abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81078228
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!

* Mompelt iets over zoessie enzo.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81078356
Vandaag 38 weken

Om half 2 naar de vk. Ik ben benieuwd of het al een beetje gezakt is, maar ik heb er een hard hoofd in. Het kan nog net zoveel bewegen als vorige week dus klem zit ´t sowieso nog niet.

En pff.. 2011 baby´s.. in januari ben ik al weer meer dan een half jaar aan het werk . Ik mis het trouwens ontzettend nu, het werken. Ik hoop dat er snel genoeg afleiding komt
In ieder geval gefeliciteerd Sugersnap!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81078426
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:

zoessie?
zus?
pi_81078440
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

zoessie?
zus?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81078499
Is dat zo Pessie, qua kraamzorg? Nou krijg ik sowieso de maximale uren... Qua bekkenfysio is het knullig want ik krijg gewoon niets vergoed.. Maar als het nodig is bel ik haar weer op.. Laatste keer heeft ze me erg goed geholpen! Maarja, het wordt gewoon zwaarder, dat is een feit

Merk ook echt als ik wat langer (in mijn geval 1,5 uur) gelopen heb dat mijn voeten zeer gaan doen maar das niet gek, er zit al 12 kilo aan dus mijn voeten hebben het zwaar

Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al ) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam

*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten

Lies nog even volhouden!! Dan kun je lekker gaan genieten
Son succes ik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
pi_81079167
Ik wist dat niet hoor van de bekkenfysio dat stond niet als reden waarom ze hier extra uren geven..
Ik had een droom en we kregen een jongetje

Ik begin dinsdag bij mijn nieuwe werk.. ik ben benieuwd of ik dat goed vol ga houden
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:38:47 #82
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81080255
Ik moet straks naar de vk - met drie kinderen op sleeptouw ... ik heb geen oppas kunnen regelen dus het wordt straks erg druk. We gaan met de bus, zij vinden het nu al helemaal geweldig. Nu even strippenkaarten halen bij de supermarkt, snel eten en dan half twee de deur uit...
(als ik nu niet zo'n hoofdpijn had was het nog gezellig geweest ook!)

Oh ja, en ik heb geen bekkenfysio gehad, maar wel chiropractie - dat was erg effectief! Het hielp mij echt heel erg goed. Als ik nu weer zo'n last krijg doe ik het zo weer.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:40:40 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81082687
Suzanna succes! Gelukkig hebben ze bij de vk een kast vol speelgoed dus zullen ze zich vast wel vermaken!

Orea jij kunt nog anderhalf uur lopen! Dat heb ik volgens mij voor het laatst gedaan toen ik nog niet zwanger was Nou ja, komend najaar hebben we een hele mooie kinderwagen en zal ik hopelijk weer lekker kunnen wandelen!

Pvoes, normaal gesproken knippen ze in je uren als je in de zomer bevalt had ik begrepen. Nu hoorde ik van een vriendin dat als je aangeeft bekkenklachten te hebben en onder behandeling van een bekkenfysio te staan ze veel minder knippen. Manlief vind het geknip in uren sowieso onzin, die vind gewoon dat er iemand moet zijn, maar ja, kraamverzorgsters willen ook op vakantie!

Ik ben net naar de fysio geweest. Ik kreeg een massage van mn rechterbovenbeen, de spier daar was helemaal verkrampt, wat verklaard waarom ik er zoveel last van had. Ben benieuwd hoe het nu gaat. De massage was erg goed! En ze wilde me een handdoek geven voor onder mn buik misschien moet ik dat vanavond eens proberen als ik ga slapen, zal manlief leuk vinden, nog meer attributen in bed
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:04:48 #84
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81083641
@ Pessie, ik slaap sinds ik voor de eerste keer zwanger was met vier kussens in bed... twee onder m'n hoofd / nek, één tussen mijn benen/onder mijn buik en één in mijn armen. Slaat eigenlijk nergens op maar zonder die dingen kan ik echt niet slapen!
pi_81087199
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald Joehoe!

M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81087273
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:

gezellig

en nou moet ik eerst zelf bijlezen
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:37:31 #87
259886 pessie
pi_81087567
Er werd net aangebeld... Een man die heel vrolijk zei: "Een pakketje voor u!" En ik zie het pakketje, en zie "hoera een baby" en denk nog, wat leuk hoera een baby... Totdat ik de woorden las kraampakket... Eerst freecell maar even gebeld, ga em vanavond met manlief maar openmaken, durf dat niet alleen .
Wat gebeurt er veel deze week . We hebben opeens een wieg in de woonkamer staan, het kraamzorgbureau belde voor een afspraak, iemand verklaarde mij dat ik nu al moeder ben én ik heb een kraampakket gekregen! Het is verdorie nog maar donderdag!

/egopost.

Baldria gefeliciteerd met je ingedaalde kind !
pi_81087698
flugel succes vandaag! en thuis dan maar even lekker op de bank!

Slimarwen, balen van je bekken

djenneke heeft gewoon nog maar 2 maanden te gaan! gaat snel he

ook in dit topic gefeliciteerd sugarsnaps

Keshet dat lijkt me idd een erg vreemd idee ! Teigetje is er al zo lang nu! Hoe gaat het met haar en met jullie?

orea veel plezier met oppassen, en je hebt guus gewoon gezien
balen van het slechte slapen dat dan wel! en nog 1.5 kunnen lopen wauw

liesz nog even volhouden met verhuizen. maar lijkt me wel zwaar voor je! dit weekend zijn jullie over als het goed is toch?

Pvoess spannend nog even een nieuwe baan beginnen, Succes dinsdag (want dan ben ik het vast weer vergeten )

Suzanna is het gelukt met iedereen in de bus naar de vk? En hoe was het?

baldria fijn dat je controle goed was en dat je kindje toch al goed ingedaald is!

Hier niks bijzonders te melden hoor, alleen een buik die steeds wat lager lijkt te zitten
maar volgens mij zegt dat ook niks
ben alleeen zooooooo moe
pi_81087875
Orea, ben je toevallig in Den Bosch geweest? Daar heb ik gisteren ook Guus gezien :d maar wat leuk om op je kleine nichtje te passen, succes!

Nieuwe zwangeren, welkom! De eerste 2011 baby staat al genoteerd! Dan heb ik nog lekker verlof.

Suzanne, succes met 3 kids in de bus!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81087972
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?

Zo, eindelijk bijgelezen...
Saffier wat heerlijk dat alles goed is en Jore wat een prachtige echo's en welkom
pi_81088124
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Baldria het volgende:
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald Joehoe!

M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mama
(9 dagen te vroeg). Als je ook nog wat bent afgevallen, dan zou ik me helemaal gaan voorbereiden!
pi_81088167
Ja dat ze in je uren knippen weet ik van mijn eerste. Maar hier was bekkenfysio geen reden voor extra uur.
Alleen een alleenstaande gaven ze meer en echt hele zware complicaties.
pi_81088445
Baldria, wat fijn dat het kindje is ingedaald
pi_81088978
Barba, hij was ook in Almere daar heb ik hem gezien! En stellen jullie je aub niet te veel voor van nog 1,5 uur kunnen lopen hoor tis beetje waggelen, beetje staan, weer een beetje waggelen en dan heb ik de 1,5 uur wel vol... daarna ben ik dan ook écht af!

Baldria, spannend
Pvoes, succes bij je nieuwe job!
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:22:49 #95
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81089425
Pffft... nou we zijn weer (heelhuids) thuis... maar het is echt een gedoe met drie meiden in de bus. Ze willen niet blijven zitten, constant willen ze naar buiten kijken(waarvoor ze dus op de knietjes moeten zitten wat niet mag van mij...), praten iedereen de oren van 't hoofd (wat wel weer schattig is) . Bottomline: ik moet vaker met ze met de bus, om ze te 'drillen'. Want ze zijn het absoluut niet gewend, ook niet in de stad lopen, opletten, wachten bij stoplichten, etc. We wonen zelf in een dorpje net buiten Leiden, dus daar zijn geen stoplichten eigenlijk (bijna niet) en daar worden ze er dus niet mee geconfronteerd. Het was heeeeeeeel vermoeiend... maar verder is 't best goed gegaan ...
Ze hebben het hartje gehoord en dat vonden ze erg gaaf.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:28:36 #96
259886 pessie
pi_81089660
Suzanna fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!

Orea wat betreft dat waggelen, dat is eigenlijk niet de bedoeling (volgens mijn fysio). De oefening die ik heb meegekregen is om je buikspieren en je bilspieren een beetje aan te trekken. Dan sta je ook meteen een stuk beter. En dan erop letten dat je niet waggelt. Wel vermoeiend maar minder pijnlijk uiteindelijk dan waggelen. Oh ja, mijn fysio is ook heel erg voor een buikband. Dan gaat het ook een stuk makkelijker (en dan bedoel ik zo'n buikband die je onder je kleren draagt). Ik weet niet of dat mogelijk is met je hydro's of dat dat erg pijnlijk wordt allemaal.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:30:19 #97
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81089743
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
pi_81090746
bedoel je zo'n bekkenband? Want die moet ik inderdaad nog aanschaffen... Bekkenfysio gaf dat nog als tip! Het waggelen komt bij mij hoofdzakelijk van de hydro, die trekt dan behoorlijk dus daar kan ik met lopen weinig aan doen.. Last van mijn bekken heb ik eigenlijk alleen 'snachts met liggen....
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:28:38 #99
259886 pessie
pi_81092434
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Suzanna het volgende:
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
Ik heb bij de prenatal een buikband gekocht van Anita. Lenen weet ik niet, er zijn ook nog verschillende maten dus je moet passen.

Oh ja, ik heb 's nachts ook last van mn bekken. Ik kreeg de tip om een slaapzak onder mn hoeslaken te leggen zodat het matras wat zachter aanvoelt. Gewoon om te proberen, als het niet werkt kan ik em weer eronder vandaan halen.
pi_81092823
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Orea het volgende:

Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al ) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam

*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten

Son succes ik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
lief van je nichtje
ben ook benieuwd naar morgen haha. Nja t scheelt ook dat ik niet moe ben ofzo. Kwa kwaaltjes zou ik amper denken dat ik zwanger ben
Ach komt vast wel goed morgen denk ik/hoop ik

Net weer de hele middag bij mn zus gezeten
Begonnen mijn moeder en zus over bevallen te praten *lol*

En 4 juni komen de meubeltjes (en de wagen en de box en de maxi-cosi) Eindelijk T kon ook wel een week eerder, maar dan is de stucadoor net klaar met verven, dus een week later is weer makkelijker, zodat het laminaat ligt en de meubels gelijk in elkaar gezet kunnen worden

[ Bericht 5% gewijzigd door Sonnetje85 op 06-05-2010 16:49:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')