Achtergehouden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.
Lisa Wade aan het begin van het filmpje.quote:
Geloof dat je dan gewoon de FAQ moet lezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte berichtgeving op FOK nieuws trouwens zeg. Amateuristisch zooitje. En als je er iets van zegt dan wordt je reactie verwijderd. Zielig.
Pietquote:
Absoluut. Ik ben echt onder de indruk van hoe kalm ze bleven. Kan ik van mezelf helaas niet zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef StephanL het volgende:
Wel goede hulpverlening van de militairen en politie
iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef StephanL het volgende:
je hoort geschreeuw en dan toch een klap, voordat iedereen begint te lopen.
Precies. Lekker mensen nog meer angst aanpraten. Ik zie de Hart van Nederland, Editie-NL, Netwerk, Nova en NOS en RTL reportages al voor me..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef bleiblei het volgende:
Wel grappig, der is niets gebeurd, wat paniek en toch weet je nu al dat er door zoon klapmongool we de komende 2 maanden genoeg paniekvoer hebben voor de media om iedereen lekker bang te maken.
Je hebt gelijk! Het was natuurlijk al binnen 5 minuten precies duidelijk wat er gebeurde. Dat ze het nu nog niet met ons delen is echt schandalig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.
Toch prachtig, ja maar ik zag een wesp, paniek gillen, jeweetz...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef bleiblei het volgende:
Wel grappig, der is niets gebeurd, wat paniek en toch weet je nu al dat er door zoon klapmongool we de komende 2 maanden genoeg paniekvoer hebben voor de media om iedereen lekker bang te maken.
Ja, dat idee heb ik ook. En als er daarna een hek omknalt in die doodse stilte...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope, klonk als een stel "lolbroeken" in de verte.
Nja, ik begrijp wel iets meer hoe je hier van schrikt. Had schijnbaar ook een lange witte jas aanquote:was net op de Dam, man met pijpenkrullen (ws. verkleed) begon ineens te schreeuwen en gooide zijn jas open, totale paniek
Dat dacht ik bij de uitzending zelf al. Geluid klonk veraf, niet op de dam...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook. En als er daarna een hek omknalt in die doodse stilte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |