hebben we lekker samen zo'n dag!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef Orea het volgende:
Cantare, heb je eventueel wel kans om tussendoor eens een kort tukje te doen? Hier sinds 2 weken dat het vanaf het middaguur weer minder gaat qua moeheid, en de dagen dat ik wel de rust heb om even een uurtje mijn ogen dicht te doen 's middags, gaat het daarna vaak wel weer een stuk beter! Maar dan doe ik verder ook niet zo heel veel op een dag
CP ieuwwwww, hier denk ik al een paar weken dat ie gaat ploppen maar tot nu toe rekt ie nog prima meenog eventjes volhouden lief! Je bent er bijna
![]()
Dracu ook jij nog even volhouden lief!om de 2 dagen is pittig... kleine moet zich gewoon aandienen! Maar wel fijn dat alles goed is nog
Volgens mij was het vandaag die dag voor jou en Vamp toch? Denk aan jullie! Mijn moeke zou vandaag 49 zijn geworden.... Goede jankbui vanmorgen al gehad door allemaal lieve berichtjes van vrienden enzo
dankquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef tessie het volgende:
Oh ok, ik wist nou niet zeker of dat nou een goed iets was of niet, maarvoor voldoende dan!
En een knuf voor de moeilijke dag vandaag, en natuurlijk ook voor Orea. Lijkt me extra moeilijk, juist omdat jullie nu zelf een kindje krijgen.
Dat moe herken ik: alleen gaat het hier dit keer maar niet over. Wat voor mij niet herkenbaar is van de eerste keer (hoewel ik daar vaak aan het eind van de middag nog wel eens kans zag om een dutje te doen op de bank).quote:Op maandag 10 mei 2010 21:00 schreef Toverboom het volgende:
Dat schiet al lekker op Morretje!
Ik ben vandaag 7 weken![]()
En moe, slaap al heel veel overdag indien mogelijk met werk en kind maar blijf moe.
Vorige keer duurde dat ongeveer tot week 13 geloof ik, hopelijk nu ook
Succes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 06:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Om 08.00 naar het ziekenhuis. Inleiden.
Ik moet ook al om de twee weken hoor, dus is niet zo apart denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
had je gewoon kunnen doen had me nog minder typen gescheeld
zo denk ik ook hoor wat betreft striae enzo. Ik had toch al geen goddelijk lichaam, dus verwacht niet dat ik dat na de zwangerschap wel heb![]()
(hoewel mijn vriend zegt dat ik wel heel dun uit de zwangerschap moet komen, aangezien ik nog niets aangekomen benmaar ik mag niet te dun worden van m
)
ik moet nu al om de 2 weken bij de verloskundige, maar die van mij die is anders dan anderen geloof ik
Want ik moest met 25 weken, daarna met 28 weken, toen kwam dat groeiecho gebeuren tussendoor, dus was de afspraak erna met 30 weken (ipv de 31) en nu dus om de 2 weken..
(is t een beetje duidelijk...)
zo en nu ga ik me aankleden, want ga zo naar t dorp, naar de giro kijken hehe.
Veel succes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 06:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Om 08.00 naar het ziekenhuis. Inleiden.
Is zijn piemel er nog niet afgevallen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Troeta het volgende:
Sterkte nog even Baldria! Straks kan je lekker wandelen joh met je kindje....komt helemaal goed!!!
Ik heb net de 20 weken echo gehad en alles was helemaal gezond en in orde en het was nog steeds een jongetje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |