quote:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig.
Slachtoffer is beter.quote:
Och, iedereen leeft nog hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Dit wordt duidelijk het nieuwe Waar-was-jij-toen-moment.
het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Tiemie het volgende:
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378595476
[..]
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378601608
[..]
ik ben ook gewond stoot net mijn teen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Iemand met een schaafplekje gewond noemen.
Van mij mag het ook een jood zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Gulo het volgende:
Oei oei, de mediaratten vragen zich nu vooral af was de achtergrond van de 'verstoorder' is.
Ze hopen natuurlijk dat dit een moslim is dan kan de hetze weer ingezet worden.
en Wilders die stijgt in de peilingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Gulo het volgende:
Oei oei, de mediaratten vragen zich nu vooral af was de achtergrond van de 'verstoorder' is.
Ze hopen natuurlijk dat dit een moslim is dan kan de hetze weer ingezet worden.
Je fatsoenlijk gedragen heeft niets te maken met wat je doet. Het valt gewoon op dat er weer gedonder is in die uithoek van het land.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Enschede, luidruchtig feest.
Amsterdam, totale stilte.
Wat denk je, zou het in Enschede opgevallen zijn als er iemand begon te schreeuwen?
Kan me ook prima voorstellen dat je weg wilt komen als er een of andere gek begint te gillen dat die een bom heeft in zijn koffer ofzo. En zodra er een paar mensen gaan rennen gaat het volledig automatisch die paniekreactie. Op zich wel goed hoe ze de Dam nu indelen met die grote tussenstukken zodat er nog wat ruimte is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Balkie heeft het ook over een koffer die ergens stond.
Dat lijkt me wel zo handig.quote:1006/111GROUP-1OP VERZOEK V POLITIE ALLE AMBU'S GEEN OPTISCHE EN ARCOUSTISCHE SIGNALEN OP DE DAM IVM PANIEK25 minutes ago via TweetDeck
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Je fatsoenlijk gedragen heeft niets te maken met gebeurtenis. Het valt gewoon op dat er weer gedonder is in die uithoek van het land.
Het is toch echt een specifieke groep mensen die hier gevoelig voor is, dit zou niet gebeurd zijn als het hele plein vol had gestaan met nuchtere Drenten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Precies. Lekker mensen nog meer angst aanpraten. Ik zie de Hart van Nederland, Editie-NL, Netwerk, Nova en NOS en RTL reportages al voor me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |