Op dit filmpje lijken de knallen nog harder dan het eigenlijk was. Die terugdeinzende massa was wel ff heftig.quote:
Dan zag je het niet eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag... Ik zat achter de tv en schrok ervan
Dat hoorde ik direct al. Die stemmen klinken in de verte...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef marcodej het volgende:
Overigens hoor ik nu eerst mannen schreeuwen en daarna pas die vrouw/dat meisje.
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
ja maar toch. Wat het allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om dat flauwvallen, men hoorde iemand gillen.
Hou toch op joh. Aangescherpte maatregelen, extra toezicht, extra roadblocks. Wat hoor je allemaal wel niet voor overdreven reacties op basis van de daden van een doorgedraaid individu. Alsof de Russen klaar staan om aan te vallen.quote:
Het is pas 174 keer uitgelegd ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Righteous het volgende:
Waar kwamen die knallen vandaan ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Jac0bus het volgende:
Goeie wave. Idee: 7. Uitvoering: 9. Ik geef hem een 8
Naar wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd.
Waarom zou iemand dat doen? Vertel me eens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, ik zat nog te denken. 'tis wel een mooie gelegenheid om een aanslag te plegen, mocht je dat willen. Volgens mij worden de huizen daar omheen totaal niet gechecked. Je kunt volgens mij zo uit een raam hangen daar en onze koningin en prins e.d. neerhalen.
or am I wrong?
De angst moet gevoed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:
Meteen overal paniek en nieuws op tv, als er niks aan de hand is dan laat dat zo, en ga het niet overal zo aandikken..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Paar het volgende:
Wat een beroerd dranghek ben je dan...als je 't gewicht van 1 persoon niet kan dragen.
Die dingen staan toch aan elkaar vast?
kwestie van optillen en een beetje kracht, is zo los.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Paar het volgende:
Wat een beroerd dranghek ben je dan...als je 't gewicht van 1 persoon niet kan dragen.
Die dingen staan toch aan elkaar vast?
Dat doe ik altijd als ik onwel word!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
kwestie van optillen en een beetje kracht, is zo los.
Kansloze opmerkingen die je op FOK! kunt verwachten, een analyse van vossss en feeds van mensen die erbij waren.quote:
Dat is helemaal geen goede plek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
Hm, ik zat nog te denken. 'tis wel een mooie gelegenheid om een aanslag te plegen, mocht je dat willen. Volgens mij worden de huizen daar omheen totaal niet gechecked. Je kunt volgens mij zo uit een raam hangen daar en onze koningin en prins e.d. neerhalen.
or am I wrong?
Whehhequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kansloze opmerkingen die je op FOK! kunt verwachten, een analyse van vossss en feeds van mensen die erbij waren.
your wrong. Je mag totaal niet uit het raam hangen of opeen balkon staan met uitzicht op de dam. Reken maar dat alles en iedereen in de buurt gescreend is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef GummyGadGet het volgende:
or am I wrong?
Ze was echt wel geschrokken, zeker voor te stellen na het drama van vorig jaar. Dan is het toch alleen maar goed dat ze weer terugkomt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Koningin Beatrix en haar gevolg werd ontvangen met applaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |