abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80766526
Zwangerschap en geboorte deel 644

18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
20 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
09 juni 2010: proud_mami (jongetje)
11 juni 2010: Becky1983
11 juni 2010: Frummelmuis
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer (meisje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar (jongetje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Rixtje
20 september 2010: Tessie (meisje)
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober: Hobbesje
*** eind oktober/begin november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 18 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
2 december 2010: Shirley
6 december 2010: Soneal
27 december 2010: Toverboom

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 02-05-2010 15:51:06 ]
pi_80766556
Hoera, ik was weer eens de sjaak

Deze wil ik nog wel even herhalen, omdat ik het zo leuk vind
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Orea het volgende:
Dat was ik CP
Hier moest je alleen wel even melden dat je zwanger was en na de geboorte inderdaad een eigen verzekering afsluiten!

Ooooh *stuiter* kreeg laatst een sleuralert van BNN binnen en daar stond: babypakketje winnen? Stuur je adres! En ik had gewonnen! hij kwam net binnen.. Roelofje heeft dus al 2 hippe shirts

[ afbeelding ]
pi_80767411
Ik heb zelf inderdaad een verzekering zoals Orea zegt. Premievrije polis na 25 jaar en nu nog een aantal lopende polissen om bij te verzekeren, omdat het uit te keren bedrag niet geindexeerd wordt. Nu ik snap hoe mijn verzekering werkt moeten we maar eens na gaan denken over hoe we het voor de nieuwe telg willen gaan regelen
En ik zal nog even kijken of ik moet melden dat ik zwanger ben. Dat is nog weer zo'n goede tip van je Orea

Een BNN-baby dat is weer eens wat anders dan een Fok-baby
pi_80767711
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
pi_80767966
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:00 schreef Koningin het volgende:
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben . Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:16:23 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80768323
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben . Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
Ruil rug in voor stuit en je snapt me . Tot half 6 nog. Moet lukken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_80768347
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ruil rug in voor stuit en je snapt me . Tot half 6 nog. Moet lukken.
Ja daar ongeveer zit de pijn ja..
pi_80768451
Ik heb vandaag juist een relatief goede dag wat betreft moeheid
Maar wel pijn in mijn rug. Zo net boven het midden. Ik ga maar even een wandelingetje doen om de spiertjes los te maken
pi_80768559
Ik heb knakkende heupen en pijn in mn liezen (nee geen gekke dingen gedaan).
pi_80768805
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
pi_80768935
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
Ik val uit elkaar denk ik
pi_80769242
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik val uit elkaar denk ik
Alles goed vastbinden hoor, want anders valt de baby misschien wel mee
pi_80769647
Ja ik heb al een telefoonnummer van de fysio om de hoek opgezocht... Maar ik moet alleen nog even bellen.. Eerst maar even op vakantie.
pi_80769730
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende weet dat ik teveel hooi op de vork neem, ze remt me dan ook regelmatig af

Het ging hier dan ook over collega's die er wat anders tegenaan kijken EN, misschien nog wel belangrijker, hoe je er zelf mee omgaat. Ik wil graag een goed ingewerkte vervangster, ik wil dat alles op het werk door blijft lopen anders heb ik er achteraf weer een hoop last van. Mijn leidinggevende heeft al aangegeven dat ik mijn standaard aan moet passen voor de nieuwe medewerker. (goed is goed ipv flugelstandaard) Daarom mopper ik met name ook over m'n eigen verantwoordelijkheidsgevoel, dat kun je niet zomaar uitzetten

Misschien goed om te melden dat mijn collega's een hoop laten verslappen als je er zelf niet bent, het is na de vakanties ook al puinhoop ruimen, het is gewoon niet hun werk en ze kijken er dus anders tegenaan....

en er zijn gewoon collega's die daar misbruik van blijven maken, terwijl ze het goed genoeg weten
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven

Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs

En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80770050
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over

Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoord Moet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80770128
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef tessie het volgende:
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over

Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoord Moet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
Oh, ik ben niet raar dus met mn knakkende heupen .
pi_80770175
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
pi_80770509
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
Om mn heupen maak ik me niet zo druk... Die pijn bij mn stuitje wel... Daar had ik bij Jen geen last van, maar na de bevalling wel heel erg, dat is een soort van zwak punt gebleven. Pas na een half jaar kon ik weer opstaan zonder pijnscheuten...

Daarom maar even een fysio bezoeken, misschien zijn er iets van oefeningen die de pijn wat minder maakt..
pi_80770684
Ja ik heb nu ook last van mn stuitje. En mn schaambeen ook Maar geen zin om naar een fysio te gaan. Vorige keer had ik op het laatst echt heel veel last van dat heupgedoe, maar daar deed ze ook niks aan behalve tips geven hoe in en uit bed te stappen en hoe om te draaien. Dat hielp echt helemaal niks.
pi_80772887
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
pi_80772966
Orea, wat een gaaf setje van BNN!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80773564
Hier ook een mijlpaal van 30 weken net als Djenneke en Sonnetje en Lies bijna
Door de VK weer goedgekeurd, bloeddruk 120/60 en goede bloedtest
Mijn vervangster begint 17 mei en dan kan ik nog 11 dagen met haar zaken doornemen, ik heb alle vertrouwen in dat dat goedkomt. Als ik met verlof ben kom ik hier zeker vaker posten, want het is wel gezellig om elkaar op de hoogte te houden van alles Het reageren op alle dames gaat me nu niet lukken

Shandaly hopelijk zorgt de volle maan voor een klein baby'tje
pi_80773832
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
Sinds gisteren is dat probleem hier over kom er net weer uitgerold, even een tukje gedaan

Vick, leuk he!

Oooohhh *stuiter stuiter* nog 2,5 uur dan ga ik Roelofje bekijken!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:35:56 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80773848
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.

En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
haha, ook dit herken ik weer

We moeten dus gewoon ook goed op onszelf passen. Ik heb met mezelf wel afgesproken dat ik goed los ga laten als ik eenmaal echt met verlof ben. We zien de puinhoop wel weer als ik na m'n verlof terug ben. En ja, m'n vervangster krijgt m'n prive-nummer en moet beloven te bellen, maar dat is anders

Waarschijnlijk zijn we echter dat hele kantoor vergeten zodra we ons kindje in armen hebben...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80773895
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.

Hier had ik niet eens een keuze, ik MAG niet eens meer werken. Na nu inmiddels al 8 weken thuis te zitten leg je je er uiteindelijk bij neer. Dan gaat je gezondheid en die van je kind voor. Zelfs het schuldgevoel leg je naast je neer. Ik voel me inmiddels alleen nog schuldig als ik ergens iets aan kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')