Op dit filmpje lijken de knallen nog harder dan het eigenlijk was. Die terugdeinzende massa was wel ff heftig.quote:
Dan zag je het niet eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag... Ik zat achter de tv en schrok ervan
Dat hoorde ik direct al. Die stemmen klinken in de verte...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef marcodej het volgende:
Overigens hoor ik nu eerst mannen schreeuwen en daarna pas die vrouw/dat meisje.
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
ja maar toch. Wat het allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om dat flauwvallen, men hoorde iemand gillen.
Hou toch op joh. Aangescherpte maatregelen, extra toezicht, extra roadblocks. Wat hoor je allemaal wel niet voor overdreven reacties op basis van de daden van een doorgedraaid individu. Alsof de Russen klaar staan om aan te vallen.quote:
Het is pas 174 keer uitgelegd ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Righteous het volgende:
Waar kwamen die knallen vandaan ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Jac0bus het volgende:
Goeie wave. Idee: 7. Uitvoering: 9. Ik geef hem een 8
Naar wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd.
Waarom zou iemand dat doen? Vertel me eens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, ik zat nog te denken. 'tis wel een mooie gelegenheid om een aanslag te plegen, mocht je dat willen. Volgens mij worden de huizen daar omheen totaal niet gechecked. Je kunt volgens mij zo uit een raam hangen daar en onze koningin en prins e.d. neerhalen.
or am I wrong?
De angst moet gevoed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:
Meteen overal paniek en nieuws op tv, als er niks aan de hand is dan laat dat zo, en ga het niet overal zo aandikken..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Paar het volgende:
Wat een beroerd dranghek ben je dan...als je 't gewicht van 1 persoon niet kan dragen.
Die dingen staan toch aan elkaar vast?
kwestie van optillen en een beetje kracht, is zo los.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Paar het volgende:
Wat een beroerd dranghek ben je dan...als je 't gewicht van 1 persoon niet kan dragen.
Die dingen staan toch aan elkaar vast?
Dat doe ik altijd als ik onwel word!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
kwestie van optillen en een beetje kracht, is zo los.
Kansloze opmerkingen die je op FOK! kunt verwachten, een analyse van vossss en feeds van mensen die erbij waren.quote:
Dat is helemaal geen goede plek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, ik zat nog te denken. 'tis wel een mooie gelegenheid om een aanslag te plegen, mocht je dat willen. Volgens mij worden de huizen daar omheen totaal niet gechecked. Je kunt volgens mij zo uit een raam hangen daar en onze koningin en prins e.d. neerhalen.
or am I wrong?
Whehhequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kansloze opmerkingen die je op FOK! kunt verwachten, een analyse van vossss en feeds van mensen die erbij waren.
your wrong. Je mag totaal niet uit het raam hangen of opeen balkon staan met uitzicht op de dam. Reken maar dat alles en iedereen in de buurt gescreend is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
or am I wrong?
Ze was echt wel geschrokken, zeker voor te stellen na het drama van vorig jaar. Dan is het toch alleen maar goed dat ze weer terugkomt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Koningin Beatrix en haar gevolg werd ontvangen met applaus.
Maxima huilt vrij vaak valt me op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maxima loopt ook al vanaf 19.50 te huilen..
De NOS had net wat beelden van de beveiliging. Compleet met snipers op het dak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
or am I wrong?
Jij bent echt dom. Je ziet de menigte vanuit het midden bewegen, niet vanaf het hek naar buiten toe,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik onwel word!
Die worden wel degelijk gecheckt. En op de daken rond de Dam liggen scherpschutters.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
or am I wrong?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Jac0bus het volgende:
Goeie wave. Idee: 7. Uitvoering: 9. Ik geef hem een 8
Wat zou jij doen als je met WA getrouwd was en 2 kinderen met Downsyndroom hadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maxima huilt vrij vaak valt me op.
Was je het alweer vergeten dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef lezzer het volgende:
Net de herhaling in het nieuws. Ik schrok weer
Volgens mij is ze zwanger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is ook non-nieuws. Hoewel het vast een zeker op Canvas komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
We staan niet eens op CNN. Zelfs niet eens op CANVAS-teletekst...
En CNN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is ook non-nieuws. Hoewel het vast een zeker op Canvas komt.
Omdat er altijd wel iemand zo gek is .. omdat het in de geschiedenis al wel vaker gebeurd is, omdat niet iedereen even blij is met de monarchie, omdat iemand gefrustreerd of mentaal niet in orde is? etc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Vertel me eens?
Uhm ja da's een goeie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je met WA getrouwd was en 2 kinderen met Downsyndroom had
Valt tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
en dat moet ons land regeren pffffquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zeker en vast.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is ook non-nieuws. Hoewel het vast een zeker op Canvas komt.
DUTCH QUEEN ATTACKED BY FAINTED PERSONquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je met WA getrouwd was en 2 kinderen met Downsyndroom had
Karst T , Volkert en Mohammed B zul je bedoelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wil het cliché eigenlijk niet van stal halen, maar ik doe het toch: met dank aan Wilders.
Nee, een zin met een komma in plaats van een punt eindigen is een teken van een bovengemiddeld IQ zeker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Je ziet de menigte vanuit het midden bewegen, niet vanaf het hek naar buiten toe,
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
DUTCH QUEEN ATTACKED BY FAINTED PERSON
Sommige idioten gaan schreeuwen als ze merken dat ze flauw gaan vallen. Dat zal dit ook wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knallert het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)enking-verstoord.xml
Als je goed luistert hoor je eerst iemand schreeuwen, voordat er iemand gaat gillen. Dat verklaart het twitterbericht?
Inderdaad..ik zal Wilders niet snel verdedigen maar hier heeft hij toch echt niets mee te maken. De schuld ligt volledig bij degenen die aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Righteous het volgende:
[..]
Karst T , Volkert en Mohammed B zul je bedoelen
Je komt in de geschiedenisboeken te staan, nooit vergeten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Vertel me eens?
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Was je het alweer vergeten dan?
Dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad..ik zal Wilders niet snel verdedigen maar hier heeft hij toch echt niets mee te maken. De schuld ligt volledig bij degenen die aanslagen plegen.
[..]
Die 3 hebben mij nog nooit bang proberen te maken. Wilders wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Righteous het volgende:
[..]
Karst T , Volkert en Mohammed B zul je bedoelen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |