Ja, dan begrijp ik de paniek wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Sjimmie het volgende:
ANP Persalarm: Politie meldt 2e arrestatie. 1e verdachte schreeuwde onverstaanbaar waarop tweede een koffer liet vallen
De Dodenherdenking op de Dam is kortequote:
Nederland heeft toch niet zo gek veel met WO1 te maken gehad, en was toen neutraal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.
@CartWoman: thanks![]()
de grootste grap is nog wel dat de meeste huishoudens er bijna 10 procent er op achteruitgaan maar dat King Bea er 4 modale inkomens extra bijgestort krijgt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar is dit niet de schuld van bestuurders? Er worden zulke idiote veiligheidsmaatregelen getroffen dat het voor grappenmakers* een uitdaging is om lekken in die beveiliging aan te tonen.
* dit is wel een hele misselijke grap natuurlijk
Hij wist niks te zeggen en heeft daarom een jood ingehuurd om de aandacht van hem af te leiden....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb al wat filmpjes op Youtube bekeken. Ik kan nergens een filmpje van Willem Alexander bekennen die het volk toespreekt. Nogmaals ben net binnen: of heeft hij het gewoon wéér niet gedaan?²
ieper.. elke dag al bijna 85 jaar lang.. damnn..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, inderdaad. Ik las dat die jood het juist deed omdat we hier in Nederland al lopen te twijfelen aan de dodenherdenking terwijl ze elders WOI nog herdenken. Misschien werkt het wel averechts voor die man en gaat dit niet meer door.
@CartWoman: thanks![]()
Nee, het is de schld van de mensen die dit doen. Als je het vanwege de extra veiligheidsmaatregelen nodig vindt om je debiel te gedragen is het helemaal jouw schuld en niet die van de mensen die proberen anderen te beschermen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar is dit niet de schuld van bestuurders? Er worden zulke idiote veiligheidsmaatregelen getroffen dat het voor grappenmakers* een uitdaging is om lekken in die beveiliging aan te tonen.
* dit is wel een hele misselijke grap natuurlijk
verrekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
http://zapruder.nl/portal(...)herdenking_op_4_mei/
[..]
Zoals ik al zei heeft hij dat niet gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb al wat filmpjes op Youtube bekeken. Ik kan nergens een filmpje van Willem Alexander bekennen die het volk toespreekt. Nogmaals ben net binnen: of heeft hij het gewoon wéér niet gedaan?²
commercieel aantrekkelijk gebeuren zo te zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef FokAdministrator het volgende:
[..]
ieper.. elke dag al bijna 85 jaar lang.. damnn..
heb er al een paar keer getuige van mogen zijn.. heb daar zoveel respect voor!!!!!!
Ja, ik heb het inmiddels gezien. Raar man, heeft hij dan niets geleerd?quote:
Ik vind het maar een rare vergelijking die jij nu maakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Paniek of geen paniek, ik heb wel het idee dat mensen tegenwoordig steeds aanstelleriger en banger worden voor van alles en nog wat. Laatst hoorde ik een groep begin twintigers die niet meer in het bos durfden te wandelen vanwege teken.....
Nee zeker weten van nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moordenaars schreeuwde hij???
ben jij wel eens uit je eigen provincie gekomen prutserquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
commercieel aantrekkelijk gebeuren zo te zien.
Niet om het een of ander, maar nogal logisch dat mensen in paniek raken als zo'n debiel gaat schreeuwen en er ineens geluiden klinken die lijken op schoten. De tijd dat er zulke dingen in Nederland niet gebeuren is al een tijdje voorbij, helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Paniek of geen paniek, ik heb wel het idee dat mensen tegenwoordig steeds aanstelleriger en banger worden voor van alles en nog wat. Laatst hoorde ik een groep begin twintigers die niet meer in het bos durfden te wandelen vanwege teken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |