Waar zie je dat ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Observator het volgende:
Er is toch wel wat aan de hand hoor, zie P2000
http://monitor.livep2000.nl/
Tja waarom zou je met Koninginnedag op een groep mensen inrijden? Geschiedenis schrijven denk ik, sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Vertel me eens?
Staat er zomaar een hek midden op de weg, zou jij daar niet kwaad om worden? Misschien is-ie wel net ontslagen als beveiliger voor het 4-mei-gebeuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze zeggen wel iemand onwel, maar ter hoogte van Madame Tussauds begon er een gek te schreeuwen en gooide een hek om. Mensen raakten in paniek, hierdoor werden andere toeschouwers tegen de hekken geduwd en omver gelopen.
De talloze opgeroepen eenheden.quote:
Tjeus iemand kreeg gewoon een major panic attack big deal zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tja waarom zou je met Koninginnedag op een groep mensen inrijden? Geschiedenis schrijven denk ik, sommige mensen sporen gewoon niet.
Grip 1 afgekondigd. Hm ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Observator het volgende:
Er is toch wel wat aan de hand hoor, zie P2000
http://monitor.livep2000.nl/
Wanneer is dat vaker gebeurd dan? Die Karst T. met die laffe suzuki swift van 'm? Dát is wat we noemen een incident, door een doorgedraaid individu. Je moet zo rationeel en verstandig blijven door daar niks achter te zoeken en vertrouwen te houden in de burger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel iemand zo gek is .. omdat het in de geschiedenis al wel vaker gebeurd is, omdat niet iedereen even blij is met de monarchie, omdat iemand gefrustreerd of mentaal niet in orde is? etc.
Het gaat er niet om waarom.. maar dat het kan. Daarom vind ik de beveiliging bij dit soort evedementen ook altijd lachwekkend. Als iemand echt iets wilt kom je er toch wel doorheen. Hoogstens voorkom je de minder ergere incidenten die zouden kunnen plaatsvinden.
Is dat niet gewoon routine . Om de boel in goede banen te leiden en te zorgen dat de mensen die gevallen zijn verzorgd kunnen worden ?quote:
Prima dan toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel iemand zo gek is .. omdat het in de geschiedenis al wel vaker gebeurd is, omdat niet iedereen even blij is met de monarchie, omdat iemand gefrustreerd of mentaal niet in orde is? etc.
Het gaat er niet om waarom.. maar dat het kan. Daarom vind ik de beveiliging bij dit soort evedementen ook altijd lachwekkend. Als iemand echt iets wilt kom je er toch wel doorheen. Hoogstens voorkom je de minder ergere incidenten die zouden kunnen plaatsvinden.
edit: kortom; waarom lopen wij met z'n allen altijd zo 'geschokt' te zijn als er eens iets gebeurd. Het is volkomen realistisch dat er iets gebeurd.
Wie of wat zegt je dat het geen standaardprocedure is?quote:
dat zei de NOS-dame ook in het journaal... een man begin te schreeuwen waardoor er paniek ontstond...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze zeggen wel iemand onwel, maar ter hoogte van Madame Tussauds begon er een gek te schreeuwen en gooide een hek om. Mensen raakten in paniek, hierdoor werden andere toeschouwers tegen de hekken geduwd en omver gelopen.
Wat een onzin, dan kun je dat ook wel zeggen over de vele festivals morgen. En Pinkpop en Lowlands en weet ik wat al niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef StephanL het volgende:
Ik denk persoonlijk ook te veel mensen bijeen gepakt. Is wachten tot dat er dan iets gebeurt.
Haha, wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wil het cliché eigenlijk niet van stal halen, maar ik doe het toch: met dank aan Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |