Ik denk niet eens dat dat meisje reageert. Maar de rest probeert die lolbroek gewoon te negeren denk ik, onder het mom van "Geen aandacht aan schenken". Op dat andere filmpje zie je een jongen wel reageren, maar die vrouw ernaast herdenkt stug door.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Opvallend hoe dat kleine jonge meisje op de rug van haar vader(?) als eerste reageert. De rest van het publiek vind het blijkbaar normaal dat er iemand loopt te schreeuwen tijdens de dodenherdenking...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
Van Geenstijl![]()
![]()
![]()
.
"Goed nieuws, koningin Beatrix is veilig aangenkomen, in Canada."
"Niemand wist echter wat er exact aan de hand was"quote:
Gewoon over twee dagen spreiden, een voor thuis- en een voor uitpubliek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef FokAdministrator het volgende:
volgend jaar geen uit en thuis publiek meer toestaan met zulke herdenkingen..
er moet maar een speciale wet voor komen vind ik
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef Montov het volgende:
[..]
"Niemand wist echter wat er exact aan de hand was"
Een normale dag op de Telegraafredactie, me dunkt.
2 zou wel heel ziek zijn ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Ringo het volgende:
Iemand in orthodox-joodse uitdossing.
1) iemand met een overgeleverd en verwilderd oorlogstrauma
2) iemand met een gevoel voor antisemitische humor waar zelfs Adolf rugrillingen van had gekregen
Die is mediageil zeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Het filmpje is van Alexander Klopping, die internetdude van DWDD.
Origineel ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef DeParo het volgende:
Van Geenstijl![]()
![]()
![]()
.
"Goed nieuws, koningin Beatrix is veilig aangenkomen, in Canada."
voor en tegen het koningshuis publiek idd. De ene groep met bloemetjes, de andere groep met suzuki swifts.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gewoon over twee dagen spreiden, een voor thuis- en een voor uitpubliek.
Bij het eerste vallende dranghek was het nog stil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Als dat eerste dranghek valt, galmt dat veel langer door dan wanneer de andere dranghekken vallen
Microfoon en speakers?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Als dat eerste dranghek valt, galmt dat veel langer door dan wanneer de andere dranghekken vallen
Als er een dranghek over de dam is vallen er meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is je punt? Aliens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
De rest wordt overstemd en/of audio wordt direct weg gedraaid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
lolz ik zie nu pas die mensen die overal elkaar heen vallen rond 17 seconden...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |