Hij werd niet onwel, dat was dat meisje wat door een agent werd weggedragen volgens mij. Als ik moet gokken is hij geraakt door een hek.quote:
wat een hysterie om iemand die flauwgevallen is eigenlijk. Wat een massa die opeens in beweging komt, niet normaal meer.quote:
Lang niet iedereen gaat rennen, er blijven er zat staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geloof me, als jij daar stond was je ook gaan rennen.
Ik denk persoonlijk dat het hele gedoe op KD vorig jaar wel degelijk geleidt heeft tot een angstigere sfeer in het algemeen . Toch jammer om te zien hoeveel onrust dergelijke gebeurtenissen blijven veroorzaken . Zelfs jaar na dato .quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Je kunt dit wel gaan zien als een teken van deze tijd, maar dat is zo'n onzin. Er zijn hier in dit topic heel verstandige reacties gepost over psychologische processen die m.i. in alle tijden en in alle mensenmassa's opgaan.
Een soort golfbeweging, ontstaan door een omvallend object, vervolgens een schrikreactie en een heleboel mensen die niet weten wat er precies is gebeurd en gaan rennen. Volgens mij standaard psychologie, niks nieuws.
Kan ik me voorstellen. Het zag er angstaanjagend uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
Ik sta nu op de Dam en dit was serieus een van de engste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Zon gillende massa die ineens op je afkomt. Je hebt ook echt geen flauw idee watskeburt hier.
Nieuwe traditie volgend jaar. Vlak voor het einde gillen en rennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
Gedenken we nu degene die is gevallen?
Hou toch op joh. Aangescherpte maatregelen, extra toezicht, extra roadblocks. Wat hoor je allemaal wel niet voor overdreven reacties op basis van de daden van een doorgedraaid individu.quote:
Dat geloof ik graag... Ik zat achter de tv en schrok ervanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
Ik sta nu op de Dam en dit was serieus een van de engste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Zon gillende massa die ineens op je afkomt. Je hebt ook echt geen flauw idee watskeburt hier.
Het gaat toch niet om dat flauwvallen, men hoorde iemand gillen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
wat een hysterie om iemand die flauwgevallen is eigenlijk
Nou ja, de hysterie is er om de hysterie, natuurlijk. Wat er bij die onwel geworden man gebeurde, is vaag, maar uiteindelijk ren je weg omdat degenen achter je tegen je aan rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
wat een hysterie om iemand die flauwgevallen is eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij was het Alberto Stegeman die de beveiliging aan het testen was.
DAT DIT KAN TIJDENS DODENHERDENKING!!1111
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
Het omvallen van de dranghekken klonk als schoten. Als je verder niet hebt gezien dat er dranghekken omvielen, kan ik me voorstellen dat er paniek ontstaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n vreemde reactie is het niet. Als je tijdens de 2 minuten stilte ineens iemand hoort gillen, dan is je eerste reactie natuurlijk paniek. Helemaal als de koningin in de buurt is. Je kan in die menigte niet altijd echt zien wat er gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |