quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Dit gebeurt er als je voor aan staat met je klas. http://bit.ly/9HTS3J
achgutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
De gast die dit gedaan heeft moeten ze echt aftuigen achterin de politiebus. De paniek duurde maar twee of drie seconden maar het was echt heel naar. Vuile teringlijer
Germ!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor de dodenherdenking.quote:Na ruim een minuut stilte was er rumoer te horen en kwam een deel van de genodigden gillend in beweging. Diverse mensen, onder wie kinderen, werden weggedragen. Koningin Beatrix en haar gevolg verlieten de herdenking en keerden korte tijd later terug. (ANP)
Auw.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
het bleek gewoon een spel te zijn.. wie het eerst over de witte streep geworpen werd, kreeg een kusje van oma beaquote:
Iedereen is uitgenodigd om bij een herdenking aanwezig te zijn. Dat je geen kaartje in de bus hebt gehad wil niks zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgenodigd voor de dodenherdenking.
Ja, terwijl de wapening uit het beton van de studio rammelt stug vol houden dat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
dus dames en heren jongens en meisjes.. bij wereld oorlog 3 moet je de NOS niet serieus nemen.. want als iran ons gaat aanvallen, dan heeft dat niks te maken met iemand die onwel is geworden
Moest hij over de witte lijn om als een schaatser gehuldigd te worden met een krans?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef StephanL het volgende:
Ik zie jou al staan als nuchtere Hollander tussen al die paniekgevallen (die ik niets kwalijk neem hoor voor hun paniek lijkt me meer dan logisch), iedereen valt over elkaar heen, half dood bloed botbreuken, en jij staat daar als onze huisfilosoof te denken; wat een eikel zeg.quote:Kinderen werden onder de voet gelopen, oude mensen stonden verstijfd, een grote teringzooi. Ik zelf dacht achtereenvolgens dus: wat een eikel
inderdaad... want binnen een paar minuten is het compleet duidelijk wie wat gedaan heeft...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
dus dames en heren jongens en meisjes.. bij wereld oorlog 3 moet je de NOS niet serieus nemen.. want als iran ons gaat aanvallen, dan heeft dat niks te maken met iemand die onwel is geworden
Wist je al dat je grapjes echt om te huilen zo slecht zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
het bleek gewoon een spel te zijn.. wie het eerst over de witte streep geworpen werd, kreeg een kusje van oma bea
Huilie huilie doen doe je maar ergens anders. Sensatiezoekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze jou ook wel 'werpen', liefst zo hoog en ver mogelijk.
Lolbroek.
Ik word zo moe van deze lamlullen met hun conspiracy theorienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef FokAdministrator het volgende:
trouwens.. die gast van de nos moest het spel meespelen.. ze hebben ons gewoon voorgelogen dat het om een man ging die onwel was geworden (ja tuuuuurlijk.. eerst keihard schreeuwen.... dan je broek uit zeker, dan rennen alle mensen weg, en vervolgens onwel worden.. NOT)
Niet op ingaan danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je al dat je grapjes echt om te huilen zo slecht zijn?
Jammer dat jij d'r niet was, want dan was ik wat meer gerust gesteld:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
Wat een triest schijt volk hebben we ook he!!![]()
![]()
Meteen beginnen te rennen en doen pff mongolen!
Onzin& humor is verderop, grapjas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Huilie huilie doen doe je maar ergens anders. Sensatiezoeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |