quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Orea het volgende:
Dat was ik CP
Hier moest je alleen wel even melden dat je zwanger was en na de geboorte inderdaad een eigen verzekering afsluiten!
Ooooh *stuiter* kreeg laatst een sleuralert van BNN binnen en daar stond: babypakketje winnen? Stuur je adres! En ik had gewonnen!hij kwam net binnen.. Roelofje heeft dus al 2 hippe shirts
[ afbeelding ]
ik wilde net posten dat ik vandaag zat benquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:00 schreef Koningin het volgende:
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
Ruil rug in voor stuit en je snapt mequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben. Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
Ja daar ongeveer zit de pijn ja..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ruil rug in voor stuit en je snapt me. Tot half 6 nog. Moet lukken.
Ik val uit elkaar denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende weet dat ik teveel hooi op de vork neem, ze remt me dan ook regelmatig af
Het ging hier dan ook over collega's die er wat anders tegenaan kijken EN, misschien nog wel belangrijker, hoe je er zelf mee omgaat. Ik wil graag een goed ingewerkte vervangster, ik wil dat alles op het werk door blijft lopen anders heb ik er achteraf weer een hoop last van. Mijn leidinggevende heeft al aangegeven dat ik mijn standaard aan moet passen voor de nieuwe medewerker. (goed is goed ipv flugelstandaard) Daarom mopper ik met name ook over m'n eigen verantwoordelijkheidsgevoel, dat kun je niet zomaar uitzetten
Misschien goed om te melden dat mijn collega's een hoop laten verslappen als je er zelf niet bent, het is na de vakanties ook al puinhoop ruimen, het is gewoon niet hun werk en ze kijken er dus anders tegenaan....
en er zijn gewoon collega's die daar misbruik van blijven maken, terwijl ze het goed genoeg weten
Oh, ik ben niet raar dus met mn knakkende heupenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef tessie het volgende:
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over
Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoordMoet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
Om mn heupen maak ik me niet zo druk... Die pijn bij mn stuitje wel... Daar had ik bij Jen geen last van, maar na de bevalling wel heel erg, dat is een soort van zwak punt gebleven. Pas na een half jaar kon ik weer opstaan zonder pijnscheuten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
Sinds gisteren is dat probleem hier overquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
haha, ook dit herken ik weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven![]()
Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs![]()
En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven![]()
Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs![]()
En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |