Ik heb het ook niet over nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Tjeus iemand kreeg gewoon een major panic attack big deal zeg
Dat dacht ik ook!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef Ringo het volgende:
De paniek is snel en efficiënt gesust. Maar het is echt meer geweest dan iemand die "onwel werd".
Er is nog altijd het verhaal van een man die "plotseling heel hard begon te schreeuwen". Dat is iets anders dan "onwel worden".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
Oké, ik vond een deel 2 niet echt nodig, maar jullie dus blijkbaar wel. Veel plezier
vast een klootviool die een pilletje teveel gehad heeft...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik ben eens benieuwd wat het motief van die schreeuwerd is!
Inderdaad.quote:
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef Ringo het volgende:
De paniek is snel en efficiënt gesust. Maar het is echt meer geweest dan iemand die "onwel werd".
Nope, klonk als een stel "lolbroeken" in de verte.quote:
Hoe beeld jij je het ultieme schrikbeeld in? Een Moslim in een lange jurk en een baard. Is dat iets waar je tevreden mee zou zijn?quote:
Ik niet, Geertje W. welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hoe beeld jij je het ultieme schrikbeeld in? Een Moslim in een lange jurk en een baard. Is dat iets waar je tevreden mee zou zijn?
Bron: Volkskrant.nlquote:De man in kwestie is door de politie afgevoerd, zo meldde de ooggetuige aan de Volkskrant. De politie heeft inmiddels bevestigd dat er een iemand is aangehouden.
Het vreemde gedrag van de man leidde tot grote schrik onder de aanwezigen. Mensen stoven uiteen en begonnen weg te rennen. Dranghekken vielen om en werden weggehaald om mensen een vrije aftocht te geven. Diverse mensen, onder wie kinderen, werden weggedragen. Koningin Beatrix, Willem-Alexander en Maxima werden snel afgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |