Volgens mij reageert zij helemaal niet. Zij zit gewoon verveeld om zich heen te kijken. Het gedoe komt namelijk van voren en zij kijkt opzij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Opvallend hoe dat kleine jonge meisje op de rug van haar vader(?) als eerste reageert. De rest van het publiek vind het blijkbaar normaal dat er iemand loopt te schreeuwen tijdens de dodenherdenking...
Gezellig als je na je werk nog even de herdenking mee pakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zei JP nou dat iemand een koffer bij zich had?
Klopt. Ik zeg ook niet dat het niet kon gebeuren. Alleen dat het niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet. Niet zo gevaarlijk, dergelijke malloten met aandachtstekort kunnen met zo'n kleine actie zo'n menigte en bijeenkomst flink verstoren. Als meer mensen elkaar hadden aangestoken in de paniek hadden er wel ernstige gewonden kunnen vallen of erger...
Nee. Dit is niet de reden daarvoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef ASroma het volgende:
dit is dus de reden voor ip adres vrijgeven op naam en adres, boxje in de auto etc. etc. Liever gister invoeren dan vandaag.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Die vrouw en dat dranghek..had ook zomaar een foto van de start van de Drie Dolle Dwaze Dagen kunnen zijn.
Zet je geluid wat harder, dan hoor je het geschreeuw voor de knalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk filmpje, je hoort dus echt eerst een knal, daarna gegil. En het is de goede hoek, vlak bij Fame
Als honderd man langs je heen proberen te komen ga je wel met de menigte mee hoor.quote:
En daarvoor is iemand al aan het schreeuwen, hoor je dat echt niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
luister maar op 10 sec in dat filmpje. Daarna begint de paniek pas
We wonen niet in Amerika. Big Brother is watching you. Ga fietsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef ASroma het volgende:
dit is dus de reden voor ip adres vrijgeven op naam en adres, boxje in de auto etc. etc. Liever gister invoeren dan vandaag.
Op 4 seconden begint er al een man te schreeuwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
luister maar op 10 sec in dat filmpje. Daarna begint de paniek pas
Naam + foto zijn bekend:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Aestivate het volgende:
Als het een malloot betreft zie ik graag de naam gepubliceerd staan op Geenstijl.
Ooh god, ik verwacht weer heel veel fotosoepjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Die vrouw en dat dranghek..had ook zomaar een foto van de start van de Drie Dolle Dwaze Dagen kunnen zijn.
Daar moet een paint voor komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Check die vrouw dan. Ze trapt gewoon dat hek omver. THIS IS DODENHERDENKING.
quote:Ook Telegraaf-columniste Selale Dogan was ooggetuige van de kettingreactie: "Ineens begon een man een halve meter achter mij heel hard te schreeuwen." Dogan zag een andere man in reactie op het geschreeuw bovenop de man springen. "Iedereen om me heen reageerde angstig en gespannen. Meer mensen begonnen te schreeuwen en duwen. Mensen probeerden weg te komen van de plek waar we stonden - een grote chaos ontstond. Niemand wist echter wat er exact aan de hand was."
Met een beetje verstand haal je daar de onzin wel uit hoor. Als er nou door genoeg ooggetuigen wordt gesproken over een in ieder geval joods orthodox uitziende figuur in witte jas met baard en pijpekrullen, dan zou daar ergens wel een kern van waarheid in zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Op Twitter werd ook gesproken over kanons geweerschoten. Je kunt die bron echt niet al te serieus nemen.
iig een idijoodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Naam + foto zijn bekend:
[ afbeelding ]
Jood Malloot.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We wonen niet in Amerika. Big Brother is watching you. Ga fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |