En met als voordeel dat het direct belangstellenden bereikt, zo krijgen de media-ratten geen kans het op te kloppen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Maisnon het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over twitter. er zit een hoop onzin op. Maar als daar ooggetuigen bij staan die wat ze direct hebben gezien er op zetten, dan heeft het echt wel z'n waarde, zoals je in die post van Tiemie ziet. Dat heeft niks met roddelen of massa hysterie te makenhet kan juist heel veel opheldering geven in plaats van vage overdreven aanslag speculaties.
http://i43.tinypic.com/2uqzqs5.jpgquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Arcee het volgende:
Zijn er ook beelden van die schreeuwer toen-ie begon te schreeuwen?
Kans is groot dat er iemand in die straat stond te filmen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Arcee het volgende:
Zijn er ook beelden van die schreeuwer toen-ie begon te schreeuwen?
Ja, stresshormonen en gekneusde ribben. Dat doet wat.quote:
Wat een onzin. Op Twitter vind je de meest onbetrouwbare bronnen. Ik zou daar nooit conclusies op trekken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En met als voordeel dat het direct belangstellenden bereikt, zo krijgen de media-ratten geen kans het op te kloppen.
Vond er maar weinig beveiliging omheen. Je zou zo kunnen schieten.quote:
Als iemand schreeuwend de massa in komt rennen, dan begrijp ik wel dat er paniek ontstaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Sphere het volgende:
"" Ik stond in de hoek waar het gebeurde: tijdens stilte rende schreeuwende man het publiek in, daardoor paniek""
http://twitter.com/tomroes/status/13377848951
John F. Kennedy, Martin Luther King .. Ik sprak niet specifiek over Nederland, maar simpelweg dat de mogelijkheid er is en dat het naief is om te denken dat dat 'hier niet zou kunnen'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wanneer is dat vaker gebeurd dan? Die Karst T. met die laffe suzuki swift van 'm? Dát is wat we noemen een incident, door een doorgedraaid individu. Je moet zo rationeel en verstandig blijven door daar niks achter te zoeken en vertrouwen te houden in de burger.
Die paranoia moet eens ophouden. Wij Nederlanders houden helemaal niet van aanslagen, terreur en het zaaien van angst en verdoemenis. Volstrekte idioterie. Volks-schizofrenie. Aangejaagd door terreuralarmen, terrorismedreigingen. Angst angst angst.
Nederland wordt een soort slang die z'n denkt dat de punt van z'n staart het op 'm gemunt heeft.
Ik ben het tot zo verre met je eens dat 'ons' een gevoel van angst wordt aangepraat. En die continue angst gebruikt wordt om mensen te controleren, de macht bij anderen te legitimeren. Hoe dan ook, met 'wij' doelen jij en ik denk ook ik vooral op de 'domme massa', 'het zogenaamde volk'. De mensen die de hele dag achter de TV hangen en sensatiemedia, massamedia bekijken. Simpele zolen die alles wat de media zegt kopieëren. Het zijn vooral die mensen die hun mond open trekken en dingen 'doen' i.p.v. eerst even nadenken. Dat is de meerderheid van het volk ('wij Nederlanders').quote:Die paranoia moet eens ophouden. Wij Nederlanders houden helemaal niet van aanslagen, terreur en het zaaien van angst en verdoemenis. Volstrekte idioterie. Volks-schizofrenie. Aangejaagd door terreuralarmen, terrorismedreigingen. Angst angst angst.
Nederland wordt een soort slang die z'n denkt dat de punt van z'n staart het op 'm gemunt heeft.
Daar ben ik het met je eens. Maar ik reken mijzelf niet tot 'wij nederlanders' en ik denk jij ook niet. Dus wat is dan de meerwaarde van dit argument? Het simpele volk houdt namelijk niet van hetgeen de media hen verteld niet van te houden ..quote:Volstrekte idioterie. Volks-schizofrenie. Aangejaagd door terreuralarmen, terrorismedreigingen. Angst angst angst.
Daar ben ik het met je eens. Echter is, hoe je het ook wendt of keert, het risico op een 'aanslag' in nederland realistisch. Buiten het feit om dat 'wij' er niet op zitten te wachten of dat het wellicht veroorzaakt kan zijn door de gebeurtenissen en media aandacht voor terrorisme de laatste jaren, is het een realistische optie. Er kan altijd iets gebeuren, dus waarom zouden wij geschokt zijn als er wat gebeurd?quote:Je moet zo rationeel en verstandig blijven door daar niks achter te zoeken en vertrouwen te houden in de burger je eigen verstand, kennis.
't Wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Tiemie het volgende:
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378595476
[..]
