Waarvan deze nog een best aanstekelijk ABC/Tears for Fears/Duran Duran gehalte bezit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Adelante het volgende:
Toch knap dat de redactie iedere week een nieuw zelfde soort bandje ontdekt
Dat zal best, maar deze jongens zagen er lekker uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef Adelante het volgende:
Toch knap dat de redactie iedere week een nieuw zelfde soort bandje ontdekt
Ja het is lekker ad rem allemaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Yankee het volgende:
Matthijs: dus je bent alcoholist?
Hans: euhhh... ja
Matthijs: houden zo!
Dat en Mattijs die eerlijk is tegen Peterrrr de Vriesquote:
Wat zei Matthijs dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat en Mattijs die eerlijk is tegen Peterrrr de Vries![]()
Ik denk niet dat hij het rot bedoelde? Matthijs komt wel vaker grof uit de hoek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dieptepunt: de homofobe Mattijs tegen Van der Togt: "Dus je komt nu voor de 2e keer uit de kast?"![]()
![]()
Het gaat er meer om dat ie bij homo's altijd begint over het feit dat ze homo zijn. Doet ie bij MMH ook, moet ie de mening geven namens alle homo's......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het rot bedoelde? Matthijs komt wel vaker grof uit de hoek.
Nou gewoon dat ie toegaf dat hij in DWDD in het interview met loverboy-'slachtoffer' Mosterd nogal naďef en onzorgvuldig was. Dat maakte het interview een stuk opener en beter..quote:
Heeft hij het zelf ook dan? Hoor er niks meer over. Maar toen ging het verhaal wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn vriend inmiddels overleden die had aids..Met wie hij 24 jaar een relatie had.
Dat heb ik nooit van gehoord hoor..dat hij dat ook heeft/of had!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf ook dan? Hoor er niks meer over. Maar toen ging het verhaal wel.
Dat advies van Matthijs van Nieuwkerk op het achterkant van dat leugenachtige boekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef StephanL het volgende:
gelukmomenten
Marc-Marie is goed op weg vandaag![]()
Van de Fok! wiki:quote:
Ik vraag me ECHT af wie er juist is...quote:De topictitel is altijd de volgende (gevolgd door het nummer):
De Wereld Draait Door #XXX
Ach, het was het meest memorabele moment in de uitzending tot dan toe.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
De TT slaat trouwens sowieso nergens op en is bovendien goor.
Dat het je overkomt is al erg genoeg, maar dat er dan ook nog een cameraploeg bij staat om alles mooi vast te leggen..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef pberends het volgende:
Hahaha, dat pisfragment meesterlijk. Ik denk dat het kwam omdat die vent een zonnebril droeg en daarom de kleuren niet goed kon zien.
Gadver, blaaskaak Prem. Die loeit weer iedereen van tafel met zijn warrige betogen.quote:De gasten in de uitzending van maandag 10 mei zijn: Jan de Wit, Jort Kelder, Rob de Nijs, Daniël Lohues, Jan Rot en Javier Guzman. Muziek is er van Stevie Ann. Tafelheer is Prem Radhakishun.
Wat dacht je van tandenpoetsen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
Hij had ook enthousiast zijn gezicht kunnen gaan staan wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |