abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81094379
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat waren voor mij de tekenen toen dat het niet lang meer ging duren. De dag erna was ik mama
(9 dagen te vroeg). Als je ook nog wat bent afgevallen, dan zou ik me helemaal gaan voorbereiden!
Maar dat kan niet, want morgen gaat mijn schoonzus trouwen. En ik helemaal een speciaal jurkje ding gekocht dus hoe dan ook: die trek ik aan en ik wil haar jurk zien (en mijn schoenen, want ze heeft mijn trouwschoentjes aan).
Ik was niet echt afgevallen, maar ook niet aangekomen, terwijl ik wel bijna alles wat los en vast zit heb opgegeten.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:44:33 #102
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81095269
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Orea het volgende:
bedoel je zo'n bekkenband? Want die moet ik inderdaad nog aanschaffen... Bekkenfysio gaf dat nog als tip! Het waggelen komt bij mij hoofdzakelijk van de hydro, die trekt dan behoorlijk dus daar kan ik met lopen weinig aan doen.. Last van mijn bekken heb ik eigenlijk alleen 'snachts met liggen....
Zo eentje bedoel ik ja! Niet zo'n ding dat over je buik heen gaat, dat kan ik niet verdragen, veel te strak. Het moet onder mijn buik zitten, om 'm te ondersteunen. Dat hielp bij mij goed tegen de bekkenpijn. Zonder dat ding kon ik nauwelijks een eind lopen ..
pi_81095887
Orea, wat lief van je nichtje zeg
En Suzanna, fijn dat jullie de vk overleefd hebben hihi Een beetje oefenen is idd misschien geen gek idee, vinden de kids vast ook leuk toch?
Sonnetje, over een maand de meubeltjes in huis, leuk he, dan kan je het kamertje echt in gaan richten.

Ik liep net te waggelen in de supermarkt, en ik moest gelijk aan pessie denken En toen ben ik lekker door gewaggeld
We zijn vanmiddag op kraambezoek geweest, een meisje van net een maand oud Zo'n klein frummeltje, zo lief! Kan me echt niet meer voorstellen dat Graeme zo klein is geweest, en dat we over ongeveer 4,5 maand zelf ook zo'n klein meisje hebben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:22:29 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81096577
Ik waggel ook hoor, ik kan niet anders momenteel

Heb de dag gered vandaag, maar vraag me niet hoe. Lig nu dan ook uitgeteld in pyama op de bank te wachten tot het eten klaar is. Zijn er nog meer dames hier die nog fulltime werken? En redden jullie het nog een beetje?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81097098
Ik vind de dames die fulltime werken (en soms ook nog voor oudere kids zorgen) terwijl ze zwanger zijn echt knap! Ik werk 2 a 3 dagen in de week en dan ben ik al moooooeeeee....
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:12:14 #106
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_81098691
Hier ook 38 weken vandaag!

Verder niks nieuws te melden. Het gaat nog allemaal best goed.
Beetje schrik voor de bevalling begint nu te komen...
pi_81102087
@ Draculettetje, jaaaaa Zaterdag hebben we 8 man hulp en een verhuislift dus dan moeten we snel over kunnen zijn !!

@ Tessie en Flugeltje, ik kom ook bij de club want ik waggel ook En dat kan wel niet goed zijn maar kan echt niet anders!

Zooo weer een dagje wat verhuizen en rommelen erop zitten.. Heb vanmiddag weinig gedaan en dat was even heeeeeeeeerlijk!! Morgen knallen samen met manlief! En dan Zaterdag ga ik op een stoel zitten en stuur ik al die sterke mannen aan!

Fijne avond allemaal, ik ga zo lekker slapen!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81102298
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Tierrr het volgende:
Ik vind de dames die fulltime werken (en soms ook nog voor oudere kids zorgen) terwijl ze zwanger zijn echt knap! Ik werk 2 a 3 dagen in de week en dan ben ik al moooooeeeee....
Ik vind mezelf ook iedere week nog steeds knap, vanwege het fulltime werken

Ik doe nog niet aan waggelen, alleen midden in de nacht waggel ik twee of drie keer naar de w.c. Verder loop ik nog gewoon.

O ja, en ik ben net terug van de verloskundige. Twee mooie stickers gekregen. Een voor mezelf, voor de groei van mijn buikje, glucose- en ijzerwaardes en bloeddruk en ook nog een voor de lieve kleine. De baby ligt eigenlijk steeds al klaar om eruit te komen, met het koppie naar beneden. Die heeft er ook al zin in, hahaha.

De kamer is nu bijna klaar, de wagen staat al weken klaar, de maxi cosi en matrasje hebben we twee weken geleden gekocht. Gisteren zijn we gaan shoppen voor dekentjes en lakentjes en de babyfoon. Vorige week gingen we voor gordijnen en die komen over 3 of 4 weekjes binnen. Nu nog alle badspulletjes en een boxkleed. En dan komen we een heel end.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef Libell het volgende:
Hier ook 38 weken vandaag!

Verder niks nieuws te melden. Het gaat nog allemaal best goed.
Beetje schrik voor de bevalling begint nu te komen...
Fijn dat het goed gaat Libell, het komt nu echt dichtbij he?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik waggel ook hoor, ik kan niet anders momenteel

Heb de dag gered vandaag, maar vraag me niet hoe. Lig nu dan ook uitgeteld in pyama op de bank te wachten tot het eten klaar is. Zijn er nog meer dames hier die nog fulltime werken? En redden jullie het nog een beetje?
Ik werk nog wel fulltime, maar met al die vrije dagen is het eigenlijk niet echt meer fulltime. Ik vind het wel zwaar soms, zeker als het echt heel druk is en dat is het eigenlijk wel. Ik dacht eigenlijk dat jij ook nog fulltime werkte?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:14:13 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81104641
Ik werk ook nog steeds fulltime, vandaar ook m'n vraag Of ik de enige ben die het af en toe echt te veel vind worden of dat het een bekend probleem is...

Stomme is dat het de ene week helemaal prima gaat en ik nog energie over heb aan het einde van de dag en een week later ik knikkebollend voor m'n pc zit.
pi_81108548
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik werk ook nog steeds fulltime, vandaar ook m'n vraag Of ik de enige ben die het af en toe echt te veel vind worden of dat het een bekend probleem is...

Stomme is dat het de ene week helemaal prima gaat en ik nog energie over heb aan het einde van de dag en een week later ik knikkebollend voor m'n pc zit.
Bij mij verschilt het echt per dag. Maar verder wel herkenbaar ja. Je bent zeker niet de enige die het wel veel vindt worden in ieder geval (Zelf ben ik ook blij dat ik niet de enige ben).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:24:45 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81119586
Mijn redding is dat ik mijn uren verdeeld heb over 4 dagen en ik dus op woensdag een dag heb om bij te komen. Verder werk ik 2 dagen thuis en dat scheelt nogal wat energie met reizen enzo, dus dat is ook wel fijn...

Ga jij na je verlof minder werken? Ik wilde in eerste instantie wel iets minder gaan werken, maar de kinderopvang hier kent een minimum van 2 dagen, mijn moeder wilde graag een dag oppassen en Martijn heeft een papa-dag gereserveerd. Zo bleef er dus nog precies 1 dag over voor mij Toen bedacht ik dat ik dan mijn dagen maar wat korter zou maken, maar dat bleek ook niet echt nodig, op mijn kantoordagen zit Willem bij oma of papa en de 2 KDV dagen kan ik Willem toch niet vroeg ophalen... Het blijft fulltime dus...
pi_81119587
Ik doe gelukkig ook niet aan waggelen

en ook niet aan werken

Hoef vandaag toch niet op te passen Heb ik lekker een dagje voor mezelf, beetje rommelen in huis, even langs mijn zus enz.

En Tessie, ben echt zo blij dat er een datum is dat de meubels komen Kleertjes wassen enzo
pi_81120211
Waggelen doe ik ook nog niet, maar moet wel zeggen dat ik liever fiets dan loop tegenwoordig

Ik ben ook nog steeds fulltime aan het werk, maar gelukkig vallen er toch veel dagen uit, volgende week maar 3 dagen werken Deze week is het voor veel mensen vakantie waardoor het hier lekker rustig is op kantoor. Volgende week zal het wel weer druk worden en dan merk ik dat toch wel hoor, moe aan het eind van de dag. Gelukkig hoef ik nog maar 15 dagen te werken
pi_81120545
Ik heb hier tot aan de 15/16 weken fulltime gewerkt en daarna heb ik al een stap terug gezet omdat ik toen al een bekkeninstabiliteit had! Maar goed, ik werk dan ook in de Horeca en heb geen enkele mogelijkheid om te zitten en het werd me echt te veel..
Vandaag zou eigenlijk mijn laatste werkdag zijn voor het verlof maar hoef gelukkig al niet!!! heerlijk!!!

Goed, ga zo eens douchen en aankleden en weer verhuizen..verhuizen...
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:39:37 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81120853
Ik vind het vanaf het begin van mijn zwangerschap al bijzonder dat het veel vrouwen wel lukt om veel te blijven werken. Ik was zo ontzettend ziek in het begin. En nu slaap ik niet altijd goed 's nachts waardoor ik ook veel moe ben. Ik ben erg blij dat ik rustig in mn eigen tijd kan studeren. Hulde aan de vrouwen die het wel lukt! Ikzelf zou het echt niet kunnen.
pi_81121188
Even mezelf melden: nog geen kindje. Wel gisterenavond hoop gerommel in de buik, maar het heeft (gelukkig) niet doorgezet.

En nu naar het stralende bruidspaar
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81121453
Ik begin dus aankomende week dan ben ik 13 weken in de horeca..
Gelukkig kan ik wel zitten.. Ik mag elk moment zitten dat het me teveel is..
alleen niet tussen 12 en 1 dan is het spitsuur

Ik werk 2 dagen van 9 tot 5 en 1 ochtend van 9 tot 12.

Ik kan heeeel goed merken dat ik zwanger ben.. Ik heb veel meer nachtmerries.
Vannacht was echt een hel ik werd brullend wakker
pi_81122228
Fijne dag, Baldria!

Pvoesss, rottig die dromen. Kan je ook zo weinig aan doen, he?

En allemaal inricht- en verhuisberichten lees ik. Succes allemaal!

Ik voel me weer steeds beter de laatste tijd! Als ik rustig aan doe (vooral: geen stress) dan is de moeheid helemaal niet zo erg meer. Gelukkig kan dat omdat ik maar een paar uurtjes werk en verder studeer (hoewel die scriptie dus niet opschiet ). Met fulltime werken was ik er waarschijnlijk een heel stuk brakker aan toe. Bekken heb ik ook geen last meer van, en ik geniet gewoon enzo.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:45:47 #119
259886 pessie
pi_81122678
Baldria naar het bruidspaar!! Als je zo met andere dingen bezig bent zet het meen ik sowieso niet zomaar door, maar misschien mag je komende nacht aan de slag

Cantare geniet van je zwangerschap! Doe ik ook

En Pvoess begint met een nieuwe baan Scheelt inderdaad dat je altijd even mag gaan zitten. Relaxte tijden trouwens voor de horeca! Meestal is dat juist 's ochtends vroeg of 's avonds laat.
pi_81124161

Ik ben maar eens ingeslapen met 2 paracetamols (vergeet vaak dat die dingen mogen en dat ik ze in huis heb ) en heb redelijk geslapen! Dat heeft wel wat geholpen moet ik zeggen! Het blijft 1 uur, 4 uur, 6 uur voor de toilet stops (ik noem ze hier gewoon al voedertijden ) maar daar merk ik weinig meer van, zo zit het erin gebakken... In elk geval niet wakker geworden van de pijn
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:38:48 #121
259886 pessie
pi_81124627
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:27 schreef Orea het volgende:

Ik ben maar eens ingeslapen met 2 paracetamols (vergeet vaak dat die dingen mogen en dat ik ze in huis heb ) en heb redelijk geslapen! Dat heeft wel wat geholpen moet ik zeggen! Het blijft 1 uur, 4 uur, 6 uur voor de toilet stops (ik noem ze hier gewoon al voedertijden ) maar daar merk ik weinig meer van, zo zit het erin gebakken... In elk geval niet wakker geworden van de pijn
Goed nieuws! Kun je ook weer een beetje inslapen na je toilet-stops?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:49:02 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81125080
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:39 schreef pessie het volgende:
Ik vind het vanaf het begin van mijn zwangerschap al bijzonder dat het veel vrouwen wel lukt om veel te blijven werken. Ik was zo ontzettend ziek in het begin. En nu slaap ik niet altijd goed 's nachts waardoor ik ook veel moe ben. Ik ben erg blij dat ik rustig in mn eigen tijd kan studeren. Hulde aan de vrouwen die het wel lukt! Ikzelf zou het echt niet kunnen.
Meen je dat nou?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:01:46 #123
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81125593
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:39 schreef pessie het volgende:
En eigenlijk is het volgens mij eerder uitzondering als mensen het niet doen (en met niet doen bedoel ik dus hun normale bezigheden niet verder zetten, zoals bv fulltime blijven werken).
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:29:32 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81126769
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef leonieke het volgende:

[..]

En eigenlijk is het volgens mij eerder uitzondering als mensen het niet doen (en met niet doen bedoel ik dus hun normale bezigheden niet verder zetten, zoals bv fulltime blijven werken).
Als ik zo op mijn werk eens om me heen kijk is het minder gaan werken eerder regel dan uitzondering, dames worden voor halve dagen of enkele uren per dag ziek gemeld en dat begint dan vaak al rond de 3/4 maanden... Ik heb zelf ook wel eens een weekje of wat gehad dat ik gespreid door de week wat verlofuren opgenomen had omdat ik te vermoeid begon te raken, maar over het algemeen is het fulltimen nog wel te redden. Als ik dan tenminste niet zo'n week heb als deze week waarbij ik zit te knikkebollen achter m'n scherm. Het is gewoon af en toe heel erg pittig allemaal. En op het werk merken ze dat dan nog niet zo direct, maar het feit dat ik thuis dan geen klap meer uitvoer omdat ik geen fut meer heb is natuurlijk niet erg tof te noemen...

Het feit dat ik na m'n verlof fulltime blijf werken levert overigens ook wel eens wat opgetrokken wenkbrauwen op hier en daar...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:37:57 #125
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81127098
Oh, maar begrijp me niet verkeerd, ik vond het ook niet elke dag even makkelijk en had ook betere periodes en minder goede periodes. Af en toe heb ik eens een paar uren verlof opgenomen, maar meestal probeerde ik te regelen dat ik een dag per week thuis was zonder veel uren in te leveren (eventueel de uren zo spreiden dat ik ze gewoon op 4 uur deed). Dan had ik wel een rustdagje, maar had de rest er niet zoveel last van
En wat dat "geen klap meer uitvoeren thuis" betreft. Ik ben nu fulltime thuis en doe minder in het huishouden dan toen ik zwanger fulltime ging werken

En opgetrokken wenkbrauwen? Ah, daar trek je je maar niets van aan. Je moet nog altijd doen waar je je zelf het beste bij voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')