Ja... in mijn geval dikker en duidelijker zichtbaar zwanger. Zwangerder dan zwanger kun je natuurlijk niet zijnquote:
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontjequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!
Met een prachtig klein knulletje genaamd Lars lekker slapend boven in zijn bedje!![]()
't was een heftige dag woensdag, met ruggenprik en alles, maar 's avonds om half negen was ie er dan toch. Wat een wonder blijft het toch... Hij woog 4200 gram, en we moesten dus een nachtje blijven om zijn glucosepeil in de gaten te houden. Maar nu zijn we thuis, en alles gaat keigoed!
zoessie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mamaquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Baldria het volgende:
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald![]()
Joehoe!
M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Ik heb bij de prenatal een buikband gekocht van Anita. Lenen weet ik niet, er zijn ook nog verschillende maten dus je moet passen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Suzanna het volgende:
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
lief van je nichtjequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Orea het volgende:
Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam
![]()
*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten
Son succesik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |