Sorryquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
Effe opruimen, hou het hier serieus en zonder ontzettend ongepaste joden- en moslimgrappen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://i43.tinypic.com/2uqzqs5.jpg
Atoombomquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
wel eng filmpje hoor.. ik bedoel.. voor hetzelfde geld lag er een atoombom
Moet je opletten hoe snel er een berg beveiligers een cordon rond de Koninklijke familie vormt. Net zoals er een zwikkie scherpschutters verdekt op de daken liggen. De beveiliging hoort niet op te vallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vond er maar weinig beveiliging omheen. Je zou zo kunnen schieten.
Als je de video op 37sec zie je dat dat politiepaard ook lekker de verkeerde kant op staan. Staat een beetje naar de muur toe.
ja dan heeft rennen heel veel zinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik durf te wedden dat er nog nooit een Dodenherdenking #3 was!
En dat zegt 1 persoon op Twitter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hmm een orthodoxe jood dus, ja dan zou ik ook een beetje bang worden.
Ja, ik keek live mee en zag dat ook, het leek op pubers die in de verte respectloos aan het gillen waren. Vervolgens ging het gegil over in die mensen die bijna over elkaar vielen. Ik schrok echtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Falco het volgende:
Op het filmpje zie je rond 2 seconden ook die jongen links om zich heen kijken met 'wtf, waar komt dat geluid vandaan?'
en beveiliging van de koningin is niet in handen van de politie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je opletten hoe snel er een berg beveiligers een cordon rond de Koninklijke familie vormt. Net zoals er een zwikkie scherpschutters verdekt op de daken liggen. De beveiliging hoort niet op te vallen.
Tsja, en dat er een paard vijf seconden naar een muur toe staat zegt me weinig. Als je goed kijkt zie je dat die eerst richting het publiek staat en daarna draait.
De hoofdredacteur van Het Parool zal niet zomaar wat roepen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En dat zegt 1 persoon op Twitter.
Allemaal goede journalisten hier.![]()
Zolang die atoombom er ligt lijkt me er weinig aan de handquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Dan heeft rennen ook niet echt veel zinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:10 schreef FokAdministrator het volgende:
Wie weet nemen ze alles over van Twitter, zal ook niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef TNA het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van Het Parool zal niet zomaar wat roepen.
Zelfs als die ontploft merk je er als direct omstanders weinig van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang die atoombom er ligt lijkt me er weinig aan de hand.
Er moet iemand geweest zijn die het vastgelegd heeft ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hopelijk komt er een filmpje boven water waar die malloot op staat.
De slogan. 'Helemaal niets in Amsterdam' zou dan wel erg letterlijk genomen worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan heeft rennen ook niet echt veel zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |