Bron: Eerste joodse parade sinds oorlogquote:Voor het eerst sinds de Tweede Wereldoorlog hebben joden in Duitsland vandaag een parade gehouden. Door de straten van de Berlijnse wijk Charlottenburg trokken ongeveer 1500 joden achter drie rijk versierde wagens. Dat heeft een woordvoerster van de joodse gemeente Chabad Lubawitsch in de Duitse hoofdstad gezegd.
Na de parade vieren joodse verenigingen en organisaties een feest voor vrede en tolerantie. Meer dan twintig joodse organisaties, instellingen en verenigingen steunden de parade. Ook de Israëlische ambassade deed mee. Zij willen volgens Chabad Lubawitsch laten zien dat het joodse leven in Duitsland meer dan ooit bloeit. De parade gaat terug op een feest dat joden al tweeduizend jaar vieren. Toen kwam in Israël een einde aan een plaag waaraan verscheidene mensen overleden. In Londen, New York en Parijs worden soortgelijke manifestaties gehouden.
Inderdaad, moet je de mensen hier eens gaan horen als moslims een Islamitische Parade door de straten van Amsterdam houden.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
In Amerika heeft ieder 'volk' wel zijn 'parade' volgens mij.
Zo heb je Italiaanse parade, Ierse parade, Turkse parade. Iedereen heeft wel zijn dag.
Maar daar zijn ze ook niet gefixeerd op aanpassen als wij hier in Europa.
Ik raad iedereen aan om op de bron te klikken en mijn berichten eens te lezen. Dan kunnen jullie zien wat voor verwerpelijke joodse organisatie Chabad L. isquote:
Zo grappig is dit niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Jareth het volgende:
[..]
Bron: Eerste joodse parade sinds oorlog
Hoe moet ik dat zien? Soort van Jew Pride?
Waarom kopieer ze anders niet even naar dit topic. Lijkt me wel zo overzichtelijk voor eenieder.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:58 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan om op de bron te klikken en mijn berichten eens te lezen. Dan kunnen jullie zien wat voor verwerpelijke joodse organisatie Chabad L. is
Uh, sinds wanneer zijn joden oververtegenwoordig onder kinderlokkers/pedofielen? Dat lijkt me meer iets voor de katholieke kerk.quote:
Your wish is my commandquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Waarom kopieer ze anders niet even naar dit topic. Lijkt me wel zo overzichtelijk voor eenieder.
Dit gaat over Chabad-Lubavitch, een zeer radicale chassidische beweging.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
Hm ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat verder.
Hey joodquote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef Gulo het volgende:
[..]
Uh, sinds wanneer zijn joden oververtegenwoordig onder kinderlokkers/pedofielen? Dat lijkt me meer iets voor de katholieke kerk.
Eigenlijk ben ik gestopt met kijken na het eerste beeldje.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:42 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Your wish is my command
Chabad Lubawitsch is een zeer extremistische groepering!
Lees en huiver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
New Republic Magazine had het volgende te zeggen over Chabad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik nog een vraag. Hoe is het mogelijk dat zulke extremisten overal in het westen door presidenten en premiers worden ontvangen? Zien jullie het al voor je dat al deze leiders een ontmoeting hebben met Bin Laden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:David Ernest Duke (born July 1, 1950) is an American white nationalist, former Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan,[3][4] former Louisiana State Representative, and a candidate in the Democratic presidential primaries in 1988 and in the general election for President in 1992 as a member of the Republican Party.
Duke describes himself as a racial realist asserting that "all people have a basic human right to preserve their own heritage".[5] He speaks in favor of voluntary racial segregation and white separatism.[6][7][8]
Duke has also unsuccessfully run for the Louisiana State Senate, U.S. Senate, U.S. House of Representatives, Governor of Louisiana, and twice for President of the United States.
Dat David Duke niet Koosjer is lijdt geen twijfel.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gestopt met kijken na het eerste beeldje.
Daarin stond een verwijzing naar David Duke, nou, wie is David Duke.
[..]
[ afbeelding ]
Er staan in die beelden allemaal uitspraken die niet of nauwelijks kloppen of volledig uit de context zijn gerukt.
Bovendien wordt het op een grote Joodse Zionistische samenzwering gegooid.
[ afbeelding ]
Overdrevenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vertel eens P8, wat gaat er dan gebeuren, wat vind jij van de Holocaust.
Hehe, wat een dubbelzinnig antwoord.quote:
Ik ga eigenlijk niet de discussie aan tot dat die post is aangepast. Want ik vind dit niet kunnen, daarna wil ik best over die groep praten, maar als je P8 en Billy-Jaz ziet reageren dan wacht ik eerst de reactie van enkele moderators af.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat David Duke niet Koosjer is lijdt geen twijfel.
Dit neemt nochtans niet weg dat die uitspraken wel degelijk door die Rebbe gedaan zijn, toch?
Dus wat verandert dat aan de ernst van de zaak? Of vind je dit wel acceptabel. Ik hoop dat jij als rechtgeaarde zionist hier toch ook wat morele bedenkingen bij hebt...
Als Islamitische geestelijken dit soort uitspraken zouden doen, zou het land te klein zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |