quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Saffier het volgende:
Bij de bevalling van Tobias kreeg ik, ongevraagd en onnodig naar mijn mening nog geen 5 min later was hij er), een pethedineprik. Het eerste wat ik tegen de vk heb gezegd is dat ik nooit meer díe prik wil hebben, ik kan daar absoluut niet tegenAls ze het aan me gevraagd hadden toen had ik ook geweigerd.
Ik hoop dit keer thuis te kunnen bevallen.
ik ben goedgekeurd
en de baby ook
Baarmoeder op goede hoogte, hartje op goede snelheid, 2 kilo erbij in een maand. Énnnnnn ik hou me keurig rustig, doe weinig, hou me kalm, ga vroeg naar bed, verzin het allemaal maar. Daardoor zijn de harde buiken een eind afgenomen en het flauwvallen is (zo goed als) weg. Ik Mag Op Vakantie
![]()
![]()
Nog één keer om de 4 weken en daarna naar om de 3 weken naar de vk
En verder.... sinds afgelopen dinsdag voel ik me Goed. Met een hoofdletter ja. Vanmorgen wel een heftige terugval, maar die draaide vaniddag weer bij
Ik vind het af en toeleuk
Ik ben zwanger
We krijgen gezinsuitbreiding
Welkom Jore! Mooie echo foto's hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Jore het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Uitgerekende datum: 10 december. Het hartje klopte heel mooi.
Vandaag dus 8 weken en 4 dagen, ik vond de echo best duidelijk voor de termijn (uitwendig trouwens). En het wurmpie bewoog ook nog eventjes
Eerst maar even bijlezen enzo. Ik had mijn kop een beetje in het zand zitten de afgelopen weken maar het is toch echt echt echt waar, er komt een kindje bij!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jore!Wat leuk!
Gefeliciteerd!
Of was dit oud nieuws en loop ik achter?
Saffiertje!Wat ben ik blij voor je!
![]()
Durf ik dan ook om een buikfoto te vragen?Of ga ik dan te ver?
Scheelt misschien ook wel dat al mijn controles bij de gyn zijn en ik dus ook standaard echo's krijg iedere keer. Martijn werkt vaak thuis op momenten dat we een afspraak hebben dus dan is het effe op en neer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh tis geen desinteresse hoor, want bij alle echo's gaat ie wel mee.
Maar ik vind t ook onzin dat ie weg moet van z'n werk voor 10 minuten verloskundige.
Helemaal als er geen bijzonderheden zijn. Als ze gaat uitleggen over de bevalling enzo dan mag (moet) ie wel weer mee
Ik ben regelmatig 's nachts een aantal uren wakker en krijg ook echt een dip rond 1 uur 's middags. We hebben vaak 's avonds nog activiteiten staan waar ik echt te moe voor ben als ik niet even in bed heb gelegen. Normaal gesproken ga ik niet slapen tussen de middag maar gewoon even een uurtje een boek lezen ofzo. Als ik echt aan het einde van mn latijn ben val ik wel in slaap maar normaal gesproken wil ik dat voorkomen omdat ik bang ben dan nog slechter te slapen 's nachts. De afgelopen 2 nachten heb ik trouwens wel goed geslapen. De vk en de fysio vinden het ook erg goed dat ik rust neem 's middags, dat is namelijk ook het moment dat ik de baby overdag voel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Moet je van de VK elke middag even slapen pessie dat je man er naar vraagt? Ik zou het soms ook wel willen bij de middagdip, maar dat is lang niet iedere dag.
Willem was weer lekker druk gisteravond, dat vind ik nou wel de leukere momenten van het zwanger zijn hoor
Ik ben 24 en voel me soms ook oud... Maar we worden dan ook ouder(s)!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Baldria het volgende:
Ik ga ook vaak nog even slapen "tussen de middag". Heerlijk! Staat zelfs in een boekje wat ik kreeg van de vk over wat te doen in je verlof en over de bevalling enzo.
Vrijdag gaat m'n schoonzusje trouwen.Super leuk, maar ja, natuurlijk wel zo dat ik nét geen dutje kan doen. Maar goed, ik ga gewoon lekker vroeg naar huis met het feest, toch niet mijn ding. En die harde muziek en dat gerook kan ik toch niet tegen (24 en nu al een oud mens).
Ja... in mijn geval dikker en duidelijker zichtbaar zwanger. Zwangerder dan zwanger kun je natuurlijk niet zijnquote:
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontjequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!
Met een prachtig klein knulletje genaamd Lars lekker slapend boven in zijn bedje!![]()
't was een heftige dag woensdag, met ruggenprik en alles, maar 's avonds om half negen was ie er dan toch. Wat een wonder blijft het toch... Hij woog 4200 gram, en we moesten dus een nachtje blijven om zijn glucosepeil in de gaten te houden. Maar nu zijn we thuis, en alles gaat keigoed!
zoessie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mamaquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Baldria het volgende:
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald![]()
Joehoe!
M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Ik heb bij de prenatal een buikband gekocht van Anita. Lenen weet ik niet, er zijn ook nog verschillende maten dus je moet passen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Suzanna het volgende:
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
lief van je nichtjequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Orea het volgende:
Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam
![]()
*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten
Son succesik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
Maar dat kan niet, want morgen gaat mijn schoonzus trouwen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mama
(9 dagen te vroeg). Als je ook nog wat bent afgevallen, dan zou ik me helemaal gaan voorbereiden!
Zo eentje bedoel ik ja! Niet zo'n ding dat over je buik heen gaat, dat kan ik niet verdragen, veel te strak. Het moet onder mijn buik zitten, om 'm te ondersteunen. Dat hielp bij mij goed tegen de bekkenpijn. Zonder dat ding kon ik nauwelijks een eind lopenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Orea het volgende:bedoel je zo'n bekkenband? Want die moet ik inderdaad nog aanschaffen... Bekkenfysio gaf dat nog als tip! Het waggelen komt bij mij hoofdzakelijk van de hydro, die trekt dan behoorlijk dus daar kan ik met lopen weinig aan doen.. Last van mijn bekken heb ik eigenlijk alleen 'snachts met liggen....
Ik vind mezelf ook iedere week nog steeds knap, vanwege het fulltime werkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Tierrr het volgende:
Ik vind de dames die fulltime werken (en soms ook nog voor oudere kids zorgen) terwijl ze zwanger zijn echt knap! Ik werk 2 a 3 dagen in de week en dan ben ik al moooooeeeee....
Fijn dat het goed gaat Libell, het komt nu echt dichtbij he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef Libell het volgende:
Hier ook 38 weken vandaag!
Verder niks nieuws te melden. Het gaat nog allemaal best goed.
Beetje schrik voor de bevalling begint nu te komen...
Ik werk nog wel fulltime, maar met al die vrije dagen is het eigenlijk niet echt meer fulltime. Ik vind het wel zwaar soms, zeker als het echt heel druk is en dat is het eigenlijk wel. Ik dacht eigenlijk dat jij ook nog fulltime werkte?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik waggel ook hoor, ik kan niet anders momenteel
Heb de dag gered vandaag, maar vraag me niet hoe. Lig nu dan ook uitgeteld in pyama op de bank te wachten tot het eten klaar is. Zijn er nog meer dames hier die nog fulltime werken? En redden jullie het nog een beetje?
Bij mij verschilt het echt per dag. Maar verder wel herkenbaar ja. Je bent zeker niet de enige die het wel veel vindt worden in ieder gevalquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik werk ook nog steeds fulltime, vandaar ook m'n vraagOf ik de enige ben die het af en toe echt te veel vind worden of dat het een bekend probleem is...
Stomme is dat het de ene week helemaal prima gaat en ik nog energie over heb aan het einde van de dag en een week later ik knikkebollend voor m'n pc zit.
Goed nieuws! Kun je ook weer een beetje inslapen na je toilet-stops?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:27 schreef Orea het volgende:![]()
Ik ben maar eens ingeslapen met 2 paracetamols (vergeet vaak dat die dingen mogen en dat ik ze in huis heb) en heb redelijk geslapen! Dat heeft wel wat geholpen moet ik zeggen! Het blijft 1 uur, 4 uur, 6 uur voor de toilet stops (ik noem ze hier gewoon al voedertijden
) maar daar merk ik weinig meer van, zo zit het erin gebakken... In elk geval niet wakker geworden van de pijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:39 schreef pessie het volgende:
Ik vind het vanaf het begin van mijn zwangerschap al bijzonder dat het veel vrouwen wel lukt om veel te blijven werken. Ik was zo ontzettend ziek in het begin. En nu slaap ik niet altijd goed 's nachts waardoor ik ook veel moe ben. Ik ben erg blij dat ik rustig in mn eigen tijd kan studeren. Hulde aan de vrouwen die het wel lukt! Ikzelf zou het echt niet kunnen.
En eigenlijk is het volgens mij eerder uitzondering als mensen het niet doen (en met niet doen bedoel ik dus hun normale bezigheden niet verder zetten, zoals bv fulltime blijven werken).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:39 schreef pessie het volgende:
Ik vind het vanaf het begin van mijn zwangerschap al bijzonder dat het veel vrouwen wel lukt om veel te blijven werken. Ik was zo ontzettend ziek in het begin. En nu slaap ik niet altijd goed 's nachts waardoor ik ook veel moe ben. Ik ben erg blij dat ik rustig in mn eigen tijd kan studeren. Hulde aan de vrouwen die het wel lukt! Ikzelf zou het echt niet kunnen.
Als ik zo op mijn werk eens om me heen kijk is het minder gaan werken eerder regel dan uitzondering, dames worden voor halve dagen of enkele uren per dag ziek gemeld en dat begint dan vaak al rond de 3/4 maanden... Ik heb zelf ook wel eens een weekje of wat gehad dat ik gespreid door de week wat verlofuren opgenomen had omdat ik te vermoeid begon te raken, maar over het algemeen is het fulltimen nog wel te redden. Als ik dan tenminste niet zo'n week heb als deze week waarbij ik zit te knikkebollen achter m'n scherm. Het is gewoon af en toe heel erg pittig allemaal. En op het werk merken ze dat dan nog niet zo direct, maar het feit dat ik thuis dan geen klap meer uitvoer omdat ik geen fut meer heb is natuurlijk niet erg tof te noemen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
En eigenlijk is het volgens mij eerder uitzondering als mensen het niet doen (en met niet doen bedoel ik dus hun normale bezigheden niet verder zetten, zoals bv fulltime blijven werken).
Nee hoor helemaal niet vind ik! Als het niet gaat dan gaat het niet, simple as that.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Orea het volgende:
Maar men gaat toch niet voor zijn lol minder werken? Ik zou graag nog gewerkt hebben, alleen werd ik afgekeurd. Er is in Nederland niet voor niets een regeling dat als het niet meer gaat, de staat je werkgever betaald voor jouw afwezigheid tijdens de zwangerschap.
Er wordt zo op doorgegaan dat ik het een beetje vervelend begin te vinden. Alsof je minder bent als je niet meer kúnt werken.
Welnee. Helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Orea het volgende:
Maar men gaat toch niet voor zijn lol minder werken? Ik zou graag nog gewerkt hebben, alleen werd ik afgekeurd. Er is in Nederland niet voor niets een regeling dat als het niet meer gaat, de staat je werkgever betaald voor jouw afwezigheid tijdens de zwangerschap.
Er wordt zo op doorgegaan dat ik het een beetje vervelend begin te vinden. Alsof je minder bent als je niet meer kúnt werken.
Dat staat toch nergens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Orea het volgende:
En je bent dan toch nog gestopt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Toen ik zwanger was van Shenaya heb ik doorgewerkt tot 35 weken ook full-time.. Toen ging het goed totdat mijn vliezen braken tijdens het werk![]()
Dat heb ik toch ook niet gezegd dat dat ergens staat? Zie mijn post erna, ik kreeg het gevoel en dat gevoel zal ongetwijfeld bij mijn eigen frustratie en situatie vandaan komen.quote:
Als er een medische reden is ben je ook volkomen terecht thuis, daar ging de hele discussie ook helemaal niet overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook niet gezegd dat dat ergens staat? Zie mijn post erna, ik kreeg het gevoel en dat gevoel zal ongetwijfeld bij mijn eigen frustratie en situatie vandaan komen.
Het probleem waardoor ik niet zwanger werd, namelijk de eileiders, zorgt er nu bij mij voor dat ik ook al niet meer mag werken en dat is iets wat er bij mij gewoon inhakt en waar ik nooit echt rekening mee heb gehouden. Buiten de extreme pijnklachten heb ik namelijk amper zwangerschapskwaaltjes en dat hakt er geestelijk gewoon in. (ja moeheid, maar grote kans dat die bij de pijnklachten vandaan komen)
Maargoed, ben het wel eens dat men in Nederland makkelijk naar huis wordt gestuurd. Zoals het uwv bij mij zei toen ik vroeg, maar als ik nou wel wil? Dan nog zou de arbo het advies van de gyn opvolgen want stel je voor dat er iets met je kindje gebeurd en ze een claim aan hun broek krijgen![]()
Enfin, nogmaals ik gaf gewoon aan wat voor gevoel ik kreeg, en uit reacties erna blijkt dat dat gevoel niet terecht is. That's it!
Tja, als je zelfstandige bent, heb je soms toch echt niet te kiezen. Ik ken er hier genoeg die al heel snel weer aan de slag moeten omdat ze een zaak draaiende te houden hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Amerika als voorbeeld noemen vind ik overigens niet relevant. Die zijn gewoon barbaars als het op zorg aankomt. Twee weken na je bevalling werken is gewoon van de zotte. Voor het kind en de moeder. Alles staat op zijn kop, fysiek en mentaal. Nog niet te spreken van ee keizersnede. Maar aangezien ze je in Amerika mogen ontslaan omdat je zwanger bent... tsja. Baraberen imho.
Mijn nicht is 3 weken voor mij bevallen en ging aan het werk toen ik net bevallen was. Zelfstandige iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef Libell het volgende:
[..]
Tja, als je zelfstandige bent, heb je soms toch echt niet te kiezen. Ik ken er hier genoeg die al heel snel weer aan de slag moeten omdat ze een zaak draaiende te houden hebben.
Ik ben wel heel blij dat ik het zelf niet hoef te doen
Wie zegt dat? Er wordt volgens mij gezegd dat het anders is, en dat het dus van de persoon afhangt of die dat werk trekt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Bekkenklachten zijn blijkbaar ernstiger dan 'gewoon wat vermoeidheid' en als je op kantoor werkt heb je het blijkbaar ook een stuk makkelijker dan lichamelijk zware beroepen.
Van mij hoef je er helemaal niet mee te leven. Het gaat er in deze discussie volgens mij juist om dat je zelf moet beslissen wat je wel en niet trekt. Maar ik heb naar aanleiding van je posts ook wel eens gedacht: als het je zo zwaar valt, doe er dan iets aan! Als jij ervoor kiest dat niet te doen en daardoor doodmoe te zijn, dan is dat jouw keuze en daar zul je dan inderdaad mee moeten leven.quote:Mijn ei is dat ik moe ben, heel erg moe en daar moet ik blijkbaar maar mee leven omdat het erbij hoort, ik nog gewoon fulltime werk en dat ook nog eens op kantoor doe...
Had ik ook! ging ook weer weg. Nu heb ik het nog niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Misschien een rare vraag overigensmaar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
Zwangerschapstreepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Misschien een rare vraag overigensmaar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
hihi nou dat vind ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Orea het volgende:
Draak goed in de gaten houden dus! Zou mooi zijn als je ukkepuk zich één dezer dagen gewoon aandient!!
maar dat is het, ik vertrouw het gewoon, omdat ik het wel voeldequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Keshet het volgende:
Leuke kleren Pvoesss!
Draakje, pas je goed op jezelf en je mini? Meteen bellen als je iets niet vertrouwt he!
Hihi, ik herken mezelf zo in jou wat eten tijdens de zwangerschap betreft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben misselijkwat op zich niet gek is als je in 1 keer 9 negerzoenen en een glas cherry coke naar binnen werkt
Echt??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef tessie het volgende:
Tot snel Liesz!
Gefeliciteerd Sugarsnap! Ik zou zeker wachten met vertellen tot na je proeftijd. Heb ik vorig jaar ook gedaan, en als ik dat niet had gedaan, hadden ze me ook echt gelijk weggestuurd. En toen was ik nog rijksambtenaar ook nog
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben misselijkwat op zich niet gek is als je in 1 keer 9 negerzoenen en een glas cherry coke naar binnen werkt
Voor wegsturen in je proeftijd hoef je geen rede op te geven, net zoals bij het niet verlengen van je contract.quote:
Leuk! Alleen jammer van de feestzaal (ik wist niet dat er nog zalen in NL waren waar wel gerookt mag worden).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Baldria het volgende:
Zo, even snel een berichtje.
Ben om half 10 naar huis gebracht door m'n man. Het feest was in een veel te klein zaaltje met zoveel mensen, er mocht gerookt worden en de band speelde gezellig harde muziek, dus ik hield het nog geen 3 minuten vol daar.
Wel een super gezellige (iet wat natte) dag gehad, met een mooi en stralend bruidspaar.
Ik heb leuke babykleertjes voorbij zien komen, schattig!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef djenneke het volgende:![]()
![]()
Vanochtend moest mijn vriend er heel vroeg uit, en ik heb hem wakker gemaakt door zijn handen op mijn bewegende buik met schoppende, schuddende en wiebelende baby te leggen. Hij is nog nooit met zo'n grote glimlach wakker geworden
![]()
![]()
Dat is leuk wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm.... tips tegen striae... ik lees mee!
iets mompelt over heeeeel veel striae, gekomen tijdens de bevalling
De broers van de bruidegom stonden achter de bar. Er was geen personeel aanwezig, dus dan mag er gewoon gerookt worden, helaas.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Leuk! Alleen jammer van de feestzaal (ik wist niet dat er nog zalen in NL waren waar wel gerookt mag worden).
Nee, heb voorzichtig duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin in had. Niet dat ik recht heb op WW, alleen toen zei het vroeg wist ikzelf al dat ik zwanger was, ook wist ik van de regeling van het UWV dat als je tot 24 weken doorwerkt je vanaf 34 weken wel recht hebt op een zwangerschapsvergoeding. Maar goed, toen ze erachter kwam dat ik zwanger was wilde ze dat ik bleef. En nu krijg ik gewoon wel zwangerschapsverlof.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Troeta het volgende:
Ga je dat doen pessie zelf ontslag nemen? Zonder WW en alles?
Krijg je em niet dicht omdat de omvang te klein is of omdat de cups te klein zijn? Ik heb namelijk een BH-verlenger, ideaal ding, kan de omvang een stuk groter mee gemaakt worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:47 schreef Orea het volgende:
Ik ga huilen heb ik net besloten! Kreeg eindelijk mijn H75 bh's binnen.. De één zit als gegoten (doch zal ik waarschijnlijk op niet al te lange termijn tóch nóg een maatje groter moeten) en de ander kreeg ik niet eens dicht (ik hou mezelf maar voor dat ie krap valt
) die stuur ik dus terug en ik laat er geen voor terugkomen.. Eerst maar eens kijken hoe lang ik deze aan kan..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Als je geen striae wilt, moet je ook geen kinderen willen
Het hoort er nu eenmaal bij.
Ik had een jaarcontract voor maar een paar uur per week. De functie die ik had wordt opgeheven. Verder wil ik graag een half jaar volledig en op verzoek borstvoeding geven. Dat is in mijn familie helaas niet vanzelfsprekend omdat de borstvoeding vaak niet loopt. Dus ik houd een half jaar volledig vrij voor borstvoeding. Ik weet nog niet wat ik daarna ga doen. Misschien studeren, misschien thuis bij de kleine zijn... Ik heb geen flauw idee. Eerst maar kijken wat voor kindje ik krijg!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef Troeta het volgende:
Nou, dan hebben ze een makkelijke aan jou pessie
Wilde je zelf al stoppen met werken dat je hiermee akkoord gaat? Wel gezellig hoor even thuisblijven met je kleintje
Leuk! Kun je foto's posten in Kinderkamerfototopic deel 28 ? Ik ben ook bezig met Ivans nieuwe kamer en zoek inspiratie voor aankleding.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef tessie het volgende:
En wij zijn hier vandaag weer bezig geweest met schilderen van de kinderkamermeubeltjes en Graeme z'n nieuwe kamer, dus daar zijn we ook weer een stapje verder mee, morgen weer verder
Ik vind dat dat helemaal niet op maandag hoeft...Dat er morgen gewoon meer vruchtwater is en dat beebje zich ergens in t midden van 10 en 18 mei aandient. Maar daar heb ik niet zoveel over te zeggen hé?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef draculettetje het volgende:
Baldria jammer dat je eerder naar huis moest, maar wel fijn dat je er een groot deel bij hebt kunnen zijn en je het gezellig hebt gehad
oreada's nie aardig van de bh!
hier ook streepjes hoor
vanmiddag toch ziekenhuis moeten bellen, weer een goede ctg maar nog steeds matig vruchtwater
leek niet meer geworden te zijn, waarschijnlijk wel de reden dat ik beeb minder voel
nu moet ik morgen hoe dan ook terug voor ctg en maandag een extra groei echo en weer vruchtwater meting,
vandaaruit wordt gekeken hoe verder
Thnx voor deze zéér nuttige bijdragequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Helemaal mee eens (in maart 29 geworden)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef Orea het volgende:
Bindweefsel enzo slapper vanaf je 30e... ik ben net 29 geworden, das mijn 30e levensjaar toch?![]()
zouden we nog terug kunnen?? (neeee dat wil ik helemaal niet!!)quote:
al ben ik het wel met je eens helaas idd niks over te zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind dat dat helemaal niet op maandag hoeft...Dat er morgen gewoon meer vruchtwater is en dat beebje zich ergens in t midden van 10 en 18 mei aandient. Maar daar heb ik niet zoveel over te zeggen hé?
Ik ook in Maart!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (in maart 29 geworden)
[..]
zouden we nog terug kunnen?? (neeee dat wil ik helemaal niet!!)
Oh, nou, dan denk ik dat ik me toch maar bedenk danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Bij mij sprongen er in week 39 ofzo een paar streepjes onderaan mn buik. Op de overgang van je schaamstreek naar je buik zeg maar. Als je je bikinibroekje wat hoger trekt ze je het niet eens. Tot die tijd was ik ook streeploosquote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Joehoe wij zijn verhuisd!!!!!!!!!Ben helemaal opgelucht maar alles is over naar ons stulpje in een andere plaats en andere provincie!
Inrichten komt wel langzaam elke dag en verder hoop ik nu minder te klagen en heerlijk te genieten van mijn verlof en peuter in de tuin
Hier nog geen strepen of iets maar goed moet nog 8,5 week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post hier nooit, maar nu even wel om je sterkte en heel veel kracht te wensen de komende weekquote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef draculettetje het volgende:
ik voel me op zich wel redelijk orea, beetje dubbel wat jij ook zegt over ons mam
morgen is dat gewoon alweer 20 jaar geleden hier (en dan de week erop ons pap 6jaar en tevens mn uitgerekende datum)
en ik hoop gewoon dat het vruchtwater oke is!
het spugen enzo intresseert me niet zo, mn been denk ik liever niet aan
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
ohw okeej dat is mijn verloskundige niet zo apartquote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef pessie het volgende:
Son, ik ben 3 weken geleden naar de vk geweest en moet vandaag weer. Ik weet niet vanaf wanneer ik elke 2 weken moet.
Fijn dat het vruchtwater onveranderd is en dat je niet elke dag op controle hoeft te komenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
hebben we lekker samen zo'n dag!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef Orea het volgende:
Cantare, heb je eventueel wel kans om tussendoor eens een kort tukje te doen? Hier sinds 2 weken dat het vanaf het middaguur weer minder gaat qua moeheid, en de dagen dat ik wel de rust heb om even een uurtje mijn ogen dicht te doen 's middags, gaat het daarna vaak wel weer een stuk beter! Maar dan doe ik verder ook niet zo heel veel op een dag
CP ieuwwwww, hier denk ik al een paar weken dat ie gaat ploppen maar tot nu toe rekt ie nog prima meenog eventjes volhouden lief! Je bent er bijna
![]()
Dracu ook jij nog even volhouden lief!om de 2 dagen is pittig... kleine moet zich gewoon aandienen! Maar wel fijn dat alles goed is nog
Volgens mij was het vandaag die dag voor jou en Vamp toch? Denk aan jullie! Mijn moeke zou vandaag 49 zijn geworden.... Goede jankbui vanmorgen al gehad door allemaal lieve berichtjes van vrienden enzo
dankquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef tessie het volgende:
Oh ok, ik wist nou niet zeker of dat nou een goed iets was of niet, maarvoor voldoende dan!
En een knuf voor de moeilijke dag vandaag, en natuurlijk ook voor Orea. Lijkt me extra moeilijk, juist omdat jullie nu zelf een kindje krijgen.
Dat moe herken ik: alleen gaat het hier dit keer maar niet over. Wat voor mij niet herkenbaar is van de eerste keer (hoewel ik daar vaak aan het eind van de middag nog wel eens kans zag om een dutje te doen op de bank).quote:Op maandag 10 mei 2010 21:00 schreef Toverboom het volgende:
Dat schiet al lekker op Morretje!
Ik ben vandaag 7 weken![]()
En moe, slaap al heel veel overdag indien mogelijk met werk en kind maar blijf moe.
Vorige keer duurde dat ongeveer tot week 13 geloof ik, hopelijk nu ook
Succes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 06:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Om 08.00 naar het ziekenhuis. Inleiden.
Ik moet ook al om de twee weken hoor, dus is niet zo apart denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
had je gewoon kunnen doen had me nog minder typen gescheeld
zo denk ik ook hoor wat betreft striae enzo. Ik had toch al geen goddelijk lichaam, dus verwacht niet dat ik dat na de zwangerschap wel heb![]()
(hoewel mijn vriend zegt dat ik wel heel dun uit de zwangerschap moet komen, aangezien ik nog niets aangekomen benmaar ik mag niet te dun worden van m
)
ik moet nu al om de 2 weken bij de verloskundige, maar die van mij die is anders dan anderen geloof ik
Want ik moest met 25 weken, daarna met 28 weken, toen kwam dat groeiecho gebeuren tussendoor, dus was de afspraak erna met 30 weken (ipv de 31) en nu dus om de 2 weken..
(is t een beetje duidelijk...)
zo en nu ga ik me aankleden, want ga zo naar t dorp, naar de giro kijken hehe.
Veel succes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 06:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Om 08.00 naar het ziekenhuis. Inleiden.
Is zijn piemel er nog niet afgevallen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Troeta het volgende:
Sterkte nog even Baldria! Straks kan je lekker wandelen joh met je kindje....komt helemaal goed!!!
Ik heb net de 20 weken echo gehad en alles was helemaal gezond en in orde en het was nog steeds een jongetje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |