Flikker op manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Shit, ik dacht dat er iets spannends gebeurd was. Nieuwe Karst ofzo.
Overigens, dat is inderdaad wat ik dacht, toen dat volk in de handjes begon te klappen toen dat staatshoofd-door-bloed terug durfde te keren naar Ground Zero. Gadverdamme, dacht ik, smakeloos, het is bij mijn weten nog geen godheid. Walgelijk.quote:
no shit sherlockquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef paddy het volgende:
Volgens mij maken jullie er meer van dan het is. Zolang duurde die paniek nu ook niet
Dito. Wtf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
Ik schrok me echt de tandjes. Had mijn ogen dicht en wachtte op het verlossende Wilhelmus, toen in één keer geschreeuw en onduidelijk wapengekletter.
Dank jequote:
Het zag er op het eerste gezicht wel ernstig uit, al die rennende mensen, al dat paniek en politiemensen en soldaten die kinders wegdroegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef paddy het volgende:
Volgens mij maken jullie er meer van dan het is. Zolang duurde die paniek nu ook niet
Helemaal mee eens. Ik ben benieuwd of al die stoere mannetjes hier waren blijven staan á la Schwarznegger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een helden hier inderdaad. Ik dacht ook dat er iets ergs gebeurd was want hoe kan het ook anders Koninginnedag 2009? En zeker als je daar staat, dan weet je al helemaal niet wat je moet doen.
Kijk eens verder dan de grens..dit was in een ander land precies zo verlopen. Wat jij zegt slaat echt als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef beantherio het volgende:
Leuk voorbeeldje van massahysterie. Heel tekenend voor dit land.
Voor mensen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef beantherio het volgende:
Leuk voorbeeldje van massahysterie. Heel tekenend voor dit land.
Och. Je kunt dit wel gaan zien als een teken van deze tijd, maar dat is zo'n onzin. Er zijn hier in dit topic heel verstandige reacties gepost over psychologische processen die m.i. in alle tijden en in alle mensenmassa's opgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef Casos het volgende:
[..]
Het is in Nederland natuurlijk ook heel gewoon om pistoolschoten te horen. En zo'n dranghek dat omvalt, hebben we natuurlijk nog nooit horen omvallen.
Ogen dicht doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
Ik schrok me echt de tandjes. Had mijn ogen dicht en wachtte op het verlossende Wilhelmus, toen in één keer geschreeuw en onduidelijk wapengekletter.
Mjah, of alleen met thuispubliek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgende dodenherdenking zal alleen van afstand via videoschermen te zien zijn.
Nou hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan de grens..dit was in een ander land precies zo verlopen. Wat jij zegt slaat echt als een tang op een varken.
Precies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Je kunt dit wel gaan zien als een teken van deze tijd, maar dat is zo'n onzin. Er zijn hier in dit topic heel verstandige reacties gepost die m.i. in alle tijden en in alle mensenmassa's opgaan.
Een soort golfbeweging, ontstaan door een omvallend object, vervolgens een schrikreactie en een heleboel mensen die niet weten wat er precies is gebeurd en gaan rennen. Volgens mij standaard psychologie, niks nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |