80 het volgende:
'Waarom stemt u PVV ?' :
'Ik ben tegen de imatilasering.'
Nee hoor die kijken net als iedere gezonde Nederlander naar OWNM en GTST.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Wat zijn die PVV-stemmers en PVV-leden toch wereldvreemde mensen.
Dat zeg je goed ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor die kijken net als iedere gezonde Nederlander naar OWNM en GTST.
Buitenhof hoeven ze niet naar te kijken. Toch één pot nat die geldgraaiers.
Hart van Nederland zien we de echte Nederlanders.
Da's echt een held. Schreef 25 jaar gelden al geweldige columns in de OOR. Wilde zo graag een beroemde popster worden dat het aandoenlijk werd.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buitenhof hoeven ze niet naar te kijken. Toch één pot nat die geldgraaiers.
Hart van Nederland zien we de echte Nederlanders.
Ja Tongquote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Malle Babbe is niet van Boudewijn de Groot maar van zijn brilhante tekstschrijver Lennart Nijgh.
Ik mag dat mens niet maar Banger Hard was wel een hit.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
Begrijpen jullie dat Dahpne Bunskoek neukte met Daniel Lohues ?
Nooit begrepen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp niet dat Daphne Bunskoek de Nederlandse Jennifer Aniston dreigt te worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond je dat schattig?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef Maloney het volgende:
Waar is dat Limburgse accent van haar gebleven?
Mijn slijter :quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik drink ook gemiddeld 6 bier per dag, vraag me af of het je hersens echt aantast
Laatste keer dat ik haar zag optreden had ze een kort rood koppie en een Limburgs accent.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vond je dat schattig?
* Ofyles2 overigens het Limburgs ook schattig vindt.
Prik jij hier ook doorheen ?quote:
Als ze iets over een 'zwaar leven' willen weten kunnen ze beter zijn ex vragen een boekje open te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Weer die gast die komt vertellen over z'n 'zware' leven.
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig slikt ie medicijnen. Heeft ie nog een houvast om aan verslaafd te raken.
Hij heeft duidelijk zijn lesje niet geleerd. Zit vol frustratie. En dan beweren dat hij zich geweldig voelt.quote:
Nah. Hij overdrijft. Op de scan was niks te zien van schade o.i.d. Een hersenscan van een echte alcoholist ziet er anders uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij krijgen we dit jaar nog een bericht dat ie dood is gegaan. Mark my words.
Ik bedoel meer dat als ie te ver gaat met de pillen die hij slikt en dan de alcohol erbij.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah. Hij overdrijft. Op de scan was niks te zien van schade o.i.d. Een hersenscan van een echte alcoholist ziet er anders uit.
Even al het hotelpersoneel in Nederland waarschuwen...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij krijgen we dit jaar nog een bericht dat ie dood is gegaan. Mark my words.
Welnee, Prem zei het net precies goed: Kokketeren.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
volgens mij moet je liters sterke drank wegzuipen zoals Herman brood wil je echt hersenbeschadiging oplopenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah. Hij overdrijft. Op de scan was niks te zien van schade o.i.d. Een hersenscan van een echte alcoholist ziet er anders uit.
De mijne niet, maar ik wacht op Lucky.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat een vreselijk gezever
En ik kan iet wegzappen want de afstandbediening ligt te ver weg
Ben je nou nog dronken van het kampioenschap?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef Dos37 het volgende:
En ik kan iet wegzappen want de afstandbediening ligt te ver weg
Preciesquote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben je nou nog dronken van het kampioenschap?
Je bent grappiger van Javier en je zuipt ook meer. Waarom zit je niet bij DWDD?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
Wel te zien dat ie cabaretier is. Geweldige grappen maakt ie. Dit doet hem echt goed. Iedereen sluit hem weer in de armen. Dat je met zoveel humor terugkomt. Hier kan Hans van der Togt een puntje aan zuigen.
Carpoolenquote:
daar is hij dan niet echt in geslaagd vind ikquote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
Ik vond hem eerlijk. Prem probeerde de dominee te spelen maar daar faalde hij jammerlijk. En een bekende alcoholist blijft een circusaap, op televisie. Aan dat imago probeerde Guzman te ontsnappen.
Wat een benepen Hollandse kinnesinne weer. Was jij niet die profvoetballer met literaire ambities?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
Wel te zien dat ie cabaretier is. Geweldige grappen maakt ie. Dit doet hem echt goed. Iedereen sluit hem weer in de armen. Dat je met zoveel humor terugkomt. Hier kan Hans van der Togt een puntje aan zuigen.
Ik heb pleinvrees.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent grappiger van Javier en je zuipt ook meer. Waarom zit je niet bij DWDD?
Nee Waterpolo international met watervrees.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een benepen Hollandse kinnesinne weer. Was jij niet die profvoetballer met literaire ambities?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb pleinvrees.
Ooit een slechte ervaring gehad op een plein.
Op het Sint Pieters plein vroeg een priester me de weg naar het Vaticaan.
Stuurde ik hem de verkeerde kant op.
Bleek ie al van de verkeerde kant te zijn.
Wat heeft ie voor raars of verschrikkelijks gezegd over zijn alcoholverslaving? Of voldeed ie niet aan jouw beeld van de schuldbewuste drinker?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
daar is hij dan niet echt in geslaagd vind ik
Had zomaar van Seth Gaaikema kunnen zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb pleinvrees.
Dat is een heldquote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Had zomaar van Seth Gaaikema kunnen zijn
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb pleinvrees.
Hij heeft de afgelopen 4 en half jaar slechts 22 dagen gedronken. Voor zijn paniekstoornis gebruikt hij angstremmers, maar die heeft hij dus juist niet op het podium nodig (die ene keer in Gent uitgezonderd).quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Grunsfan het volgende:
Guzman, wat een vervelend mannetje blijft het toch..."Ik voel me prima op het podium!". Tuurlijk schat, daarom zuip je zo veel en heb je angstremmers nodig. En iemand die zoveel drinkt en nog niet grappig is, is zowel en alcholist als caberatier van lik-me-vestje.
Met name het onbegrip (ook in dit topic) vond ik stuitend.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:19 schreef Ringo het volgende:
Wat een onthutsend gesprek. En wat een onbegrip.
Je hebt gelijk. Maar sommige mensen hebben aan 1+1 genoeg om te beweren dat 2 in alle gevallen waar is.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen 4 en half jaar slechts 22 dagen gedronken. Voor zijn paniekstoornis gebruikt hij angstremmers, maar die heeft hij dus juist niet op het podium nodig (die ene keer in Gent uitgezonderd).
Als cabaretier is hij ook niet mijn smaak.
Maar dat staat voor mij los van zijn verhaal.
Voor de mensen in dit topic heb ik sowieso geen hoop. Maar goddank ook niet heel veel respect.quote:Met name het onbegrip (ook in dit topic) vond ik stuitend.
Gelukkig bond Matthijs in aan het eind en liep het gesprek 'goed' af. Maar de insteek, en de teneur aan het begin, deed het allerergste vrezen.quote:Ik vond wel dat hij (ondanks, en niet dankzij) de interviewers zijn verhaal helder kon overbrengen.
Hij ontkent het liegen niet, hij is het liegen voorbij. Je hebt niet goed genoeg geluisterd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef tong80 het volgende:
Als alcoholist vertrouw ik een andere alcoholist niet die tien dagen achter elkaar dronken is geweest en dan zegt dat het een incident was. Omdat ie de andere dag gewoon aan het werk ging en per abuis niet wel werd op het podium. Liegen, ook tegen jezelf is de tweede natuur.
Succes Javier
Dus je gelooft hem ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij ontkent het liegen niet, hij is het liegen voorbij. Je hebt niet goed genoeg geluisterd.
Ik geloof hem als ie zegt dat ie maar één dag vooruit denkt, wat ie meermalen zei.quote:
Ok. Als ik een bon Bon met kersen alcohol eet ben ik verkocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik geloof hem als ie zegt dat ie maar één dag vooruit denkt, wat ie meermalen zei.
Hij heeft niet gezegd dat ie nooit meer drinkt. Dat is precies wel waarvan je hem verdenkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Als ik een bon Bon met kersen alcohol eet ben ik verkocht.
Hij kan een dag vooruit denken. Knap als alcoholist.
Ik vertrouw mezelf niet eens.
Maar mooi als je in zijn gladde praatjes gelooft
Natuurwonder is het.
Vanwaar dan die schijnheilige kop ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd dat ie nooit meer drinkt.
Tja, als dat de norm is. Sympathiek overkomen. Schiet mij dan maar lek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef lachejonge het volgende:
Ik vind het maar een wazig figuur. En echt sympathiek en oprecht komt hij ook niet over. Beetje alsof het alleen zelfmedelijden is.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat wil jij de wereld nou nog duidelijk maken?
Je hebt vorm en inhoud.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef lachejonge het volgende:
Ik vind het maar een wazig figuur. En echt sympathiek en oprecht komt hij ook niet over. Beetje alsof het alleen zelfmedelijden is.
Als dat niet zo fake was geweest als wat hij deed, misschien wel. Een indruk is een indruk en ik kan gigantisch fout zitten, maar het verandert niet dat het mijn indruk is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt vorm en inhoud.
Als hij hetzelfde had gezegd met een zachte trillende stem, en een beschaamde, neergeslagen blik: had je hem dan wel oprecht gevonden?
Dat deden Ramses en Herman Brood ook niet .quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt vorm en inhoud.
Als hij hetzelfde had gezegd met een zachte trillende stem, en een beschaamde, neergeslagen blik: had je hem dan wel oprecht gevonden?
Omdat ik zo verbaasd ben over de negatieve reacties.quote:
Wat een held.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 03:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik zo verbaasd ben over de negatieve reacties.
Even geen Jack in DWDD dus.quote:De Vries stapje terug na onthulling
` Demissionair staatssecretaris Jack de
Vries van Defensie zet zijn media- en
campagne-activiteiten voor het CDA op
een laag pitje.De Vries maakte vandaag
bekend dat hij vanwege problemen in de
relatiesfeer niet meer thuis woont.Hij
werkt wel door als staatssecretaris.
De staatssecretaris zou een relatie
hebben met een medewerkster.Die is
intussen overgeplaatst.De Vries zegt
dat hij het betreurt dat de zaak op
deze manier in de media is gekomen.
In de media was al gemeld dat De Vries
tijdelijk onderdak heeft gekregen in
een kazerne van Defensie.Dat zou gedaan
zijn uit oogpunt van beveiliging.
quote:Erben Wennemars voor het eerst tafelheer in DWDDErben Wennemars is dinsdag voor het eerst tafelheer in het goed bekeken tv- programma De Wereld Draait Door met Matthijs van Nieuwkerk. Samen zullen ze onder meer de Nederlandse jazzdrummer John Engels ontvangen. Dat heeft de VARA bekendgemaakt. Wennemars maakte in januari bekend dat hij stopt als professioneel schaatser. Daarna voerde hij met BNN gesprekken over een eigen tv-programma. “Het is niet zo dat ik volgende week op de buis kom, maar wellicht later dit jaar wel.“
Mwoah..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef Ritmo het volgende:
Dat MOET een man geweest zijn.Jack is een prima kerel hoor, maar was er altijd van overtuigd dat ie homo was.
Ja, degene waar ie mee vreemd gegaan is bedoel ik dan he? Zou goed stiekem een kerel geweest zijn... Het blijft een CDA'er natuurlijk.quote:
Hier is hij mee vreemd gegaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, degene waar ie mee vreemd gegaan is bedoel ik dan he? Zou goed stiekem een kerel geweest zijn... Het blijft een CDA'er natuurlijk.
Zou zijn chick zo gevaarlijk zijn?quote:
Kijk 'm nou eens lekker intellectueel, met zijn design-brilletje op het voorhoofd, achter Jort zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef Ringo het volgende:
Zoiets noemen ze het Stockholm-syndroom, hm?
Held.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een onderwerp, geef die man toch geen aandacht.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:57 schreef Raven_ het volgende:
Ik vind het maar een prutser.
Held Erben Wennemars. Verwoord even een gevoel.
Hij had wel iets langer gemogen inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Helemaal ingekort.![]()
Lange versie is nog leuker.![]()
Felix is politiek-watcher maar kent het filmpje niet dat half Nederland al gezien heeft.
Toch heeft ze een punt over die winkel-overvallers en die ambulance-medewerkers. Daar zou ik graag andere partijen eens wat duidelijker tegen op willen zien treden. Maar hoe ze het neerzet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij had wel iets langer gemogen inderdaad![]()
.
Of "Dit is Kees, de politieagent! ... dit is Karel, de arts!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hadden juist alle leuke stukjes eruit geknipt.
Ik maak je dood!
Vieze vuile teringhoeren, opdonderen nou he.
Ik had ook PVDA verwacht ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou jaaaaah! Stemt Erben niet op de Pvda??
Gelukkig gaan ze zo gezellig aan de borrel dus met de PvdA-stem van Erben komt het wel goed.
Hij heeft weer de hele nacht onder de tafel van DWDD geslapenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Felix is politiek-watcher maar kent het filmpje niet dat half Nederland al gezien heeft.
Het ontroert me gewoon!quote:
VVD past wel bij hem. Ook fijn een keer tegengas, als ie vaker tafelheer is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hij deed het leuk..maar Erben stemt op VVD of CDA!!
Hij moet niet teveel z'n "kijk mij een nuchtere oosteling zijn"-act doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VVD past wel bij hem. Ook fijn een keer tegengas, als ie vaker tafelheer is.
Updatequote:Update 21:38
In de Volkskrant analyseert Jan Kleinnijenhuis, hoogleraar communicatie aan de Vrije Universiteit, het TON-promotiefilmpje: "Het is amateuristisch en veel te opzichtig. In het filmpje worden Marokkanen duidelijk aan criminaliteit gelinkt. Op zo'n overdreven manier dat het voor veel mensen ongeloofwaardig wordt. Hier prikken ze zo doorheen."
Anders dan in de VS kent Nederland geen sterke traditie van campagnefilmpjes. Volgens Kleinnijenhuis heeft dit meerdere oorzaken: "Partijen hebben weinig geld. Spotjes zijn erg duur. In Nederland geloven mensen spotjes niet. Ze baseren hun oordeel op kranten en nieuws. Daar kunnen partijen gratis in komen. Een stem is in Nederland dus veel goedkoper dan in de VS, waar partijen miljoenen dollars voor campagnes uittrekken."
Wilders moet iets nieuws verzinnen
De partijen van Verdonk en Geert Wilders (PVV) profileren zich op immigratie en veiligheid. Zo zien we in een filmpje van de PVV 'vliegtuigladingen vol uit moslimlanden naar Nederland komen'.
Kleinnijenhuis vreest voor het succes van de partijen: "Immigratie speelt bij PVV-kiezers een steeds kleinere rol. Veiligheid is wel belangrijk, maar daar vinden kiezers ook het CDA en de VVD goed in. Wilders zit in de verdediging en daar komt hij maar moeilijk uit. Hij zal iets nieuws moeten verzinnen."
DWDD
Verdonk hoeft in ieder geval niet te klagen over aandacht voor haar nieuwe creatie: dinsdagavond werd het spotje uitgezonden en besproken in tv-show De Wereld Draait Door (DWDD). Of het filmpje ook bij Pauw & Witteman verschijnt moet vanavond nog blijken.
De VVD doet niks aan topsport. Ja Erica Terpstra geeft een tongzoen aan de winnaars.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef pberends het volgende:
Toch wel grappig dat die sporters vaak VVD stemmen. Terwijl de hele topsport aan het staatsinfuus zit.
De VVD snapt dat sport bij uitstek een zaak is van het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De VVD doet niks aan topsport. Ja Erica Terpstra geeft een tongzoen aan de winnaars.
Lijkt me toch logisch? Topsporters verdienen veel en sommigen beginnen een eigen bedrijfje na hun carierre, en hebben geen zin om straks 60 % inkomstenbelasting te betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef pberends het volgende:
Toch wel grappig dat die sporters vaak VVD stemmen. Terwijl de hele topsport aan het staatsinfuus zit.
Waarom loopt die dikke trol dan voorop in de polonaise als er topsporters worden gehuldigd ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
De VVD snapt dat sport bij uitstek een zaak is van het bedrijfsleven.
Omdat ze graag het tempo aangeeft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom loopt die dikke trol dan voorop in de polonaise als er topsporters worden gehuldigd ?
Moet er ineens aan denken dat ze oma is. Dus iemand heeft vrijwillig sex met haar had.quote:
fixedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
De VVD snapt dat topsport bij uitstek een zaak is van het bedrijfsleven.
Ik denk niet dat een gewone profwielrenner of schaatser echt heel veel verdient hoor. Enkel de echte top verdient heel veel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch? Topsporters verdienen veel en sommigen beginnen een eigen bedrijfje na hun carierre, en hebben geen zin om straks 60 % inkomstenbelasting te betalen.
Sport wordt 9 van de 10 keer door de overheid gefinancierd, of het nu via Aegon/ING/ASR is, of gemeentegelden naar voetbalclubs, of het nu sportonderzoek/innovatie is door universiteiten en het TNO.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
De VVD snapt dat sport bij uitstek een zaak is van het bedrijfsleven.
Helaas wel. Vooral voetbalclubs zouden hun eigen broek eens moeten ophouden. Of fuseren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Sport wordt 9 van de 10 keer door de overheid gefinancierd, of het nu via Aegon/ING/ASR is, of gemeentegelden naar voetbalclubs, of het nu sportonderzoek/innovatie is door universiteiten en het TNO.
Een beetje profwielrenner in de Raboploeg of een Oranje-hockyer zal wel boven modaal verdienen denk ik hoor. Maar wat jij zegt speelt ook wel mee ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gewone profwielrenner of schaatser echt heel veel verdient hoor. Enkel de echte top verdient heel veel.
Ik denk eerder dat sporters wel geloven in het individu en dat je je droom kan waarmaken als je er hard genoeg voor werkt/traint (een beetje zoals de American Dream, zeg maar). En dat is meer de boodschap van de VVD natuurlijk.
Maurice had het over de kijkers naar dwdd die het nu ook gezien hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:20 schreef MilaNL het volgende:
Een miljoen kijkers Maurice?
Dat is ook weer overdreven, maar Erben zette hem wel mooi met zn beide beentjes op de grond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende zak is die vent van AT5 zeg.Laagste vorm van menselijk leven.
Tja, het is ongelofelijk hoe ze zo'n riooljournalist een paar pluimen in z'n reet steken, terwijl het gewoon een smerige paparazzi is. Matthijs wil zelf zeker ook graag gestalkt worden door een paar van die gasten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende zak is die vent van AT5 zeg.Laagste vorm van menselijk leven.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef Toad het volgende:
Geen Felix en Maurice vanavond, vrees ik.
Ze voeren alleen geen campagne.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Da's toch te begrijpen ..de politiek leggen hun werk ook stil.
Ze komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef marcodej het volgende:
Felix en Maurice worden vooralsnog wel voor vanavond aangekondigd.
quote:Gasten in de uitzending van vanavond zijn: Chris ten Kate, Felix Rottenberg, Maurice de Hond, Nico Dijkshoorn. Muziek komt van Yasmin en Hugo Borst is tafelheer.
Huh bah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Toad het volgende:
Peter R. de Vries gaat in debat met de uitgever van Mosterd.
Die zit om 11 uur een etage hoger.quote:
Jouw Twitterquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Die man wordt zo langzamerhand een echte celebrity
Ja eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:35 schreef Jasza het volgende:
Klopt gewoon wat Hugo zegt natuurlijk.
Helemaal mee eens ja. Vooral z'n opmerking van 'als het nu 62 engelsen waren geweest dan was de TV draait door wel gewoon doorgegaan'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:35 schreef Jasza het volgende:
Klopt gewoon wat Hugo zegt natuurlijk.
Het is mooi dat ze er aandacht aan besteden nu, met een aangepast onderwerp, maar voor de rest had je wat mij betreft ook niks hoeven aan te passen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef pberends het volgende:
Het is een drama voor de betrokken personen, maar idd onzin dat totale aanpassen.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft hugo zijn seroxatje niet ingenomen vandaag?
Yvon Jaspers wel. Oh wacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Oei, dat hadden weinig tafelgasten durven zeggen, denk ik. Misschien is Hugo zelfs de enige.
Het is werkelijk bezopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef pberends het volgende:
Het is een drama voor de betrokken personen, maar idd onzin dat totale aanpassen.
Matthijs: "Wat een rare opmerking"quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:37 schreef Jasza het volgende:
Hij mocht van Matthijs ook niet over gio praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |