abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:08:47 #51
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81052306
Saffier, wat klinkt dat goed zeg! Fijn dat het zo goed met je gaat. En lekker op vakantie dat is een heerlijk vooruitzicht!

Wij hebben ook net besloten binnenkort een weekendje weg te gaan samen, zonder de kinderen. Wordt wel 'even' een logeeradresje voor ze regelen ... gelukkig zijn het zulke leuke meiden dat er best weleens mensen dat leuk vinden. Niet alledrie tegelijk meestal maar een beetje verspreid.
Maar ik kijk er wel naar uit! Even een heeel rustig lekker ontspannen verwen-weekendje. Dat is echt alweer een paar jaar geleden!

Sonnetje, ik heb ook last van maagzuur... wat vervelend is dat he?? Ik kan me er soms echt niet lekker van voelen. Rennies naast je bed!! Wat bij mij wel helpt is voor het slapen gaan wat melk drinken (of in mijn geval: cruesli met melk eten, want ik moet wat in mijn maag hebben).
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:07 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81054241
Sonnetje, ik heb maandenlang 's avonds voor het slapengaan eerst een bakje vla en vervolgens 2 rennies genomen. Werkte bij mij heel goed. Ik ben zo blij dat ik nu even geen last van maagzuur heb, dat is iets waar ik tegenop zie bij het zwangerder worden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:19:52 #53
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81055924
Zwangerder worden?
pi_81056020
Ja joh, de eerste 30 weken ben je maar een beetje zwanger

Ik neem altijd voor ik ga slapen een Rennie. Tot nu toe werkt het, ik hoop dat dat vooral zo blijft!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:31:43 #55
259886 pessie
pi_81056279
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Suzanna het volgende:
Zwangerder worden?
Ja... in mijn geval dikker en duidelijker zichtbaar zwanger. Zwangerder dan zwanger kun je natuurlijk niet zijn mijn hoofd doet raar...
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:30:10 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81060616
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!

Met een prachtig klein knulletje genaamd Lars lekker slapend boven in zijn bedje!

't was een heftige dag woensdag, met ruggenprik en alles, maar 's avonds om half negen was ie er dan toch. Wat een wonder blijft het toch... Hij woog 4200 gram, en we moesten dus een nachtje blijven om zijn glucosepeil in de gaten te houden. Maar nu zijn we thuis, en alles gaat keigoed!
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje
pi_81066593
komt weer een draakje met late reactie

orea ik had het van je auto even helemaal gemist! waren de bokkepootjes wel lekker?

Jore wat een mooie heldere echo's zag ik van jou voorbij komen

en met saffier gaat het allemaal helemaal goed wat heerlijk

barbabientje inmiddels gefeliciteerd

Sonnetje heeft een erkend kind ook al mooi nieuws

dan nog een heel stuk over wel en niet ruggenprik en beleid van het ziekenhuis
tja een ieder moet dat zelf weten, een cursusleidster die zo'n uitgesproken mening heeft lijkt me dan wel vervelend.
Bij mijn yoga was dat af en toe ook wel zo, meer van als je het doet zoals we je hier leren is er niks aan de hand, ik heb me daar niks van aangetrokken en eruit gehaald wat voor mij belangrijk was
je weet toch niet hoe je op het moment zelf reageert
verder kennen ze bij ons in het ziekenhuis niks anders als een ruggenprik (of als de anesthesie niet in huis is eerst nog een pethedine prik) dus als ik pijnbestrijding wil zit er niks anders op
ach ook dat zien we wel, laat de beeb zich maar eerst aandienen! en vooralsnog daar geen tekenen van
pi_81066773
*gil* maagzuur vreselijk.. Het doet soms gewoon zo'n pijn!
Bij mijn vorige zwangerschap lag ik in het ziekenhuis en kreeg ik een middel via het infuus.. (Rennie-infuus? ) nu red ik me aardig met een rennie voor het slapen gaan maar dan moet ik niet wakker worden 's nachts want dan voel ik het gelijk alweer... Bleeeeeeeeh!

Goed, verder ben ik bijna dood.. Sjonge verhuizen zal echt nooit mijn hobbie worden en hoop het hierna ook heel wat jaren niet meer te hoeven doen... Als we er Zaterdag eenmaal zijn plan ik 2 dagen niks.. Ja alleen maar pootjes omhoog en bankhangen!

Een middagdutje.. Oh ik wou dat het kon! Hier loopt er een peuter rond die geen middagslaapje meer doet..
Altijd blijven lachen... :)
pi_81067893
Mooie echo Jore! En gefeliciteerd natuurlijk
Saffiertje, fijn om te lezen..

Hier verder alles prima, morgen alweer 10 weken....Ik wil dat die 1e termijn voorbij is!
Back in business.
pi_81073939
Nou ja weet je wat t lastige is, ik heb vaak voor het slapen al last van maagzuur, en dan heb ik dus al een rennie ingenomen en dan 's nachts heb ik er toch nog last van. Mja idd rennies naast mijn bed en dan komt ook wel weer goed Maar t gaan idd erg pijn doen! Echt een kwaaltje van de laatste week

Shirley na die eerste 12 weken gaat t snel hoor. Voor je t weet ben je 31 weken zwanger en lig je wakker omdat je aan het nadenken ben wat je nog moet hebben enzo
  donderdag 6 mei 2010 @ 06:54:39 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81075004
Ik ben zooooo moe

En ik kan nu echt niet een paar uurtjes spijbelen aangezien ik de enige fulltimer ben nu in de vakantieperiode. Is nog 1 collega aanwezig, maar die werkt alleen in de ochtenduren. Gelukkig begint mijn weekend volgende week al op woensdag, dus dan kan ik wellicht wat uurtjes inhalen.

Voordeel is dan wel weer dat ik niet meer zo snel wakker word om te gaan plassen, vannacht ook pas weer vijf uur tijdens de eerste pittstop, dan heb ik er toch flink wat slaapuur opzitten al...

Enfin; fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:37:51 #62
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_81075169
voor al het goedenieuws!
En Shirley, je eerst termijn, nog maar 2 weken. Dan ben je er eindelijk vanaf en kun je gaan genieten.

Ik bn toch wel bng dat hier weer bekkenproblemen spelen. Ochtendje naar Blijdorp geweest en ik heb de restvan de dag zo'n pijn gehad in precies dezelfde plek als met Yade. Alleen maar links. Ach misschien had ik ook gewoon teveel gedaan. Hoop ik.
pi_81075195
Balen Silmarwen. Hopelijk is het inderdaad een beetje overbelasting van een dagje. Hou jezelf goed in de gaten he?

Hier weer een mijlpaal: Nog precies twee maanden te gaan voor de uitgerekende datum....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:52:44 #64
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81075264
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, gisteren en vandaag een posi test gehad.

Mijn DD zal dan 12 januari 2011 zijn. De eerste baby van 2011 in de lijst!!!

Ben nu af en aan misselijk en af en toe krampjes in mijn buik. Ik ben benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:56:57 #65
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81075289
Jore! gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Welkom en gefeliciteerd sugarsnap!
is het je eerste kindje?

(Ik ben vandaag 39w6d. Raar idee!)
A grand adventure has begun.
pi_81075541
Sugarsnap gefeliciteerd wat leuk!!
Jore, een goede echo!! Superfijn

Keshet, dat lijkt me heel erg raar!!

Slapen wordt hier weer een drama! Na een half uur op mijn zij liggen gaat mijn bekken vreselijk zeer doen, omdraaien na even zelfde verhaal... ook mijn schaambeen doet bij gewoon niks doen (bankhangen) vreselijk zeer! Zonde! Want ik wil zoveel gisteren even 2 uur de stad ingeweest, kwam waggelend terug maaaar wel even Guus Meeuwis gezien

Vandaag generale repetitie, oppassen op mijn stuiternichtje van 5! Zin in!!

Fijne dag allemaal!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:25:40 #67
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_81075581
Sugarsnap gefeliciteerd!

Orea balen dat je je zo slecht kan liggen en omdraaien.
Veel plezier met op je nichtje passen!
pi_81076019
Sugarsnap, gefeliciteerd!!

Orea, ik slaap om de nacht in met paracetamol op door die pijn aan mijn bekken.. Je kunt gewoon NIET liggen eigenlijk grrrrr! Veel oppasplezier!

Sonnetje, ja ik duim elke nacht weer dat ik doorslaap want als ik inderdaad wakker word dan is het maagzuur overal lijkt wel.. Hier is het al een paar weken maar had het bij Shenaya ook al zo vroeg.. Bij haar was ik blij dat ik voor de 37 weken beviel alleen om van die ellendige maagzuur af te zijn!

Zo dames ik ga weer inpakken, sjouwen en verhuizen.. Het is erg saai om allemaal te lezen ik weet het maar je nog 3 dagen en dan zijn we over
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:17:14 #69
259886 pessie
pi_81076218
Sugarsnap gefeliciteerd en welkom! Al hadden we laatst al een 2 januari baby, is die niet in de lijst beland?

Keshet dat lijkt me echt heel raar! Je hebt gewoon al een dochter van 3 maanden oud!

Orea, toen ik ongeveer jouw verhaal ging doen aan de verloskundige werd ik doorverwezen naar de bekkenfysio... Oh ja, als je bekkenfysio krijgt schijnt het dat je in de zomerperiode minder gekort wordt op de uren van je kraamverzorgster. Moet je dan wel aangeven bij de intake. Die heb ik aanstaande dinsdag dus jullie horen wel hoe het ging.

Lies nog even doorzetten met verhuizen! Je bent bijna over! Zet em op!
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:17:58 #70
259886 pessie
pi_81076230
Oh ja flugel , werkse vandaag! Nog 2 daagjes en dan is het weekend.
pi_81076284
Sugersnap gefeliciteerd en welkom hier!

voor iedereen met pijnlijke bekken en die het gewoon verder nodig heeft

Orea, succes bij de repetitie Dat heb ik morgen, moet/mag ik op het 4 jarige dochtertje van een vriend van ons passen Wel leuk, ben benieuwd hoe het gaat haha. Want ze komt al vroeg tot een uur of 6! (dus hoop op een beetje lekker weer, even naar de speeltuin gaan enzo, even bij mijn zus langs, kan ze ook met Lieke spelen, die vind dat ook leuk )

ik heb vannacht wel 3 uur geslapen denk ik... nja misschien 3,5...
Kon ook niet meer slapen net, dus maar mijn bed uitgegaan
(mja lag al wakker vanaf half 8 )
En mijn baby vind mijn katten ook leuk haha, vanochtend lag mijn kat onder de dekens tegen mijn buik en toen ging ie bewegen. Grappig

Oeh en ik lees ook over mijn mijlpaal (en die van djenneke natuurlijk ), nog 2 maanden idd voor de uitgerekende datum. Gaat echt hard nu haha.
pi_81076552
Er zijn er hier weer waarbij het spannend gaat worden...leuk!

Ik heb morgen de nekplooimeting en dan gaan ze ook nog eens kijken naar de termijn/uitgerekende datum, want ik ben nog steeds overtuigd van mijn datum (de 16e) en niet de 12e. Maar we zullen het morgen zien.

Over dat maagzuur: ik heb er juist 's avonds een paar uur na het eten last van...jullie nemen voor het slapen gaan nog een Rennie? Wanneer hebben jullie er dan last van?
pi_81077032
* Weer een beetje meelezen gaat.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81077318
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
Echt?
Om de reden waarvan ik denk dat je meeleest?
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:34:32 #75
259886 pessie
pi_81078092
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
Vertel...???

Of moeten we kijken in het 2de streepje topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')