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378601608
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
Effe opruimen, hou het hier serieus en zonder ontzettend ongepaste joden- en moslimgrappen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://i43.tinypic.com/2uqzqs5.jpg
Atoombomquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
wel eng filmpje hoor.. ik bedoel.. voor hetzelfde geld lag er een atoombom
Moet je opletten hoe snel er een berg beveiligers een cordon rond de Koninklijke familie vormt. Net zoals er een zwikkie scherpschutters verdekt op de daken liggen. De beveiliging hoort niet op te vallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vond er maar weinig beveiliging omheen. Je zou zo kunnen schieten.
Als je de video op 37sec zie je dat dat politiepaard ook lekker de verkeerde kant op staan. Staat een beetje naar de muur toe.
ja dan heeft rennen heel veel zinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik durf te wedden dat er nog nooit een Dodenherdenking #3 was!
En dat zegt 1 persoon op Twitter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hmm een orthodoxe jood dus, ja dan zou ik ook een beetje bang worden.
Ja, ik keek live mee en zag dat ook, het leek op pubers die in de verte respectloos aan het gillen waren. Vervolgens ging het gegil over in die mensen die bijna over elkaar vielen. Ik schrok echtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Falco het volgende:
Op het filmpje zie je rond 2 seconden ook die jongen links om zich heen kijken met 'wtf, waar komt dat geluid vandaan?'
en beveiliging van de koningin is niet in handen van de politie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je opletten hoe snel er een berg beveiligers een cordon rond de Koninklijke familie vormt. Net zoals er een zwikkie scherpschutters verdekt op de daken liggen. De beveiliging hoort niet op te vallen.
Tsja, en dat er een paard vijf seconden naar een muur toe staat zegt me weinig. Als je goed kijkt zie je dat die eerst richting het publiek staat en daarna draait.
De hoofdredacteur van Het Parool zal niet zomaar wat roepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En dat zegt 1 persoon op Twitter.
Allemaal goede journalisten hier.![]()
Zolang die atoombom er ligt lijkt me er weinig aan de handquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Dan heeft rennen ook niet echt veel zinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Wie weet nemen ze alles over van Twitter, zal ook niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef TNA het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van Het Parool zal niet zomaar wat roepen.
Zelfs als die ontploft merk je er als direct omstanders weinig van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang die atoombom er ligt lijkt me er weinig aan de hand.
Er moet iemand geweest zijn die het vastgelegd heeft ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hopelijk komt er een filmpje boven water waar die malloot op staat.
De slogan. 'Helemaal niets in Amsterdam' zou dan wel erg letterlijk genomen worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan heeft rennen ook niet echt veel zin
Goed filmpie!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Opvallend hoe dat kleine jonge meisje op de rug van haar vader(?) als eerste reageert. De rest van het publiek vind het blijkbaar normaal dat er iemand loopt te schreeuwen tijdens de dodenherdenking...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Zoals met pedobear die de mascottes van de winterspelen vergezelde. Die dook in tal van kranten op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wie weet nemen ze alles over van Twitter, zal ook niet de eerste keer zijn.
Ohja je hebt gelijk. Valt idd op aan het begin (bovenin) van het filmpje... op dat latere fragment dat ze dat poortje inrennen valt dat minder op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je opletten hoe snel er een berg beveiligers een cordon rond de Koninklijke familie vormt. Net zoals er een zwikkie scherpschutters verdekt op de daken liggen. De beveiliging hoort niet op te vallen.
Tsja, en dat er een paard vijf seconden naar een muur toe staat zegt me weinig. Als je goed kijkt zie je dat die eerst richting het publiek staat en daarna draait.
ja en hitler had de teller op 34.164.000 minuten gezet..quote:
Commentator blijft er nuchter onder, goedzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Audiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ja, ik keek live mee en zag dat ook, het leek op pubers die in de verte respectloos aan het gillen waren. Vervolgens ging het gegil over in die mensen die bijna over elkaar vielen. Ik schrok echt, dacht dat die Mercedes enigszins onorgineel op de menigte was ingereden.
Ik geloof niet dat een studentenvereniging tot zoiets in staat is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Aestivate het volgende:
Het wachten is tot de reden bekend wordt en de motieven van de 'dader'. Het klinkt mij wel als een gek of iemand die een misplaatste grap wilde maken. Studentenvereniging dacht ik nog aan maar die zullen nooit zo ver gaan.
Als het een malloot betreft zie ik graag de naam gepubliceerd staan op Geenstijl.
Dit is een duidelijk filmpje, je hoort dus echt eerst een knal, daarna gegil. En het is de goede hoek, vlak bij Famequote:
quote:@tomroes stond op dezelfde hoek, bij Madame Tussaud, blanke man met zwarte lange baard tegen de grond gewerkt door 6 man politie.
Is dat dezelfde als deze?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk filmpje, je hoort dus echt eerst een knal, daarna gegil. En het is de goede hoek, vlak bij Fame
idd een knal, dus toch een atoombom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk filmpje, je hoort dus echt eerst een knal, daarna gegil. En het is de goede hoek, vlak bij Fame
quote:@tomroes stond op dezelfde hoek, bij Madame Tussaud, blanke man met zwarte lange baard tegen de grond gewerkt door 6 man politie.
Je moet maar met je poten in die hekken blijven hangen, en dan een rennende meute achter je aan hebbenquote:
Doe iets aan je gehoor; je hoort eerst die schreeuwers, daarna de rest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hier kun je duidelijk horen waarom mensen dachten dat het schoten waren. Dit klinkt niet gelijk als vallende dranghekken op de keien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-cK4vlel2Fk&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-cK4vlel2Fk&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>
Op Twitter werd ook gesproken over kanons geweerschotenquote:
Nee dat lijkt mij ook niet. Niet zo gevaarlijk, dergelijke malloten met aandachtstekort kunnen met zo'n kleine actie zo'n menigte en bijeenkomst flink verstoren. Als meer mensen elkaar hadden aangestoken in de paniek hadden er wel ernstige gewonden kunnen vallen of erger...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een studentenvereniging tot zoiets in staat is.
Ik denk eerder weer gestoorde eenling. Deze keer niet zo gevaarlijk alleen.
Misschien is het goed als jullie alle atoombomreacties verwijderen.quote:
Dat is precies waar wij stonden! Bizar om terug te zien hoe snel die paniek door de meningte aan kwam stormen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Opvallend hoe dat kleine jonge meisje op de rug van haar vader(?) als eerste reageert. De rest van het publiek vind het blijkbaar normaal dat er iemand loopt te schreeuwen tijdens de dodenherdenking...
Die vrouw en dat dranghek..had ook zomaar een foto van de start van de Drie Dolle Dwaze Dagen kunnen zijn.quote:
luister maar op 10 sec in dat filmpje. Daarna begint de paniek pasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Doe iets aan je gehoor; je hoort eerst die schreeuwers, daarna de rest.
In Mekka of Bagdad gebeurt het ook wel eens. Dat door paniek complete menigtes in elkaar gedrukt worden met fatale afloop als gevolg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet. Niet zo gevaarlijk, dergelijke malloten met aandachtstekort kunnen met zo'n kleine actie zo'n menigte en bijeenkomst flink verstoren. Als meer mensen elkaar hadden aangestoken in de paniek hadden er wel ernstige gewonden kunnen vallen of erger...
de grootste paniek die wordt veroorzaakt komt juist door de mensen die paniek veroorzaken, terwijl er niks aan de hand is..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-cK4vlel2Fk&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-cK4vlel2Fk&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>
Volgens mij reageert zij helemaal niet. Zij zit gewoon verveeld om zich heen te kijken. Het gedoe komt namelijk van voren en zij kijkt opzij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Opvallend hoe dat kleine jonge meisje op de rug van haar vader(?) als eerste reageert. De rest van het publiek vind het blijkbaar normaal dat er iemand loopt te schreeuwen tijdens de dodenherdenking...
Gezellig als je na je werk nog even de herdenking mee pakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zei JP nou dat iemand een koffer bij zich had?
Klopt. Ik zeg ook niet dat het niet kon gebeuren. Alleen dat het niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet. Niet zo gevaarlijk, dergelijke malloten met aandachtstekort kunnen met zo'n kleine actie zo'n menigte en bijeenkomst flink verstoren. Als meer mensen elkaar hadden aangestoken in de paniek hadden er wel ernstige gewonden kunnen vallen of erger...
Nee. Dit is niet de reden daarvoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef ASroma het volgende:
dit is dus de reden voor ip adres vrijgeven op naam en adres, boxje in de auto etc. etc. Liever gister invoeren dan vandaag.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Die vrouw en dat dranghek..had ook zomaar een foto van de start van de Drie Dolle Dwaze Dagen kunnen zijn.
Zet je geluid wat harder, dan hoor je het geschreeuw voor de knalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Als honderd man langs je heen proberen te komen ga je wel met de menigte mee hoor.quote:
En daarvoor is iemand al aan het schreeuwen, hoor je dat echt niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
luister maar op 10 sec in dat filmpje. Daarna begint de paniek pas
We wonen niet in Amerika. Big Brother is watching you. Ga fietsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef ASroma het volgende:
dit is dus de reden voor ip adres vrijgeven op naam en adres, boxje in de auto etc. etc. Liever gister invoeren dan vandaag.
Op 4 seconden begint er al een man te schreeuwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
luister maar op 10 sec in dat filmpje. Daarna begint de paniek pas
Naam + foto zijn bekend:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Aestivate het volgende:
Als het een malloot betreft zie ik graag de naam gepubliceerd staan op Geenstijl.
Ooh god, ik verwacht weer heel veel fotosoepjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Die vrouw en dat dranghek..had ook zomaar een foto van de start van de Drie Dolle Dwaze Dagen kunnen zijn.
Daar moet een paint voor komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Check die vrouw dan. Ze trapt gewoon dat hek omver. THIS IS DODENHERDENKING.
quote:Ook Telegraaf-columniste Selale Dogan was ooggetuige van de kettingreactie: "Ineens begon een man een halve meter achter mij heel hard te schreeuwen." Dogan zag een andere man in reactie op het geschreeuw bovenop de man springen. "Iedereen om me heen reageerde angstig en gespannen. Meer mensen begonnen te schreeuwen en duwen. Mensen probeerden weg te komen van de plek waar we stonden - een grote chaos ontstond. Niemand wist echter wat er exact aan de hand was."
Met een beetje verstand haal je daar de onzin wel uit hoor. Als er nou door genoeg ooggetuigen wordt gesproken over een in ieder geval joods orthodox uitziende figuur in witte jas met baard en pijpekrullen, dan zou daar ergens wel een kern van waarheid in zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Op Twitter werd ook gesproken over kanons geweerschoten. Je kunt die bron echt niet al te serieus nemen.
iig een idijoodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Naam + foto zijn bekend:
[ afbeelding ]
Jood Malloot.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We wonen niet in Amerika. Big Brother is watching you. Ga fietsen.
Ik denk niet eens dat dat meisje reageert. Maar de rest probeert die lolbroek gewoon te negeren denk ik, onder het mom van "Geen aandacht aan schenken". Op dat andere filmpje zie je een jongen wel reageren, maar die vrouw ernaast herdenkt stug door.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
Van Geenstijl![]()
![]()
![]()
.
"Goed nieuws, koningin Beatrix is veilig aangenkomen, in Canada."
"Niemand wist echter wat er exact aan de hand was"quote:
Gewoon over twee dagen spreiden, een voor thuis- en een voor uitpubliek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef FokAdministrator het volgende:
volgend jaar geen uit en thuis publiek meer toestaan met zulke herdenkingen..
er moet maar een speciale wet voor komen vind ik
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef Montov het volgende:
[..]
"Niemand wist echter wat er exact aan de hand was"
Een normale dag op de Telegraafredactie, me dunkt.
2 zou wel heel ziek zijn ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Ringo het volgende:
Iemand in orthodox-joodse uitdossing.
1) iemand met een overgeleverd en verwilderd oorlogstrauma
2) iemand met een gevoel voor antisemitische humor waar zelfs Adolf rugrillingen van had gekregen
Die is mediageil zeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Het filmpje is van Alexander Klopping, die internetdude van DWDD.
Origineel ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
Van Geenstijl![]()
![]()
![]()
.
"Goed nieuws, koningin Beatrix is veilig aangenkomen, in Canada."
voor en tegen het koningshuis publiek idd. De ene groep met bloemetjes, de andere groep met suzuki swifts.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gewoon over twee dagen spreiden, een voor thuis- en een voor uitpubliek.
Bij het eerste vallende dranghek was het nog stil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Als dat eerste dranghek valt, galmt dat veel langer door dan wanneer de andere dranghekken vallen
Microfoon en speakers?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Als dat eerste dranghek valt, galmt dat veel langer door dan wanneer de andere dranghekken vallen
Als er een dranghek over de dam is vallen er meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is je punt? Aliens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
De rest wordt overstemd en/of audio wordt direct weg gedraaid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
lolz ik zie nu pas die mensen die overal elkaar heen vallen rond 17 seconden...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
En bij de Toto voorspellen hoe snel de Koningin en haar gevolg verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor en tegen het koningshuis publiek idd. De ene groep met bloemetjes, de andere groep met suzuki swifts.
Ja. Heel lollig enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
lolz ik zie nu pas die mensen die overal elkaar heen vallen rond 17 seconden...
Als je zo'n menigte op je af ziet komen blijf je heus niet staan hoor. Tenzij je graag onder de voet wilt worden gelopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
Wat een triest schijt volk hebben we ook he!!![]()
![]()
Meteen beginnen te rennen en doen pff mongolen!
Ik zou juist tegen de stroom in gaan lopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef Krambo het volgende:
Allemaal die helden hier die 'gewoon zouden blijven staan' terwijl iedereen om je heen wegrent
Jezus, kunnen we die vent niet euthaniseren?quote:
zeg maar gewoon dat jij het bent paupert.. en dan zon filmpje maken om een paar centen advetentiegeld eruit te krijgen.. omg.. hoe goedkoop..quote:
Als er eentje over de dam is...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef bloodymary het volgende:
Wel fascinerend hoe zo'n dam volk in paniek kan raken om niets.
Hoezo? Dat kan je beter bewaren voor als er echt wat gebeurd is. Boeren die hun veestapel geruimd zien worden, overstromingen of een vuurwerkramp.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zou wel sjiek zijn als er nog een reactie met medeleven komt van de koningin ofzo.
Er zijn altijd mensen die de stilte verstoren. Op de Staatsomroep dubben ze dat weg. Je hoort zacht gegil van kansenjongeren, dan op 0:11 een knal, daarna luid gegil en paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op 4 seconden begint er al een man te schreeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar iemand moet er toch mee begonnen zijn, waarom dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef teirnon het volgende:
[..]
Als je zo'n menigte op je af ziet komen blijf je heus niet staan hoor. Tenzij je graag onder de voet wilt worden gelopen.
Volgens mij verwacht ze dat we haar allemaal een kaartje met complimenten gaan sturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zou wel sjiek zijn als er nog een reactie met medeleven komt van de koningin ofzo.
als de menigte achter je in paniek raakt, dan doe jij ook vrolijk mee...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
![]()
Je bent een beetje dom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
![]()
Zoontje van remlof.quote:
WIE IS DATquote:
Ik dacht even dat de NOS daarop aan zou sturen toen ze zeiden 'De Koningin staat weer op de Dam, fier vooraan'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht ze dat we haar allemaal een kaartje met complimenten gaan sturen.
Wel fijn dat hij de doven niet negeertquote:
Hou je lip man, stomme muilezel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
![]()
word je zelf ook niet een beetje moe van je simpele grapjes steeds ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als er een dranghek over de dam is vallen er meer.
En er waren niet eens Duitsers aanwezig...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Ringo het volgende:
Iemand in orthodox-joodse uitdossing.
1) iemand met een overgeleverd en verwilderd oorlogstrauma
2) iemand met een gevoel voor antisemitische humor waar zelfs Adolf rugrillingen van had gekregen
Wat ben jij stoer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
![]()
Wat is hij toch een intelligente man he, die JP. Altijd direct de juiste conclusie trekken, waar haalt hij het vandaan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Ook premier Balkenende noemt het een triest incident, vooral omdat het tijdens de twee minuten stilte gebeurde. Volgens hem kan het haast niet anders dan dat de man die de paniek veroorzaakte, dat bewust deed.
Als er iemand schreeuwend een menigte in komt rennen, is het best begrijpelijk dat er onrust ontstaat bij enkele mensen. Tientallen anderen zien het half gebeuren en raken in paniek, en dan gaat er een hele menigte rennen: niet kunnen zien wat er gebeurt, maar wel paniek zien... Volkomen begrijpelijk dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar iemand moet er toch mee begonnen zijn, waarom dan?
Balkenendequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Beatrix bezoekt gewonden incident
AMSTERDAM - Koningin Beatrix heeft kort na het incident op de Dam de mensen bezocht die gewond zijn geraakt. Dat gebeurde op de plek waar ze werden opgevangen voor ze naar het ziekenhuis werden gebracht. Dit meldt de NOS
Volgens de Amsterdamse burgemeester Asscher wilde de koningin per se dat de herdenking na het incident doorging. Hij noemt het " vreselijk triest" dat de herdenking in de war is geschopt.
Ook premier Balkenende noemt het een triest incident, vooral omdat het tijdens de twee minuten stilte gebeurde. Volgens hem kan het haast niet anders dan dat de man die de paniek veroorzaakte, dat bewust deed.
Wat geweldig zeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Beatrix bezoekt gewonden incident
AMSTERDAM - Koningin Beatrix heeft kort na het incident op de Dam de mensen bezocht die gewond zijn geraakt. Dat gebeurde op de plek waar ze werden opgevangen voor ze naar het ziekenhuis werden gebracht. Dit meldt de NOS
Volgens de Amsterdamse burgemeester Asscher wilde de koningin per se dat de herdenking na het incident doorging. Hij noemt het " vreselijk triest" dat de herdenking in de war is geschopt.
Verder alles goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Terwijl mensen nog stijf van de schrik stonden en moeders hun kinderen kwijt waren ging er een of andere chauvinistische debiel roepen dat we moesten klappen voor de Koningin. Ik kon hem niet zien maar had hem op dat moment best een paar tikken willen geven. Wat een mongool zeg, die gast had ik echt af willen slaan. Daarna gingen mensen informatie proberen te vinden, bellen, huilen etc. en zijn we maar weggegaan. Aan de achterkant van het momument zagen we kindertjes ingepakt in van dat folie.
De gast die dit gedaan heeft moeten ze echt aftuigen achterin de politiebus. De paniek duurde maar twee of drie seconden maar het was echt heel naar. Vuile teringlijer
vetpot met gemiddeld 1500 viewsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat jij het bent paupert.. en dan zon filmpje maken om een paar centen advetentiegeld eruit te krijgen.. omg.. hoe goedkoop..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij de doven niet negeert
Ja geen idee. Als ik vooraan had gestaan en kon zien wat er gebeurde was ik ook niet weggerend. Ik zag nu alleen een muur van mensen naar me toe rennen en veel gegil. Wel irritant inderdaad dat mensen zo'n paniek om niks veroorzaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar iemand moet er toch mee begonnen zijn, waarom dan?
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef gelly het volgende:
[..]
word je zelf ook niet een beetje moe van je simpele grapjes steeds ?
Telegraafquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die vent die begon te schreeuwen is door omstanders tegen de grond gemept.
Toen brak pas de paniek uit.
Bron verslaggever Telegraaf die er naast stond
Zo, niveautje weer! Nou ja, het is in ieder geval geen analfabeet. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Er was net ook al een bericht dat die schreeuwende man inderdaad op de grond is geduwd of zoiets en dat er toen paniek uitbrak.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Dit gebeurt er als je voor aan staat met je klas. http://bit.ly/9HTS3J
achgutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
De gast die dit gedaan heeft moeten ze echt aftuigen achterin de politiebus. De paniek duurde maar twee of drie seconden maar het was echt heel naar. Vuile teringlijer
Germ!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor de dodenherdenking.quote:Na ruim een minuut stilte was er rumoer te horen en kwam een deel van de genodigden gillend in beweging. Diverse mensen, onder wie kinderen, werden weggedragen. Koningin Beatrix en haar gevolg verlieten de herdenking en keerden korte tijd later terug. (ANP)
Auw.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
het bleek gewoon een spel te zijn.. wie het eerst over de witte streep geworpen werd, kreeg een kusje van oma beaquote:
Iedereen is uitgenodigd om bij een herdenking aanwezig te zijn. Dat je geen kaartje in de bus hebt gehad wil niks zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor de dodenherdenking.
Ja, terwijl de wapening uit het beton van de studio rammelt stug vol houden dat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
dus dames en heren jongens en meisjes.. bij wereld oorlog 3 moet je de NOS niet serieus nemen.. want als iran ons gaat aanvallen, dan heeft dat niks te maken met iemand die onwel is geworden
Moest hij over de witte lijn om als een schaatser gehuldigd te worden met een krans?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Ik zie jou al staan als nuchtere Hollander tussen al die paniekgevallen (die ik niets kwalijk neem hoor voor hun paniek lijkt me meer dan logisch), iedereen valt over elkaar heen, half dood bloed botbreuken, en jij staat daar als onze huisfilosoof te denken; wat een eikel zeg.quote:Kinderen werden onder de voet gelopen, oude mensen stonden verstijfd, een grote teringzooi. Ik zelf dacht achtereenvolgens dus: wat een eikel
inderdaad... want binnen een paar minuten is het compleet duidelijk wie wat gedaan heeft...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
dus dames en heren jongens en meisjes.. bij wereld oorlog 3 moet je de NOS niet serieus nemen.. want als iran ons gaat aanvallen, dan heeft dat niks te maken met iemand die onwel is geworden
Wist je al dat je grapjes echt om te huilen zo slecht zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
het bleek gewoon een spel te zijn.. wie het eerst over de witte streep geworpen werd, kreeg een kusje van oma bea
Huilie huilie doen doe je maar ergens anders. Sensatiezoekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze jou ook wel 'werpen', liefst zo hoog en ver mogelijk.
Lolbroek.
Ik word zo moe van deze lamlullen met hun conspiracy theorienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
trouwens.. die gast van de nos moest het spel meespelen.. ze hebben ons gewoon voorgelogen dat het om een man ging die onwel was geworden (ja tuuuuurlijk.. eerst keihard schreeuwen.... dan je broek uit zeker, dan rennen alle mensen weg, en vervolgens onwel worden.. NOT)
Niet op ingaan danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je al dat je grapjes echt om te huilen zo slecht zijn?
Jammer dat jij d'r niet was, want dan was ik wat meer gerust gesteld:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
![]()
Onzin& humor is verderop, grapjas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Huilie huilie doen doe je maar ergens anders. Sensatiezoeker
Rare foto. Dat ventje valt van de schouder van die man rechts?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... want binnen een paar minuten is het compleet duidelijk wie wat gedaan heeft...
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zo, niveautje weer! Nou ja, het is in ieder geval geen analfabeet. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Omdat hij wegrende misschienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef bloodymary het volgende:
Als je in het stukje in het Parool op het woord "iemand" let, dan heeft dus degene die als eerste wegrende en de paniek veroorzaakte dit bewust gedaan. En die is niet eens opgepakt!
Iets met Willem-Alexander die nu het volk toe moet spreken maar dat niet doetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Wat de man voor je zegt: Balkenendequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat geweldig zeg.![]()
De koningin.Je hele leven onderhouden worden, omdat familie die je nooit gekend hebt iets heeft gedaan.
Wat betekend dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Landgeld het volgende:
Voorspel weinig goeds:
4375134
Bericht
HV 2 ASSISTENTIE CPA (+Inc.net: 8+) (GRIP: 1) ROKIN AMSTERDAM [ ]
Datum
04-05-2010 21:36:29
Volgend jaar Jack van Gelder a.u.b.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Die NOS verslaggevers praten ook altijd zo droog:
Vorig jaar Koninginnedag: ''Oei, en daar heb je een auto.''
Nu: ''O, er gebeurt kennelijk iets.''
Is dat altijd het eerste wat je doet als je heel erg geschrokken bent? Gaan fokken! Ik zou eerst lekker een borreltje pakken en een sigaretje en alles even laten bezinken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.
Ben blij dat ik je een moment van lol heb kunnen bezorgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie jou al staan als nuchtere Hollander tussen al die paniekgevallen (die ik niets kwalijk neem hoor voor hun paniek lijkt me meer dan logisch), iedereen valt over elkaar heen, half dood bloed botbreuken, en jij staat daar als onze huisfilosoof te denken; wat een eikel zeg.
Sorry haha, ik weet dat je reactie serieus was, maar kon het niet laten om ff te lachen.
tijdens 2 minuten stilte ineens geschreeuw waarna er paniek ontstond en er hekken omvielen werd direct gezegd dat iemand onwel was geworden maar er lijkt iets anders gebeurt aangezien er is iemand aangehouden die uit het niets begon te schreeuwen. Voor de rest allemaal geruchten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
De echte Fok!helden komen in dit soort topics altijd weer naar boven drijven. Mensen kwalijk nemen dat ze hun natuurlijke reactie, nl. meerennen met de massa niet onderdrukken. Ze komen tenminste buiten
Je hebt geluk, dat is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Want je kunt natuurlijk alleen deelnemen aan de herdenking via de uitzending van de Staatsomroep?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.
Bah zeg, ik kan me je gevoel hierbij heel goed voorstellen.quote:
Het gebeurde om 20.02 en het is nu 21.46, dus daar zit bijna twee uur tussen. Van 'het eerste' is dus geen sprake. Verder fijn dat jij je bij de minste of geringste schrik meteen laaft aan verslavende middelen, ik ben even op de bank gaan zitten en ben daarna hier gaan posten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Is dat altijd het eerste wat je doet als je heel erg geschrokken bent? Gaan fokken! Ik zou eerst lekker een borreltje pakken en een sigaretje en alles even laten bezinken....
"Ik heb zo'n gevoel dat het weer misgaat. Daar komt Tates, Tates, Tates, TATES TATES TAAATES TAATES TAATES, WHOOHOOOOOOOO!!!"quote:
Johan Derksen: "Deze man van Joodse afkomst gedraagt zich als Mr. Bigstar. Absoluut not dun."quote:
kansjongerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het voetballen met kransen?![]()
kutjongeren
eerlijk is eerlijk.. ik schrok me ook een hoedje.. maar dingen gebeuren nu eenmaal zonder dat er ook maar 1 iemand op de wereld is die daar ook iets aan KAN doen.. dus het is gewoon een kwestie van opgelucht adem halen, en met de wijsheid van het heden kan je wat nonchalanter reageren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.
Maar zeg nou zelf: kinderen staan te huilen omdat ze hun moeder kwijt zijn en daarnaast roept iemand dat we moeten gaan klappen voor de Koningin. Daar recht naast! Wat voor een pannekoek ben je dan?
Ik dacht dat het wel meeviel op wat licht gewonden naquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef RoaRRR het volgende:
04-05-10 21:41:58 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-110 A1 AMSTERDAM DAMRAK 0 RIT:335
04-05-10 21:39:15 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-165 A1 AMSTERDAM DAMRAK 0 RIT:333
04-05-10 21:38:05 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-164 A1 AMSTERDAM DAM 0 RIT:331
04-05-10 21:37:50 Ambulance Amsterdam-Amstelland TEST: FIJNE DIENST
04-05-10 21:37:16 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-118 A1 AMSTERDAM DAM 0 RIT:330
Dit is toch ook wel erg, zo tussen alle meldingen in.
Vind het maar een raar verhaal....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een tweede man aangehouden volgens nu.nl
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef ASroma het volgende:
[url=leuk[/url]
quote:ElsToxopeus: Tweede arrestatie op de Dam, meer aan de hand dus. Nederland is een raar land aan het worden... inderdaad angstaanjagend.
Is ook een beetje relativering natuurlijk. Iedereen kijkt er wel eventjes van op. De één schrijft dat met een grapje van zich af, de ander besteedt er 10 alinea's aan om uiteen te zetten welke ziektes de dader moet krijgen en door hoeveel negers hij verkracht moet worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat grappenmakers in NWS gewoon keihard een ban moeten krijgen.
Het leest niet echt lekker zo.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
"Ik heb zo'n gevoel dat het weer misgaat. Daar komt Tates, Tates, Tates, TATES TATES TAAATES TAATES TAATES, WHOOHOOOOOOOO!!!"
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk.. ik schrok me ook een hoedje.. maar dingen gebeuren nu eenmaal zonder dat er ook maar 1 iemand op de wereld is die daar ook iets aan KAN doen.. dus het is gewoon een kwestie van opgelucht adem halen, en met de wijsheid van het heden kan je wat nonchalanter reageren.
uiteraard zal hier menig programma en krant wel weer speculeren over het VOORTBESTAAN van dodenherdenking..
quote:De Last Post zal klinken en dan wordt het stil.
Twee minuten.
Maar vlak voordat het Wilhelmus losbarst, klinkt er een schreeuw:
Moordenaars !!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
"Ik heb zo'n gevoel dat het weer misgaat. Daar komt Tates, Tates, Tates, TATES TATES TAAATES TAATES TAATES, WHOOHOOOOOOOO!!!"
nee.. maar wat wel zo is.. hoe strakker de beveiliging hoe groter de uitdaging om juist iets verkeerds te doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar is dit niet de schuld van bestuurders? Er worden zulke idiote veiligheidsmaatregelen getroffen dat het voor grappenmakers* een uitdaging is om lekken in die beveiliging aan te tonen.
* dit is wel een hele misselijke grap natuurlijk
Ja, dan begrijp ik de paniek wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Sjimmie het volgende:
ANP Persalarm: Politie meldt 2e arrestatie. 1e verdachte schreeuwde onverstaanbaar waarop tweede een koffer liet vallen
De Dodenherdenking op de Dam is kortequote:
Nederland heeft toch niet zo gek veel met WO1 te maken gehad, en was toen neutraal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.
@CartWoman: thanks![]()
de grootste grap is nog wel dat de meeste huishoudens er bijna 10 procent er op achteruitgaan maar dat King Bea er 4 modale inkomens extra bijgestort krijgt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar is dit niet de schuld van bestuurders? Er worden zulke idiote veiligheidsmaatregelen getroffen dat het voor grappenmakers* een uitdaging is om lekken in die beveiliging aan te tonen.
Hij wist niks te zeggen en heeft daarom een jood ingehuurd om de aandacht van hem af te leiden....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb al wat filmpjes op Youtube bekeken. Ik kan nergens een filmpje van Willem Alexander bekennen die het volk toespreekt. Nogmaals ben net binnen: of heeft hij het gewoon wéér niet gedaan?²
ieper.. elke dag al bijna 85 jaar lang.. damnn..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.
@CartWoman: thanks![]()
Nee, het is de schld van de mensen die dit doen. Als je het vanwege de extra veiligheidsmaatregelen nodig vindt om je debiel te gedragen is het helemaal jouw schuld en niet die van de mensen die proberen anderen te beschermen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
verrekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
http://zapruder.nl/portal(...)herdenking_op_4_mei/
[..]
Zoals ik al zei heeft hij dat niet gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb al wat filmpjes op Youtube bekeken. Ik kan nergens een filmpje van Willem Alexander bekennen die het volk toespreekt. Nogmaals ben net binnen: of heeft hij het gewoon wéér niet gedaan?²
commercieel aantrekkelijk gebeuren zo te zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
ieper.. elke dag al bijna 85 jaar lang.. damnn..
heb er al een paar keer getuige van mogen zijn.. heb daar zoveel respect voor!!!!!!
Ja, ik heb het inmiddels gezien. Raar man, heeft hij dan niets geleerd?quote:
Ik vind het maar een rare vergelijking die jij nu maakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Paniek of geen paniek, ik heb wel het idee dat mensen tegenwoordig steeds aanstelleriger en banger worden voor van alles en nog wat. Laatst hoorde ik een groep begin twintigers die niet meer in het bos durfden te wandelen vanwege teken.....
Nee zeker weten van nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moordenaars schreeuwde hij???
ben jij wel eens uit je eigen provincie gekomen prutserquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
commercieel aantrekkelijk gebeuren zo te zien.
Niet om het een of ander, maar nogal logisch dat mensen in paniek raken als zo'n debiel gaat schreeuwen en er ineens geluiden klinken die lijken op schoten. De tijd dat er zulke dingen in Nederland niet gebeuren is al een tijdje voorbij, helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Paniek of geen paniek, ik heb wel het idee dat mensen tegenwoordig steeds aanstelleriger en banger worden voor van alles en nog wat. Laatst hoorde ik een groep begin twintigers die niet meer in het bos durfden te wandelen vanwege teken.....
Het was echt oprechte paniek, geen kleinzerig gedoe ofzo. Wat een vergelijking trouwensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |