abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81021014
Zwangerschap en geboorte deel 645

18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
20 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
09 juni 2010: proud_mami (jongetje)
11 juni 2010: Becky1983
11 juni 2010: Frummelmuis
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer (meisje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar (jongetje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Rixtje
20 september 2010: Tessie (meisje)
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober: Hobbesje
*** eind oktober/begin november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 18 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
2 december 2010: Shirley
6 december 2010: Soneal
10 december 2010: Jore
27 december 2010: Toverboom

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-05-2010 21:46:34 ]
pi_81021039
Grr ik had niet eens door dat ik m ging sluiten hehe

Het goede bericht van Saffier:
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Saffier het volgende:
Bij de bevalling van Tobias kreeg ik, ongevraagd en onnodig naar mijn mening nog geen 5 min later was hij er), een pethedineprik. Het eerste wat ik tegen de vk heb gezegd is dat ik nooit meer díe prik wil hebben, ik kan daar absoluut niet tegen Als ze het aan me gevraagd hadden toen had ik ook geweigerd.
Ik hoop dit keer thuis te kunnen bevallen.

ik ben goedgekeurd en de baby ook Baarmoeder op goede hoogte, hartje op goede snelheid, 2 kilo erbij in een maand. Énnnnnn ik hou me keurig rustig, doe weinig, hou me kalm, ga vroeg naar bed, verzin het allemaal maar. Daardoor zijn de harde buiken een eind afgenomen en het flauwvallen is (zo goed als) weg. Ik Mag Op Vakantie
Nog één keer om de 4 weken en daarna naar om de 3 weken naar de vk

En verder.... sinds afgelopen dinsdag voel ik me Goed. Met een hoofdletter ja. Vanmorgen wel een heftige terugval, maar die draaide vaniddag weer bij
Ik vind het af en toeleuk
Ik ben zwanger
We krijgen gezinsuitbreiding
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:02:32 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_81021264
Ik hoop mijn neus nu weer wat meer op Fok te kunnen vertonen ook
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_81022358
Oh saffiertje ik ben zó blij om dat te lezen.
Dat het je maar keigoed mag blijven gaan en dat je maar met volle teugen mag genieten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:16:34 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81022566
Saffier

En het klinkt inderdaad wel onlogisch, een pethidineprik en binnen 5 minuten je baby in je armen (was het ook echt zo of leek het zo?)

Troeta, ik begrijp je heel goed, ik begin mezelf nu pas langzamerhand een beetje meer in te leven in de bevalling en ben vandaag 28 weken ( ). Ik blijf nog steeds bij mn beslissing thuis te willen bevallen maar vind het ook heel eng (niet het thuis-bevallen, maar het bevallen op zich). Zoals het nu lijkt gaan we volgende week naar de infoavond van het ziekenhuis. De kans is aanwezig dat het thuis niet lukt en ik ingestuurd wordt. Omdat ik een flinke hekel heb aan ziekenhuizen leek het mij (en mijn man) wel verstandig om toch even een kijkje te nemen, dan komen we in ieder geval niet totaal onvoorbereid in een ziekenhuis als ik daar wel heel moet.

Welke bevallingsboeken lezen jullie eigenlijk (als jullie er 1 lezen)? Misschien is het voor mij wel goed daar een boek over te lezen om wat beter voorbereid te zijn. Hebben jullie nog tips? Of zijn boeken onzin?

Oh ja, ik ga niet veranderen van cursusleidster. We hebben haar pas 1 avond gezien en ook al heeft wat ze zei over de ruggeprik de meeste indruk gemaakt, dat was maar 10 minuten op een avond van 2 uur. Het was niet alleen kommer en kwel (al was de vergelijking van een bevalling met Sven Kramer op de 10 km nou ook niet helemaal handig gekozen). In ieder geval kwam manlief er erg vrolijk vandaan en heeft hij tijdens de autorit naar huis al zn gevatte opmerkingen gemaakt die hij tijdens de avond niet kon maken. We hebben zo gelachen met zn tweetjes. En 's avonds in bed een ademhalingsoefening herhalen heeft wel z'n charme als je 28 weken zwanger bent.
pi_81023038
Nou hier ook nog maar even jompelen voor Saffier:

Fijn dat je je zo goed voelt nu
En dat je goedgekeurd ben is ook fijn! (en dat je op vakantie mag ook haha)

Mijn kind gaat echt groot worden nu haha, hij heeft zich onder mijn rechterribben genesteld, apart gevoel hehe.
Kan gelijk niet lekker onderuitgezakt zitten
pi_81023102
Geen tips voor bevallingsboeken heb er heel erg veel maar heb er geen een gelezen moet ik bekennen.. Het overviel me allemaal zo het hele bevallen daar kon geen boek me bij helpen hoor

Alweer een nieuw topic wat gaan we toch weer snel! Hier alweer wat ingepakt en ik ga nu zo was vouwen en lekker naa bed
Altijd blijven lachen... :)
pi_81023950
Saffier, wat klink je goed!

En bevallingsboeken heb ik ook niet gelezen hoor. Wel het bevallingsverhalentopic, die kan ik je aanraden pessie.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81024587
Ik had dit boek:

Fijn boek vond ik!
Volgens mij was daar ooit ook een topic over..ff zoeken
Edit, kan ik niet vinden..
pi_81024987
Saffier
pi_81025303
voor Saffier

Een cursus(avond) van 2 uur? Dat zou mij persoonlijk echt teveel zijn

Boeken heb ik niet. Ik neuzel wat op internet of vraag de vk
pi_81025771
Saffier, wat een topnieuws! Heerlijk voor je dat je je weer beter voelt.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:12:02 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81026208
saffier

fijn nieuws
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81026648
Had ik trouwens al verteld dat mijn kind sinds vandaag officieel een vader heeft
Hebben vandaag EINDELIJK (vergaten t steeds... en nu waren we allebei thuis) de erkenning geregeld..
Nu kan ie er niet meer onderuit
pi_81027290
Jeuj, Saffier!

(Oef, we hebben de erkenning nog steeds niet geregeld )
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81027325
Hoi

Uitgerekende datum: 10 december. Het hartje klopte heel mooi.
Vandaag dus 8 weken en 4 dagen, ik vond de echo best duidelijk voor de termijn (uitwendig trouwens). En het wurmpie bewoog ook nog eventjes

Eerst maar even bijlezen enzo. Ik had mijn kop een beetje in het zand zitten de afgelopen weken maar het is toch echt echt echt waar, er komt een kindje bij!
pi_81027407
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Jore het volgende:
Hoi

[ afbeelding ]

Uitgerekende datum: 10 december. Het hartje klopte heel mooi.
Vandaag dus 8 weken en 4 dagen, ik vond de echo best duidelijk voor de termijn (uitwendig trouwens). En het wurmpie bewoog ook nog eventjes

Eerst maar even bijlezen enzo. Ik had mijn kop een beetje in het zand zitten de afgelopen weken maar het is toch echt echt echt waar, er komt een kindje bij!
Welkom Jore! Mooie echo foto's hoor!
pi_81027530
Wat een mooie foto's Jore!!
Fijn dat het hartje klopt!!

Djenneke, gelukkig ben ik niet de enige die het laat regelde, althans ik vond het laat... nja nu hadden we de tijd, dus gelijk maar even geregeld
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:44:15 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81027988
Jore! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Of was dit oud nieuws en loop ik achter?

Saffiertje! Wat ben ik blij voor je!
Durf ik dan ook om een buikfoto te vragen? Of ga ik dan te ver?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:46:26 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_81028098
Wat lief van jullie allemaal

Pessie, er zaten nog geen 10 minuten tussen de prik en de geboorte, ik heb even teruggeteld voor je
Ylana
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:49:26 #21
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_81028283
Jore wat een duidelijke echo inderdaad!!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jore! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Of was dit oud nieuws en loop ik achter?

Saffiertje! Wat ben ik blij voor je!
Durf ik dan ook om een buikfoto te vragen? Of ga ik dan te ver?

Pm je 06-nr maar, krijg je een mms van me
En dan krijgt de rest deze week (als het me lukt voor we weggaan) er een in het topic te zien
Ylana
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:52:05 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81028434
Jore, wat fijn dat de echo goed was
pi_81028452
@pessie gefeliciteerd met 28 weken! En zo'n informatieavond is een goed idee, dan weet je iig waar je terechtkomt als je toch daar heen wil of moet. En van zo'n cursus moet je gewoon de dingen eruit pikken waar je ej goed bij voelt en waar je het mee eens bent. Wel leuk dat je vriend meegaat al de eerste les, gaat hij elke keer mee en hoeveel lessen zijn het?

@Sonnetje85 wat leuk, een vader,hihi, zeker leuk om zoiets te regelen?

Gefeliciteerd Jorre, mooie echo zeg!
  Jubileum moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 21:52:27 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81028454
Jore van harte gefeliciteerd Heldere echo zeg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81028533
Troeta, t stelt vrij weinig voor, maar tis wel officieel nu haha.
Das wel weer leuk, maakt t wel weer wat echter ofzo En nu staat ook vast dat hij en alle volgende kinderen zijn achternaam krijgen Kan ik nu niet meer onderuit
pi_81028631
Saffier, wat fijn dat je je eindelijk goed voelt. Gelukkig zijn er nog wat weekjes over om te genieten!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:01:33 #27
259886 pessie
pi_81028934
Jore gefeliciteerd en welkom

En de zoon van Sonnetje heeft nu ook officieel een vader

Troeta, bij samen bevallen is het zo dat je altijd samen naar de cursus avond gaat. De man wordt meer gezien als coach van de vrouw tijdens de bevalling dus alles wat de vrouw moet leren, moet de man ook leren. En de man krijgt handvatten om z'n vrouw als het ware te steunen. Zo leert hij masseren ed...
De vk wilde dat ik naar cursus ging, en ik wilde niet alleen naar cursus, dus toen maar voor samen bevallen gekozen!
pi_81029613
Wel leuk dat ie mee wil Pessie.
ik zou de mijne nooit meekrijgen naar zoiets Daarom was mijn zus ook mee naar de bv voorlichting hehe. Dat wilde ze zelf en hij hoefde niet zo nodig mee.
Hij gaat al niet mee naar de verloskundige, alleen de eerste 2 keer is ie meegeweest. Maar ik vind t ook niet echt nodig dat ie meegaat ofzo. Ik bedoel die 10 minuten met hoe gaat het, hartje luisteren, buik bevoelen en vragen of ik vragen heb kan ik ook best alleen aan
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:19:54 #29
259886 pessie
pi_81029909
Ik dacht altijd een echte macho-man te hebben, maar sinds ik zwanger ben is hij wat zachter geworden. Hij gaat 1 op de 2 keer mee naar de verloskundige. Hij vind het vooral heel leuk om naar het hartje te luisteren. Verder vind ik het zelf erg spannend om vragen te stellen aan de vk en het gaat makkelijker als hij erbij is.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:20:35 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81029954
Die van mij gaat ook gewoon overal mee naartoe hoor Son, het is nu ook weer niet zo dat omdat ik Willem toevallig draag ik ook voor alle overige dingen zorg draag. Bovendien vind Martijn het veel te leuk om het hartje te horen of de echo te zien... Hij heeft tot nu toe 2 keer overgeslaan, maar dat kwam omdat afspraken gewoon echt niet anders gepland konden worden.

Leeft ie verder wel gewoon met je mee of blijft het in z'n algemeenheid een beetje een ver van z'n bed show? Ik zie dat in mijn omgeving ook wel vaker gebeuren en vind dat eigenlijk best wel wonderlijk... Misschien ook wel omdat Martijn juist heel erg betrokken is bij alles.
pi_81030130
Wat 'n mooie echo jore!!

En Saffier wat fijn dat je je zo goed voelt!!

Ik was net sporten, en ben daar op de weegschaal gaan staan. Ik ben sinds begin april 3 kilo afgevallen. Nu in totaal vanaf het begin zo'n 8 kilo.Anders zou ik er erg blij mee zijn, want er mag een boel vanaf, maar ik schrok wel even. Volgens mijn moeder (even bellen voor een pep-talk) was zij toen ze van mij in verwachting was ook afgevallen. Tegen haar vertelden ze toen dat het baby'tje van haar at.

Verder heb ik het denk ik gevoeld. Wat plopjes in de buik. Weet het iet zeker, maar nu al de derde avond achter elkaar als ik rustig op de bank zit.
*poef* nu is het weg
pi_81030202
Oh tis geen desinteresse hoor, want bij alle echo's gaat ie wel mee.
Maar ik vind t ook onzin dat ie weg moet van z'n werk voor 10 minuten verloskundige.
Helemaal als er geen bijzonderheden zijn. Als ze gaat uitleggen over de bevalling enzo dan mag (moet ) ie wel weer mee
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:27:03 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81030310
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh tis geen desinteresse hoor, want bij alle echo's gaat ie wel mee.
Maar ik vind t ook onzin dat ie weg moet van z'n werk voor 10 minuten verloskundige.
Helemaal als er geen bijzonderheden zijn. Als ze gaat uitleggen over de bevalling enzo dan mag (moet ) ie wel weer mee
Scheelt misschien ook wel dat al mijn controles bij de gyn zijn en ik dus ook standaard echo's krijg iedere keer. Martijn werkt vaak thuis op momenten dat we een afspraak hebben dus dan is het effe op en neer.
pi_81030410
ja dan is t wel weer anders, dan zou hij denk ik ook vaker meegaan.
Op zich kan ie wel makkelijk vrij krijgen van z'n werk (hij heeft een eigen bedrijf), maar hij zit ook vaak bij klanten, en als ie op kantoor zit moet ie van Wateringen naar Pijnacker (das 15/20 min rijden) en dat voor die 10 min is gewoon niet echt nuttig en beetje zonde van de tijd
pi_81030459
Mijn man en ik werken beide onregelmatig dus dan proberen we de afspraken te plannen op momenten dat we beide vrij zijn. Gelukkig lukt dat tot nu toe goed. Ik denk ook niet dat het noodzakelijk is dat ie met alle verloskundige afspraken mee gaat. Als het kan is het fijn, zo niet, dan niet.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:49:02 #36
259886 pessie
pi_81031357
Mijn man heeft flexibele werktijden en aangezien hij normaal gesproken te veel werkt in een week maakt het niet zoveel uit als hij een keer om 3 uur weggaat. Verder staat er ook iets in zn contract over de tijd die hij mag besteden aan bezoeken aan de vk, dus als ze er een probleem van zouden maken zou hij dat gewoon laten zien. Ik vind het ook best luxe dat hij af en toe mee gaat, maar hij vind het zelf ook leuk. Ik merk ook dat hij meer betrokken is als hij meegaat. Hoe langer ik zwanger ben, hoe meer betrokken hij is. Hij vraagt tegenwoordig zelfs elke avond of ik 's middags wel even op bed heb gelegen. Heel lief bedoeld.
pi_81031934
Nog even over de ruggenprik: bij mij in het ziekenhuis was het nieuw beleid dat je mocht proberen te persen met de ruggenprik nog aan. Bij mij ging dat op zich prima want ik voelde de persdrang goed. Maar omdat mijn meisje het wat benauwd kreeg moest het wat sneller gaan en hebben ze de ruggenprik na een kwartier uitgezet. Ik kon toen wat gerichter persen maar de hele uitdrijvingsfase (incl 2x knip) heeft geen moment pijn gedaan

Sowieso heeft de ruggenprik voor mij de ontsluiting flink bevorderd want ik ging van 4 cm naar 10 cm in 2 uur. Had ik geen pijnstilling gehad dan had het mogelijk zo lang geduurd dat het ws. wel op een keizersnee was uitgelopen wegens uitputting en stress.
pi_81032960
Ik denk dat ik toch ook wel een ruggenprik ga willen deze keer... Ik kan echt niet goed met pijn omgaan, ben er veel te dramatisch voor ingesteld geloof ik En het zou wel prettig zijn om deze keer niet zo'n horrorbevalling te hebben....
pi_81037677
Leert ie ook masseren? Hmmm, dat klinkt goed! Mijn lieve vriendje is er namelijk nog niet zo heel goed in, maar niet zeggen hoor!!

Klinkt goed jouw bevalling octopussy. Weet je of dat nieuw is in Nederland en word dat al tijden in Amerika enzo gedaan? Of is het totaal nieuw? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik de ruggenprik dan wel een stuk nuttiger vind.
(Al snap ik trouwens heel goed dat vrouwen zo'n prik nemen hoor, volgens mij ga je een stuk uitgeruster persen ook)
pi_81040416
Even een tvp-tje, want het zou best kunnen dat ik dit topic boven aan kom te staan (of wel zelf beval, maar ja, zolang dat eigenwijsje weigert in te dalen, schat ik die kansen wat kleiner in).
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 5 mei 2010 @ 08:10:37 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81040599
Moet je van de VK elke middag even slapen pessie dat je man er naar vraagt? Ik zou het soms ook wel willen bij de middagdip, maar dat is lang niet iedere dag.

Willem was weer lekker druk gisteravond, dat vind ik nou wel de leukere momenten van het zwanger zijn hoor
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:31:23 #42
258612 nytar
boys boys boys
pi_81041225
(egopost)
vandaag 30 weken!!!
(einde egopost)
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:49:12 #43
259886 pessie
pi_81041486
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 08:10 schreef flugeltje het volgende:
Moet je van de VK elke middag even slapen pessie dat je man er naar vraagt? Ik zou het soms ook wel willen bij de middagdip, maar dat is lang niet iedere dag.

Willem was weer lekker druk gisteravond, dat vind ik nou wel de leukere momenten van het zwanger zijn hoor
Ik ben regelmatig 's nachts een aantal uren wakker en krijg ook echt een dip rond 1 uur 's middags. We hebben vaak 's avonds nog activiteiten staan waar ik echt te moe voor ben als ik niet even in bed heb gelegen. Normaal gesproken ga ik niet slapen tussen de middag maar gewoon even een uurtje een boek lezen ofzo. Als ik echt aan het einde van mn latijn ben val ik wel in slaap maar normaal gesproken wil ik dat voorkomen omdat ik bang ben dan nog slechter te slapen 's nachts. De afgelopen 2 nachten heb ik trouwens wel goed geslapen. De vk en de fysio vinden het ook erg goed dat ik rust neem 's middags, dat is namelijk ook het moment dat ik de baby overdag voel.
pi_81044346
Ik ga ook vaak nog even slapen "tussen de middag". Heerlijk! Staat zelfs in een boekje wat ik kreeg van de vk over wat te doen in je verlof en over de bevalling enzo.

Vrijdag gaat m'n schoonzusje trouwen. Super leuk, maar ja, natuurlijk wel zo dat ik nét geen dutje kan doen. Maar goed, ik ga gewoon lekker vroeg naar huis met het feest, toch niet mijn ding. En die harde muziek en dat gerook kan ik toch niet tegen (24 en nu al een oud mens).
pi_81044501
O ja: gefeliciteerd Jore. Mooie echo hoor
pi_81044996
Zo ik heb mezelf hier lang niet meer laten horen maar wij hebben het erg druk gehad. Hebben namelijk in twee weken een bruiloft moeten plannen omdat mijn zusjes er anders niet bij konden zijn.. was wel even druk. na de bruiloft is mijn buik ook ineens gegroeid! Alweer 16w1d zwanger! 1 juni de 20wkn echo, ben benieuwd of het ook echt een meisje is zoals iedereen denkt..

Sorry voor het niet bij lezen maar vanaf nu heb ik wat meer tijd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:14:03 #47
259886 pessie
pi_81048996
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef Baldria het volgende:
Ik ga ook vaak nog even slapen "tussen de middag". Heerlijk! Staat zelfs in een boekje wat ik kreeg van de vk over wat te doen in je verlof en over de bevalling enzo.

Vrijdag gaat m'n schoonzusje trouwen. Super leuk, maar ja, natuurlijk wel zo dat ik nét geen dutje kan doen. Maar goed, ik ga gewoon lekker vroeg naar huis met het feest, toch niet mijn ding. En die harde muziek en dat gerook kan ik toch niet tegen (24 en nu al een oud mens).
Ik ben 24 en voel me soms ook oud... Maar we worden dan ook ouder(s)!

Barba gefeliciteerd met je huwelijk!
pi_81049651
haha pessie ik wilde ook zoiets zeggen

[klaagmodus] ik wordt echt gek van maagzuur... echt sinds vorige week word ik midden in de nacht wakker van het maagzuur (of iig kan ik er dan niet meer door slapen). Gelukkig werken rennies wel goed, maar tis wel heel erg vervelend... [/klaagmodus]
verder gaat gelukkig alles goed en voel k m de laatste dagen echt veel bewegen haha, hij wordt groot
pi_81052153
Haha, het is de leeftijd hoor Baldria en Pessie, ik ben ook 24 en heb regelmatig een oud-wijf-gevoel.

Sonnetje, een rotgevoel he, dat maagzuur? Rennies (en melk) helpen hier gelukkig ook, maar ga je pas slikken als je het zuur al hebt (of je moet een Rennie-infuus aanschaffen ), dus er helemaal vanaf komen doe je niet.

Jore, van harte! Mooie plaatjes, vooral die bovenste.
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:05:48 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81052227
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?

Ik kan tijdens het werk gewoon niet even gaan liggen en aangezien ik dat werken nog steeds fulltime doe is het dan wat lastig rusten 's middags... Lijkt me wel lekker om 's middags een dutje te gaan doen als m'n verlof begonnen is hoor...
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:08:47 #51
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81052306
Saffier, wat klinkt dat goed zeg! Fijn dat het zo goed met je gaat. En lekker op vakantie dat is een heerlijk vooruitzicht!

Wij hebben ook net besloten binnenkort een weekendje weg te gaan samen, zonder de kinderen. Wordt wel 'even' een logeeradresje voor ze regelen ... gelukkig zijn het zulke leuke meiden dat er best weleens mensen dat leuk vinden. Niet alledrie tegelijk meestal maar een beetje verspreid.
Maar ik kijk er wel naar uit! Even een heeel rustig lekker ontspannen verwen-weekendje. Dat is echt alweer een paar jaar geleden!

Sonnetje, ik heb ook last van maagzuur... wat vervelend is dat he?? Ik kan me er soms echt niet lekker van voelen. Rennies naast je bed!! Wat bij mij wel helpt is voor het slapen gaan wat melk drinken (of in mijn geval: cruesli met melk eten, want ik moet wat in mijn maag hebben).
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:07 #52
259886 pessie
pi_81054241
Sonnetje, ik heb maandenlang 's avonds voor het slapengaan eerst een bakje vla en vervolgens 2 rennies genomen. Werkte bij mij heel goed. Ik ben zo blij dat ik nu even geen last van maagzuur heb, dat is iets waar ik tegenop zie bij het zwangerder worden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:19:52 #53
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81055924
Zwangerder worden?
pi_81056020
Ja joh, de eerste 30 weken ben je maar een beetje zwanger

Ik neem altijd voor ik ga slapen een Rennie. Tot nu toe werkt het, ik hoop dat dat vooral zo blijft!
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:31:43 #55
259886 pessie
pi_81056279
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Suzanna het volgende:
Zwangerder worden?
Ja... in mijn geval dikker en duidelijker zichtbaar zwanger. Zwangerder dan zwanger kun je natuurlijk niet zijn mijn hoofd doet raar...
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:30:10 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81060616
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!

Met een prachtig klein knulletje genaamd Lars lekker slapend boven in zijn bedje!

't was een heftige dag woensdag, met ruggenprik en alles, maar 's avonds om half negen was ie er dan toch. Wat een wonder blijft het toch... Hij woog 4200 gram, en we moesten dus een nachtje blijven om zijn glucosepeil in de gaten te houden. Maar nu zijn we thuis, en alles gaat keigoed!
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje
pi_81066593
komt weer een draakje met late reactie

orea ik had het van je auto even helemaal gemist! waren de bokkepootjes wel lekker?

Jore wat een mooie heldere echo's zag ik van jou voorbij komen

en met saffier gaat het allemaal helemaal goed wat heerlijk

barbabientje inmiddels gefeliciteerd

Sonnetje heeft een erkend kind ook al mooi nieuws

dan nog een heel stuk over wel en niet ruggenprik en beleid van het ziekenhuis
tja een ieder moet dat zelf weten, een cursusleidster die zo'n uitgesproken mening heeft lijkt me dan wel vervelend.
Bij mijn yoga was dat af en toe ook wel zo, meer van als je het doet zoals we je hier leren is er niks aan de hand, ik heb me daar niks van aangetrokken en eruit gehaald wat voor mij belangrijk was
je weet toch niet hoe je op het moment zelf reageert
verder kennen ze bij ons in het ziekenhuis niks anders als een ruggenprik (of als de anesthesie niet in huis is eerst nog een pethedine prik) dus als ik pijnbestrijding wil zit er niks anders op
ach ook dat zien we wel, laat de beeb zich maar eerst aandienen! en vooralsnog daar geen tekenen van
pi_81066773
*gil* maagzuur vreselijk.. Het doet soms gewoon zo'n pijn!
Bij mijn vorige zwangerschap lag ik in het ziekenhuis en kreeg ik een middel via het infuus.. (Rennie-infuus? ) nu red ik me aardig met een rennie voor het slapen gaan maar dan moet ik niet wakker worden 's nachts want dan voel ik het gelijk alweer... Bleeeeeeeeh!

Goed, verder ben ik bijna dood.. Sjonge verhuizen zal echt nooit mijn hobbie worden en hoop het hierna ook heel wat jaren niet meer te hoeven doen... Als we er Zaterdag eenmaal zijn plan ik 2 dagen niks.. Ja alleen maar pootjes omhoog en bankhangen!

Een middagdutje.. Oh ik wou dat het kon! Hier loopt er een peuter rond die geen middagslaapje meer doet..
pi_81067893
Mooie echo Jore! En gefeliciteerd natuurlijk
Saffiertje, fijn om te lezen..

Hier verder alles prima, morgen alweer 10 weken....Ik wil dat die 1e termijn voorbij is!
Back in business.
pi_81073939
Nou ja weet je wat t lastige is, ik heb vaak voor het slapen al last van maagzuur, en dan heb ik dus al een rennie ingenomen en dan 's nachts heb ik er toch nog last van. Mja idd rennies naast mijn bed en dan komt ook wel weer goed Maar t gaan idd erg pijn doen! Echt een kwaaltje van de laatste week

Shirley na die eerste 12 weken gaat t snel hoor. Voor je t weet ben je 31 weken zwanger en lig je wakker omdat je aan het nadenken ben wat je nog moet hebben enzo
  donderdag 6 mei 2010 @ 06:54:39 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81075004
Ik ben zooooo moe

En ik kan nu echt niet een paar uurtjes spijbelen aangezien ik de enige fulltimer ben nu in de vakantieperiode. Is nog 1 collega aanwezig, maar die werkt alleen in de ochtenduren. Gelukkig begint mijn weekend volgende week al op woensdag, dus dan kan ik wellicht wat uurtjes inhalen.

Voordeel is dan wel weer dat ik niet meer zo snel wakker word om te gaan plassen, vannacht ook pas weer vijf uur tijdens de eerste pittstop, dan heb ik er toch flink wat slaapuur opzitten al...

Enfin; fijne dag allemaal
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:37:51 #62
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_81075169
voor al het goedenieuws!
En Shirley, je eerst termijn, nog maar 2 weken. Dan ben je er eindelijk vanaf en kun je gaan genieten.

Ik bn toch wel bng dat hier weer bekkenproblemen spelen. Ochtendje naar Blijdorp geweest en ik heb de restvan de dag zo'n pijn gehad in precies dezelfde plek als met Yade. Alleen maar links. Ach misschien had ik ook gewoon teveel gedaan. Hoop ik.
pi_81075195
Balen Silmarwen. Hopelijk is het inderdaad een beetje overbelasting van een dagje. Hou jezelf goed in de gaten he?

Hier weer een mijlpaal: Nog precies twee maanden te gaan voor de uitgerekende datum....
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:52:44 #64
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81075264
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, gisteren en vandaag een posi test gehad.

Mijn DD zal dan 12 januari 2011 zijn. De eerste baby van 2011 in de lijst!!!

Ben nu af en aan misselijk en af en toe krampjes in mijn buik. Ik ben benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen
  donderdag 6 mei 2010 @ 07:56:57 #65
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81075289
Jore! gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Welkom en gefeliciteerd sugarsnap!
is het je eerste kindje?

(Ik ben vandaag 39w6d. Raar idee!)
A grand adventure has begun.
pi_81075541
Sugarsnap gefeliciteerd wat leuk!!
Jore, een goede echo!! Superfijn

Keshet, dat lijkt me heel erg raar!!

Slapen wordt hier weer een drama! Na een half uur op mijn zij liggen gaat mijn bekken vreselijk zeer doen, omdraaien na even zelfde verhaal... ook mijn schaambeen doet bij gewoon niks doen (bankhangen) vreselijk zeer! Zonde! Want ik wil zoveel gisteren even 2 uur de stad ingeweest, kwam waggelend terug maaaar wel even Guus Meeuwis gezien

Vandaag generale repetitie, oppassen op mijn stuiternichtje van 5! Zin in!!

Fijne dag allemaal!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:25:40 #67
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_81075581
Sugarsnap gefeliciteerd!

Orea balen dat je je zo slecht kan liggen en omdraaien.
Veel plezier met op je nichtje passen!
pi_81076019
Sugarsnap, gefeliciteerd!!

Orea, ik slaap om de nacht in met paracetamol op door die pijn aan mijn bekken.. Je kunt gewoon NIET liggen eigenlijk grrrrr! Veel oppasplezier!

Sonnetje, ja ik duim elke nacht weer dat ik doorslaap want als ik inderdaad wakker word dan is het maagzuur overal lijkt wel.. Hier is het al een paar weken maar had het bij Shenaya ook al zo vroeg.. Bij haar was ik blij dat ik voor de 37 weken beviel alleen om van die ellendige maagzuur af te zijn!

Zo dames ik ga weer inpakken, sjouwen en verhuizen.. Het is erg saai om allemaal te lezen ik weet het maar je nog 3 dagen en dan zijn we over
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:17:14 #69
259886 pessie
pi_81076218
Sugarsnap gefeliciteerd en welkom! Al hadden we laatst al een 2 januari baby, is die niet in de lijst beland?

Keshet dat lijkt me echt heel raar! Je hebt gewoon al een dochter van 3 maanden oud!

Orea, toen ik ongeveer jouw verhaal ging doen aan de verloskundige werd ik doorverwezen naar de bekkenfysio... Oh ja, als je bekkenfysio krijgt schijnt het dat je in de zomerperiode minder gekort wordt op de uren van je kraamverzorgster. Moet je dan wel aangeven bij de intake. Die heb ik aanstaande dinsdag dus jullie horen wel hoe het ging.

Lies nog even doorzetten met verhuizen! Je bent bijna over! Zet em op!
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:17:58 #70
259886 pessie
pi_81076230
Oh ja flugel , werkse vandaag! Nog 2 daagjes en dan is het weekend.
pi_81076284
Sugersnap gefeliciteerd en welkom hier!

voor iedereen met pijnlijke bekken en die het gewoon verder nodig heeft

Orea, succes bij de repetitie Dat heb ik morgen, moet/mag ik op het 4 jarige dochtertje van een vriend van ons passen Wel leuk, ben benieuwd hoe het gaat haha. Want ze komt al vroeg tot een uur of 6! (dus hoop op een beetje lekker weer, even naar de speeltuin gaan enzo, even bij mijn zus langs, kan ze ook met Lieke spelen, die vind dat ook leuk )

ik heb vannacht wel 3 uur geslapen denk ik... nja misschien 3,5...
Kon ook niet meer slapen net, dus maar mijn bed uitgegaan
(mja lag al wakker vanaf half 8 )
En mijn baby vind mijn katten ook leuk haha, vanochtend lag mijn kat onder de dekens tegen mijn buik en toen ging ie bewegen. Grappig

Oeh en ik lees ook over mijn mijlpaal (en die van djenneke natuurlijk ), nog 2 maanden idd voor de uitgerekende datum. Gaat echt hard nu haha.
pi_81076552
Er zijn er hier weer waarbij het spannend gaat worden...leuk!

Ik heb morgen de nekplooimeting en dan gaan ze ook nog eens kijken naar de termijn/uitgerekende datum, want ik ben nog steeds overtuigd van mijn datum (de 16e) en niet de 12e. Maar we zullen het morgen zien.

Over dat maagzuur: ik heb er juist 's avonds een paar uur na het eten last van...jullie nemen voor het slapen gaan nog een Rennie? Wanneer hebben jullie er dan last van?
pi_81077032
* Weer een beetje meelezen gaat.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81077318
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
Echt?
Om de reden waarvan ik denk dat je meeleest?
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:34:32 #75
259886 pessie
pi_81078092
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
Vertel...???

Of moeten we kijken in het 2de streepje topic?
pi_81078228
Haha.... Nee hoor.. Niets van dat al!!!

* Mompelt iets over zoessie enzo.....
pi_81078356
Vandaag 38 weken

Om half 2 naar de vk. Ik ben benieuwd of het al een beetje gezakt is, maar ik heb er een hard hoofd in. Het kan nog net zoveel bewegen als vorige week dus klem zit ´t sowieso nog niet.

En pff.. 2011 baby´s.. in januari ben ik al weer meer dan een half jaar aan het werk . Ik mis het trouwens ontzettend nu, het werken. Ik hoop dat er snel genoeg afleiding komt
In ieder geval gefeliciteerd Sugersnap!
pi_81078426
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:

zoessie?
zus?
pi_81078440
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

zoessie?
zus?
pi_81078499
Is dat zo Pessie, qua kraamzorg? Nou krijg ik sowieso de maximale uren... Qua bekkenfysio is het knullig want ik krijg gewoon niets vergoed.. Maar als het nodig is bel ik haar weer op.. Laatste keer heeft ze me erg goed geholpen! Maarja, het wordt gewoon zwaarder, dat is een feit

Merk ook echt als ik wat langer (in mijn geval 1,5 uur) gelopen heb dat mijn voeten zeer gaan doen maar das niet gek, er zit al 12 kilo aan dus mijn voeten hebben het zwaar

Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al ) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam

*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten

Lies nog even volhouden!! Dan kun je lekker gaan genieten
Son succes ik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
pi_81079167
Ik wist dat niet hoor van de bekkenfysio dat stond niet als reden waarom ze hier extra uren geven..
Ik had een droom en we kregen een jongetje

Ik begin dinsdag bij mijn nieuwe werk.. ik ben benieuwd of ik dat goed vol ga houden
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:38:47 #82
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81080255
Ik moet straks naar de vk - met drie kinderen op sleeptouw ... ik heb geen oppas kunnen regelen dus het wordt straks erg druk. We gaan met de bus, zij vinden het nu al helemaal geweldig. Nu even strippenkaarten halen bij de supermarkt, snel eten en dan half twee de deur uit...
(als ik nu niet zo'n hoofdpijn had was het nog gezellig geweest ook!)

Oh ja, en ik heb geen bekkenfysio gehad, maar wel chiropractie - dat was erg effectief! Het hielp mij echt heel erg goed. Als ik nu weer zo'n last krijg doe ik het zo weer.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:40:40 #83
259886 pessie
pi_81082687
Suzanna succes! Gelukkig hebben ze bij de vk een kast vol speelgoed dus zullen ze zich vast wel vermaken!

Orea jij kunt nog anderhalf uur lopen! Dat heb ik volgens mij voor het laatst gedaan toen ik nog niet zwanger was Nou ja, komend najaar hebben we een hele mooie kinderwagen en zal ik hopelijk weer lekker kunnen wandelen!

Pvoes, normaal gesproken knippen ze in je uren als je in de zomer bevalt had ik begrepen. Nu hoorde ik van een vriendin dat als je aangeeft bekkenklachten te hebben en onder behandeling van een bekkenfysio te staan ze veel minder knippen. Manlief vind het geknip in uren sowieso onzin, die vind gewoon dat er iemand moet zijn, maar ja, kraamverzorgsters willen ook op vakantie!

Ik ben net naar de fysio geweest. Ik kreeg een massage van mn rechterbovenbeen, de spier daar was helemaal verkrampt, wat verklaard waarom ik er zoveel last van had. Ben benieuwd hoe het nu gaat. De massage was erg goed! En ze wilde me een handdoek geven voor onder mn buik misschien moet ik dat vanavond eens proberen als ik ga slapen, zal manlief leuk vinden, nog meer attributen in bed
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:04:48 #84
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81083641
@ Pessie, ik slaap sinds ik voor de eerste keer zwanger was met vier kussens in bed... twee onder m'n hoofd / nek, één tussen mijn benen/onder mijn buik en één in mijn armen. Slaat eigenlijk nergens op maar zonder die dingen kan ik echt niet slapen!
pi_81087199
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald Joehoe!

M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
pi_81087273
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:39 schreef vamperotica het volgende:

gezellig

en nou moet ik eerst zelf bijlezen
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:37:31 #87
259886 pessie
pi_81087567
Er werd net aangebeld... Een man die heel vrolijk zei: "Een pakketje voor u!" En ik zie het pakketje, en zie "hoera een baby" en denk nog, wat leuk hoera een baby... Totdat ik de woorden las kraampakket... Eerst freecell maar even gebeld, ga em vanavond met manlief maar openmaken, durf dat niet alleen .
Wat gebeurt er veel deze week . We hebben opeens een wieg in de woonkamer staan, het kraamzorgbureau belde voor een afspraak, iemand verklaarde mij dat ik nu al moeder ben én ik heb een kraampakket gekregen! Het is verdorie nog maar donderdag!

/egopost.

Baldria gefeliciteerd met je ingedaalde kind !
pi_81087698
flugel succes vandaag! en thuis dan maar even lekker op de bank!

Slimarwen, balen van je bekken

djenneke heeft gewoon nog maar 2 maanden te gaan! gaat snel he

ook in dit topic gefeliciteerd sugarsnaps

Keshet dat lijkt me idd een erg vreemd idee ! Teigetje is er al zo lang nu! Hoe gaat het met haar en met jullie?

orea veel plezier met oppassen, en je hebt guus gewoon gezien
balen van het slechte slapen dat dan wel! en nog 1.5 kunnen lopen wauw

liesz nog even volhouden met verhuizen. maar lijkt me wel zwaar voor je! dit weekend zijn jullie over als het goed is toch?

Pvoess spannend nog even een nieuwe baan beginnen, Succes dinsdag (want dan ben ik het vast weer vergeten )

Suzanna is het gelukt met iedereen in de bus naar de vk? En hoe was het?

baldria fijn dat je controle goed was en dat je kindje toch al goed ingedaald is!

Hier niks bijzonders te melden hoor, alleen een buik die steeds wat lager lijkt te zitten
maar volgens mij zegt dat ook niks
ben alleeen zooooooo moe
pi_81087875
Orea, ben je toevallig in Den Bosch geweest? Daar heb ik gisteren ook Guus gezien :d maar wat leuk om op je kleine nichtje te passen, succes!

Nieuwe zwangeren, welkom! De eerste 2011 baby staat al genoteerd! Dan heb ik nog lekker verlof.

Suzanne, succes met 3 kids in de bus!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81087972
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 34, hoe oud moet ik mezelf dan wel niet voelen?

Zo, eindelijk bijgelezen...
Saffier wat heerlijk dat alles goed is en Jore wat een prachtige echo's en welkom
pi_81088124
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Baldria het volgende:
Ik kom net terug van de vk en het kindje is ingedaald Joehoe!

M'n bloeddruk werd wel wat hoger, maar ze maakte daar zich geen zorgen over ofzo. Gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat gaat wel lukken hoor
Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mama
(9 dagen te vroeg). Als je ook nog wat bent afgevallen, dan zou ik me helemaal gaan voorbereiden!
pi_81088167
Ja dat ze in je uren knippen weet ik van mijn eerste. Maar hier was bekkenfysio geen reden voor extra uur.
Alleen een alleenstaande gaven ze meer en echt hele zware complicaties.
pi_81088445
Baldria, wat fijn dat het kindje is ingedaald
pi_81088978
Barba, hij was ook in Almere daar heb ik hem gezien! En stellen jullie je aub niet te veel voor van nog 1,5 uur kunnen lopen hoor tis beetje waggelen, beetje staan, weer een beetje waggelen en dan heb ik de 1,5 uur wel vol... daarna ben ik dan ook écht af!

Baldria, spannend
Pvoes, succes bij je nieuwe job!
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:22:49 #95
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81089425
Pffft... nou we zijn weer (heelhuids) thuis... maar het is echt een gedoe met drie meiden in de bus. Ze willen niet blijven zitten, constant willen ze naar buiten kijken(waarvoor ze dus op de knietjes moeten zitten wat niet mag van mij...), praten iedereen de oren van 't hoofd (wat wel weer schattig is) . Bottomline: ik moet vaker met ze met de bus, om ze te 'drillen'. Want ze zijn het absoluut niet gewend, ook niet in de stad lopen, opletten, wachten bij stoplichten, etc. We wonen zelf in een dorpje net buiten Leiden, dus daar zijn geen stoplichten eigenlijk (bijna niet) en daar worden ze er dus niet mee geconfronteerd. Het was heeeeeeeel vermoeiend... maar verder is 't best goed gegaan ...
Ze hebben het hartje gehoord en dat vonden ze erg gaaf.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:28:36 #96
259886 pessie
pi_81089660
Suzanna fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!

Orea wat betreft dat waggelen, dat is eigenlijk niet de bedoeling (volgens mijn fysio). De oefening die ik heb meegekregen is om je buikspieren en je bilspieren een beetje aan te trekken. Dan sta je ook meteen een stuk beter. En dan erop letten dat je niet waggelt. Wel vermoeiend maar minder pijnlijk uiteindelijk dan waggelen. Oh ja, mijn fysio is ook heel erg voor een buikband. Dan gaat het ook een stuk makkelijker (en dan bedoel ik zo'n buikband die je onder je kleren draagt). Ik weet niet of dat mogelijk is met je hydro's of dat dat erg pijnlijk wordt allemaal.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:30:19 #97
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81089743
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
pi_81090746
bedoel je zo'n bekkenband? Want die moet ik inderdaad nog aanschaffen... Bekkenfysio gaf dat nog als tip! Het waggelen komt bij mij hoofdzakelijk van de hydro, die trekt dan behoorlijk dus daar kan ik met lopen weinig aan doen.. Last van mijn bekken heb ik eigenlijk alleen 'snachts met liggen....
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:28:38 #99
259886 pessie
pi_81092434
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Suzanna het volgende:
Buikband heb ik ook gedragen bij mijn zwangerschappen. Ik ben 'm alleen kwijt nu... weet jij waar je zoiets kunt aanschaffen of lenen pessie?
Ik heb bij de prenatal een buikband gekocht van Anita. Lenen weet ik niet, er zijn ook nog verschillende maten dus je moet passen.

Oh ja, ik heb 's nachts ook last van mn bekken. Ik kreeg de tip om een slaapzak onder mn hoeslaken te leggen zodat het matras wat zachter aanvoelt. Gewoon om te proberen, als het niet werkt kan ik em weer eronder vandaan halen.
pi_81092823
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Orea het volgende:

Zo lief, nichtje is nu even achter aan het spelen, maar we gingen babykamer kijken.. En daar hangt natuurlijk Roelofjes naam.. Dus ik zeg je kunt al een beetje lezen he? Lees maar, zo gaat de baby heten (de familie weet haar naam allemaal al ) dus ze las het op en begon te glimmen en zei ooooh wat een mooie naam

*zucht* nu kan ik helemaal niet meer wachten

Son succes ik heb haar tot 3! En na zo'n brakke nacht weer vannacht heb ik wel zoiets van tukje! Ze riep net al, ben best een beetje moe, dus misschien gaan we even op de bank liggen samen zo
lief van je nichtje
ben ook benieuwd naar morgen haha. Nja t scheelt ook dat ik niet moe ben ofzo. Kwa kwaaltjes zou ik amper denken dat ik zwanger ben
Ach komt vast wel goed morgen denk ik/hoop ik

Net weer de hele middag bij mn zus gezeten
Begonnen mijn moeder en zus over bevallen te praten *lol*

En 4 juni komen de meubeltjes (en de wagen en de box en de maxi-cosi) Eindelijk T kon ook wel een week eerder, maar dan is de stucadoor net klaar met verven, dus een week later is weer makkelijker, zodat het laminaat ligt en de meubels gelijk in elkaar gezet kunnen worden

[ Bericht 5% gewijzigd door Sonnetje85 op 06-05-2010 16:49:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')