quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Saffier het volgende:
Bij de bevalling van Tobias kreeg ik, ongevraagd en onnodig naar mijn mening nog geen 5 min later was hij er), een pethedineprik. Het eerste wat ik tegen de vk heb gezegd is dat ik nooit meer díe prik wil hebben, ik kan daar absoluut niet tegenAls ze het aan me gevraagd hadden toen had ik ook geweigerd.
Ik hoop dit keer thuis te kunnen bevallen.
ik ben goedgekeurd
en de baby ook
Baarmoeder op goede hoogte, hartje op goede snelheid, 2 kilo erbij in een maand. Énnnnnn ik hou me keurig rustig, doe weinig, hou me kalm, ga vroeg naar bed, verzin het allemaal maar. Daardoor zijn de harde buiken een eind afgenomen en het flauwvallen is (zo goed als) weg. Ik Mag Op Vakantie
![]()
![]()
Nog één keer om de 4 weken en daarna naar om de 3 weken naar de vk
En verder.... sinds afgelopen dinsdag voel ik me Goed. Met een hoofdletter ja. Vanmorgen wel een heftige terugval, maar die draaide vaniddag weer bij
Ik vind het af en toeleuk
Ik ben zwanger
We krijgen gezinsuitbreiding
Welkom Jore! Mooie echo foto's hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Jore het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Uitgerekende datum: 10 december. Het hartje klopte heel mooi.
Vandaag dus 8 weken en 4 dagen, ik vond de echo best duidelijk voor de termijn (uitwendig trouwens). En het wurmpie bewoog ook nog eventjes
Eerst maar even bijlezen enzo. Ik had mijn kop een beetje in het zand zitten de afgelopen weken maar het is toch echt echt echt waar, er komt een kindje bij!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jore!Wat leuk!
Gefeliciteerd!
Of was dit oud nieuws en loop ik achter?
Saffiertje!Wat ben ik blij voor je!
![]()
Durf ik dan ook om een buikfoto te vragen?Of ga ik dan te ver?
Scheelt misschien ook wel dat al mijn controles bij de gyn zijn en ik dus ook standaard echo's krijg iedere keer. Martijn werkt vaak thuis op momenten dat we een afspraak hebben dus dan is het effe op en neer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh tis geen desinteresse hoor, want bij alle echo's gaat ie wel mee.
Maar ik vind t ook onzin dat ie weg moet van z'n werk voor 10 minuten verloskundige.
Helemaal als er geen bijzonderheden zijn. Als ze gaat uitleggen over de bevalling enzo dan mag (moet) ie wel weer mee
Ik ben regelmatig 's nachts een aantal uren wakker en krijg ook echt een dip rond 1 uur 's middags. We hebben vaak 's avonds nog activiteiten staan waar ik echt te moe voor ben als ik niet even in bed heb gelegen. Normaal gesproken ga ik niet slapen tussen de middag maar gewoon even een uurtje een boek lezen ofzo. Als ik echt aan het einde van mn latijn ben val ik wel in slaap maar normaal gesproken wil ik dat voorkomen omdat ik bang ben dan nog slechter te slapen 's nachts. De afgelopen 2 nachten heb ik trouwens wel goed geslapen. De vk en de fysio vinden het ook erg goed dat ik rust neem 's middags, dat is namelijk ook het moment dat ik de baby overdag voel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Moet je van de VK elke middag even slapen pessie dat je man er naar vraagt? Ik zou het soms ook wel willen bij de middagdip, maar dat is lang niet iedere dag.
Willem was weer lekker druk gisteravond, dat vind ik nou wel de leukere momenten van het zwanger zijn hoor
Ik ben 24 en voel me soms ook oud... Maar we worden dan ook ouder(s)!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Baldria het volgende:
Ik ga ook vaak nog even slapen "tussen de middag". Heerlijk! Staat zelfs in een boekje wat ik kreeg van de vk over wat te doen in je verlof en over de bevalling enzo.
Vrijdag gaat m'n schoonzusje trouwen.Super leuk, maar ja, natuurlijk wel zo dat ik nét geen dutje kan doen. Maar goed, ik ga gewoon lekker vroeg naar huis met het feest, toch niet mijn ding. En die harde muziek en dat gerook kan ik toch niet tegen (24 en nu al een oud mens).
Ja... in mijn geval dikker en duidelijker zichtbaar zwanger. Zwangerder dan zwanger kun je natuurlijk niet zijnquote:
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontjequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!
Met een prachtig klein knulletje genaamd Lars lekker slapend boven in zijn bedje!![]()
't was een heftige dag woensdag, met ruggenprik en alles, maar 's avonds om half negen was ie er dan toch. Wat een wonder blijft het toch... Hij woog 4200 gram, en we moesten dus een nachtje blijven om zijn glucosepeil in de gaten te houden. Maar nu zijn we thuis, en alles gaat keigoed!
zoessie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!
* Mompelt iets over zoessie enzo.....
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mamaquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Baldria het volgende:
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald![]()
Joehoe!
M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Ik heb bij de prenatal een buikband gekocht van Anita. Lenen weet ik niet, er zijn ook nog verschillende maten dus je moet passen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Suzanna het volgende:
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
lief van je nichtjequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Orea het volgende:
Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam
![]()
*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten
Son succesik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |