die deden verder weinig fout toch? De ceremonie ging snel weer verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Strani het volgende:
Wel een goeie oefening voor de beveiliging voor als er echt eens iets fout gaat trouwens..ze zullen hier zeker een hoop van leren.
Als ik iemand hoor gillen en een onbestemde knal...word ik altijd onrustig....jij niet dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die terroristen wat je wilt, maar ze hebben ons wel waar ze ons hebben willen.
Een stelletje bange schapen zijn we geworden met zn allen![]()
Nee wel een auto voor Beaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Stond er toevallig een rokende auto in de buurt?
Dat dacht ik dus ook..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen van die terroristen wat je wilt, maar ze hebben ons wel waar ze ons hebben willen.
Een stelletje bange schapen zijn we geworden met zn allen![]()
Ik wil ze zien .quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het scheelde hooguit 10 seconden volgens mij. Als de beelden ergens online staan kan je gaan tellen.
Het is in Nederland natuurlijk ook heel gewoon om pistoolschoten te horen. En zo'n dranghek dat omvalt, hebben we natuurlijk nog nooit horen omvallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen. 90% van de mensen hier dacht daar niet aan. Als er dan ook nog iemand gilt dan is het niet meer dan normaal dat dit een paniekreactie veroorzaakt en er mensen gaan rennen en gillen. Als er een paar beginnen te rellen op een plein waar 10.000+ mensen staan dan gaat iedereen rennen.
Dit was 20 jaar geleden misschien ook wel gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een teken dat men die dodenherdenking zeker in ere moet houden.
Wat is er gebeurd met ons land tegenwoordig.
Paniek alom, of was er toch meer aan de hand?
Het vliegtuig naar Canada stond al klaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Strooper het volgende:
[..]
Net alsof zij kon zien dat er iemand onwel was geworden. Ze werd gewoon voor de zekerheid weggehaald.
Niet alleen Karst, ik moest ook meteen aan Volkert en Mohammed en andere Moslims denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
Nou Karst, je hebt gewonnen jongen. Gefeliciteerd...
Pcies. Wat nou terroristen, gewoon gevalletje Post-Apeldoorn Trauma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
Nou Karst, je hebt gewonnen jongen. Gefeliciteerd...
Ik zat te kijken en was idd wel een heel vreemd gezicht. En kan me voorstellen dat iemand dan mee gaat rennen wanneer je niet weet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
WTF?
Voor heel veel mensen leek het alsof er geschoten werd.
Ik dacht eerst dat er geklapt en gejuicht werd, wat ik nogal vreemd vond voor dodenherdenkingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan hekken maar in de eerste paar seconden dacht ik alleen nog maar 'he????'...en dat dachten die mensen daar ook, blijkbaar.
er staan ook heel veel moslims daar. Gedraag je anders een beetje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Niet alleen Karst, ik moest ook meteen aan Volkert en Mohammed en andere Moslims denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |