En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vertrouw erop dat Geenstijl ofzo snel genoeg de privégegevens van de idioot in kwestie openbaar maakt.
Aan de schandpaal ermee
Echt he. Alsof het dan nooit meer kan gebeuren. Lekker naïef..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.
Vind ik niet kunnen hoor. Had beter zoiets kunnen zijn als: "Dames en heren, er bestaat 1% kans dat er elk moment vijftig gillende haatbaarden en tien Suzuki Swifts komen opdagen, beiden volgeladen met bommen. Wij verzoeken u vriendelijk om veel geluid te maken en wild met uw armen te zwaaien."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, er wordt een menigte gekalmeerd ipv nog meer paniek gemaakt.
Het was zo bizar en onwerkelijk... mijn reactie was: ik moet hier weg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd, zou weg rennen, zo ver mogelijk
Maar goed, iemand moet er rustig blijven. Hulde voor de afwikkeling ieder geval ook met het tot rust manen van de mensen.
Enschede, luidruchtig feest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Moody het volgende:
Gisteren 70.000 man op een kluitje in Enschede en niets aan de hand, een fractie van de mensen in A'dam en er is weer gedonder. Knap hoor
Zo he, voel ik me even beledigd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.
Dat doet ie netjes idd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef StephanL het volgende:
Balkenende is al bij de slachtoffers geweest zie ik.
je stond er tussen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het was zo bizar en onwerkelijk... mijn reactie was: ik moet hier weg!
Respect voor de mensen die riepen dat iedereen rustig moest blijven!
Fok, zoals bij al die momentenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Dit wordt duidelijk het nieuwe Waar-was-jij-toen-moment.
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378601608quote:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig.
quote:Na herhaaldelijk aandringen van omstanders, die hem tot stilte maanden, begon hij te schreeuwen. Hij werd door de politie opgepakt.
Stel hysterische Amsterdammers weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Moody het volgende:
Gisteren 70.000 man op een kluitje in Enschede en niets aan de hand, een fractie van de mensen in A'dam en er is weer gedonder. Knap hoor
South park did it.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik ben eens benieuwd wat het motief van die schreeuwerd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |