Is dat altijd het eerste wat je doet als je heel erg geschrokken bent? Gaan fokken! Ik zou eerst lekker een borreltje pakken en een sigaretje en alles even laten bezinken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.
Ben blij dat ik je een moment van lol heb kunnen bezorgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie jou al staan als nuchtere Hollander tussen al die paniekgevallen (die ik niets kwalijk neem hoor voor hun paniek lijkt me meer dan logisch), iedereen valt over elkaar heen, half dood bloed botbreuken, en jij staat daar als onze huisfilosoof te denken; wat een eikel zeg.
Sorry haha, ik weet dat je reactie serieus was, maar kon het niet laten om ff te lachen.
tijdens 2 minuten stilte ineens geschreeuw waarna er paniek ontstond en er hekken omvielen werd direct gezegd dat iemand onwel was geworden maar er lijkt iets anders gebeurt aangezien er is iemand aangehouden die uit het niets begon te schreeuwen. Voor de rest allemaal geruchten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
De echte Fok!helden komen in dit soort topics altijd weer naar boven drijven. Mensen kwalijk nemen dat ze hun natuurlijke reactie, nl. meerennen met de massa niet onderdrukken. Ze komen tenminste buiten
Je hebt geluk, dat is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Want je kunt natuurlijk alleen deelnemen aan de herdenking via de uitzending van de Staatsomroep?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.
Bah zeg, ik kan me je gevoel hierbij heel goed voorstellen.quote:
Het gebeurde om 20.02 en het is nu 21.46, dus daar zit bijna twee uur tussen. Van 'het eerste' is dus geen sprake. Verder fijn dat jij je bij de minste of geringste schrik meteen laaft aan verslavende middelen, ik ben even op de bank gaan zitten en ben daarna hier gaan posten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Is dat altijd het eerste wat je doet als je heel erg geschrokken bent? Gaan fokken! Ik zou eerst lekker een borreltje pakken en een sigaretje en alles even laten bezinken....
"Ik heb zo'n gevoel dat het weer misgaat. Daar komt Tates, Tates, Tates, TATES TATES TAAATES TAATES TAATES, WHOOHOOOOOOOO!!!"quote:
Johan Derksen: "Deze man van Joodse afkomst gedraagt zich als Mr. Bigstar. Absoluut not dun."quote:
kansjongerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het voetballen met kransen?![]()
kutjongeren
eerlijk is eerlijk.. ik schrok me ook een hoedje.. maar dingen gebeuren nu eenmaal zonder dat er ook maar 1 iemand op de wereld is die daar ook iets aan KAN doen.. dus het is gewoon een kwestie van opgelucht adem halen, en met de wijsheid van het heden kan je wat nonchalanter reageren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.
Maar zeg nou zelf: kinderen staan te huilen omdat ze hun moeder kwijt zijn en daarnaast roept iemand dat we moeten gaan klappen voor de Koningin. Daar recht naast! Wat voor een pannekoek ben je dan?
Ik dacht dat het wel meeviel op wat licht gewonden naquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef RoaRRR het volgende:
04-05-10 21:41:58 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-110 A1 AMSTERDAM DAMRAK 0 RIT:335
04-05-10 21:39:15 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-165 A1 AMSTERDAM DAMRAK 0 RIT:333
04-05-10 21:38:05 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-164 A1 AMSTERDAM DAM 0 RIT:331
04-05-10 21:37:50 Ambulance Amsterdam-Amstelland TEST: FIJNE DIENST
04-05-10 21:37:16 Ambulance Amsterdam-Amstelland 13-118 A1 AMSTERDAM DAM 0 RIT:330
Dit is toch ook wel erg, zo tussen alle meldingen in.
Vind het maar een raar verhaal....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een tweede man aangehouden volgens nu.nl
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef ASroma het volgende:
[url=leuk[/url]
quote:ElsToxopeus: Tweede arrestatie op de Dam, meer aan de hand dus. Nederland is een raar land aan het worden... inderdaad angstaanjagend.
Is ook een beetje relativering natuurlijk. Iedereen kijkt er wel eventjes van op. De één schrijft dat met een grapje van zich af, de ander besteedt er 10 alinea's aan om uiteen te zetten welke ziektes de dader moet krijgen en door hoeveel negers hij verkracht moet worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat grappenmakers in NWS gewoon keihard een ban moeten krijgen.
Het leest niet echt lekker zo.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
"Ik heb zo'n gevoel dat het weer misgaat. Daar komt Tates, Tates, Tates, TATES TATES TAAATES TAATES TAATES, WHOOHOOOOOOOO!!!"
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk.. ik schrok me ook een hoedje.. maar dingen gebeuren nu eenmaal zonder dat er ook maar 1 iemand op de wereld is die daar ook iets aan KAN doen.. dus het is gewoon een kwestie van opgelucht adem halen, en met de wijsheid van het heden kan je wat nonchalanter reageren.
uiteraard zal hier menig programma en krant wel weer speculeren over het VOORTBESTAAN van dodenherdenking..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |