Lijkt me niet dat iedereen keihard wegrent als alleen iemand flauwvalt...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Blijkt iemand onwel te zijn geworden maar dan ga je toch niet gillen en rennen?
Ik hoorde ook harde knallen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef chufi het volgende:
Niks aan de hand een paar mensen die schreeuwden en gelijk iedereen in paniek denk ik
Ik dacht ook nog even aan een smakeloze flashmob.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef DanHardy het volgende:
Was een flashmob
Ik hoorde pistoolgeluiden, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Tuurlijk, jij zou gewoon lekker vooraan gaan staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Monidique het volgende:
Godallemachtig. Klappen als een of andere vrouw die zich koningin noemt terug durft te kruipen. Dit land verdient niets minder dan de ondergang.
Ik hoorde enkele hekken omvallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde pistoolgeluiden, maar dat kan ook aan mij liggen.
Lang leve de doldwaze media.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Wel paar mensen onder de voet gelopen. Kan je nagaan hoezeer de mogelijkheid op terreur toch in de hoofden zit daar...
Het hek viel op de grond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde pistoolgeluiden, maar dat kan ook aan mij liggen.
dat dusquote:
hekken die omvielen, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Quispi het volgende:
Ik hoorde ook schoten, misschien iemand die zelfmoord wilde plegen? Daar wordt je opzich wel onwel van...
Procedures etc etc, heeft ze niets over te zeggen zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Monidique het volgende:
Godallemachtig. Klappen als een of andere vrouw die zich koningin noemt terug durft te kruipen. Dit land verdient niets minder dan de ondergang.
En jij blijft gewoon staan als je denkt dat er een aanslag is zeker? De koningin is ook maar een mens hoor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Monidique het volgende:
WTF?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Monidique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |