Rare foto. Dat ventje valt van de schouder van die man rechts?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Dit gebeurt er als je voor aan staat met je klas. http://bit.ly/9HTS3J
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad... want binnen een paar minuten is het compleet duidelijk wie wat gedaan heeft...
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zo, niveautje weer! Nou ja, het is in ieder geval geen analfabeet. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Omdat hij wegrende misschienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef bloodymary het volgende:
Als je in het stukje in het Parool op het woord "iemand" let, dan heeft dus degene die als eerste wegrende en de paniek veroorzaakte dit bewust gedaan. En die is niet eens opgepakt!
Iets met Willem-Alexander die nu het volk toe moet spreken maar dat niet doetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Wat de man voor je zegt: Balkenendequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat geweldig zeg.![]()
De koningin.Je hele leven onderhouden worden, omdat familie die je nooit gekend hebt iets heeft gedaan.
Wat betekend dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Landgeld het volgende:
Voorspel weinig goeds:
4375134
Bericht
HV 2 ASSISTENTIE CPA (+Inc.net: 8+) (GRIP: 1) ROKIN AMSTERDAM [ ]
Datum
04-05-2010 21:36:29
Volgend jaar Jack van Gelder a.u.b.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Die NOS verslaggevers praten ook altijd zo droog:
Vorig jaar Koninginnedag: ''Oei, en daar heb je een auto.''
Nu: ''O, er gebeurt kennelijk iets.''
Is dat altijd het eerste wat je doet als je heel erg geschrokken bent? Gaan fokken! Ik zou eerst lekker een borreltje pakken en een sigaretje en alles even laten bezinken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Owja, het is Fok hier. Ik zal me toch even verdedigen: ik schrok me echt de pleuris, en ben nog steeds beetje onder de indruk, dus nuance ontbreekt even.
Ben blij dat ik je een moment van lol heb kunnen bezorgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie jou al staan als nuchtere Hollander tussen al die paniekgevallen (die ik niets kwalijk neem hoor voor hun paniek lijkt me meer dan logisch), iedereen valt over elkaar heen, half dood bloed botbreuken, en jij staat daar als onze huisfilosoof te denken; wat een eikel zeg.
Sorry haha, ik weet dat je reactie serieus was, maar kon het niet laten om ff te lachen.
tijdens 2 minuten stilte ineens geschreeuw waarna er paniek ontstond en er hekken omvielen werd direct gezegd dat iemand onwel was geworden maar er lijkt iets anders gebeurt aangezien er is iemand aangehouden die uit het niets begon te schreeuwen. Voor de rest allemaal geruchten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom net binnen en zie dat er een F5 topic aan mijn neus is voorbij gegaan. Wat is er gebeurd?²
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
De echte Fok!helden komen in dit soort topics altijd weer naar boven drijven. Mensen kwalijk nemen dat ze hun natuurlijke reactie, nl. meerennen met de massa niet onderdrukken. Ze komen tenminste buiten
Je hebt geluk, dat is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Want je kunt natuurlijk alleen deelnemen aan de herdenking via de uitzending van de Staatsomroep?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Pas op hoor, met deze opmerking laat je blijken dat je onze Dodenherdenking lekker aan je reet laat roesten.
Bah zeg, ik kan me je gevoel hierbij heel goed voorstellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |