abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:16:21 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81170896
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Baldria het volgende:
Zo, even snel een berichtje.
Ben om half 10 naar huis gebracht door m'n man. Het feest was in een veel te klein zaaltje met zoveel mensen, er mocht gerookt worden en de band speelde gezellig harde muziek, dus ik hield het nog geen 3 minuten vol daar.

Wel een super gezellige (iet wat natte) dag gehad, met een mooi en stralend bruidspaar.

Ik heb leuke babykleertjes voorbij zien komen, schattig!!
Leuk! Alleen jammer van de feestzaal (ik wist niet dat er nog zalen in NL waren waar wel gerookt mag worden).

Wat betreft niet verlengen. Mijn begeleider heeft mij gevraagd of ik ontslag wilde nemen per maart omdat de functie die ik nu heb vervalt. Toen ze hoorde dat ik zwanger was heeft ze het maar door laten lopen, en krijg ik zelfs nog geld tijdens mn verlof! Na mn verlof gaat het salaris van manlief weer omhoog dus maak me echt geen zorgen. Het scheelt wel dat we goedkoop wonen en nog niet veel nodig zijn voor ons levensonderhoud ed. Als we een eigen huis zouden hebben en een dure auto zou het wel anders liggen denk ik. Dan zou ikzelf er zeker niet zo relaxed over zijn.

En manlief is een commode aan het bouwen .

Net de verloskundige maar wel even gebeld, had vannacht tussen 5 en 7 een hele reeks harde buiken en tussen 9 en 10 weer 5. Ze vertelde dat 40% van de blaasontstekingen niet opgespoord wordt door zo'n teststaafje maar dat het dan op kweek gezet moet worden. Dus als ik die harde buiken blijf houden meteen maandag wat urine op kweek laten zetten. Ik heb afgelopen maandag nog laten testen met zo'n staafje.
pi_81172507
Vanochtend moest mijn vriend er heel vroeg uit, en ik heb hem wakker gemaakt door zijn handen op mijn bewegende buik met schoppende, schuddende en wiebelende baby te leggen. Hij is nog nooit met zo'n grote glimlach wakker geworden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:41:38 #203
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_81173569
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef djenneke het volgende:
Vanochtend moest mijn vriend er heel vroeg uit, en ik heb hem wakker gemaakt door zijn handen op mijn bewegende buik met schoppende, schuddende en wiebelende baby te leggen. Hij is nog nooit met zo'n grote glimlach wakker geworden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is leuk wakker worden
Hm.... tips tegen striae... ik lees mee!
iets mompelt over heeeeel veel striae, gekomen tijdens de bevalling
pi_81173638
Ga je dat doen pessie zelf ontslag nemen? Zonder WW en alles?
pi_81175607
Djenneke Cuteness! Zooooo leuk!
En wat zonde dat je toch striae hebt (krijgt...)

Pessie, vreemde huisarts! Hier wordt urine van zwangere vrouwen standaard op kweek gezet, juist om die reden.

Ik ga huilen heb ik net besloten! Kreeg eindelijk mijn H75 bh's binnen.. De één zit als gegoten (doch zal ik waarschijnlijk op niet al te lange termijn tóch nóg een maatje groter moeten ) en de ander kreeg ik niet eens dicht (ik hou mezelf maar voor dat ie krap valt ) die stuur ik dus terug en ik laat er geen voor terugkomen.. Eerst maar eens kijken hoe lang ik deze aan kan..

Tis dat ik écht écht écht borstvoeding wil geven en een eventueel volgend kindje ook nog, anders had ik morgen bij de dokter gezeten voor een borstverkleining (daar moet ik nu dus íets langer op wachten)....
pi_81177848
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef pessie het volgende:

[..]

Leuk! Alleen jammer van de feestzaal (ik wist niet dat er nog zalen in NL waren waar wel gerookt mag worden).
De broers van de bruidegom stonden achter de bar. Er was geen personeel aanwezig, dus dan mag er gewoon gerookt worden, helaas.

En Orea, je mag best wel even huilen hoor! Ik kan mij goed voorstellen dat het allemaal behoorlijk vervelend is!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:38:22 #207
259886 pessie
pi_81180631
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Troeta het volgende:
Ga je dat doen pessie zelf ontslag nemen? Zonder WW en alles?
Nee, heb voorzichtig duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin in had. Niet dat ik recht heb op WW, alleen toen zei het vroeg wist ikzelf al dat ik zwanger was, ook wist ik van de regeling van het UWV dat als je tot 24 weken doorwerkt je vanaf 34 weken wel recht hebt op een zwangerschapsvergoeding. Maar goed, toen ze erachter kwam dat ik zwanger was wilde ze dat ik bleef. En nu krijg ik gewoon wel zwangerschapsverlof.

Wat betreft striae, ik lees graag mee, ik heb het alleen nog niet en weet niet of ik het zal krijgen. Orea doet toch knijp/plukmassage? Ikzelf smeer wel heerlijk met zwitsal mama. Schijnt niet veel te hebben maar het ruikt heerlijk!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:45:20 #208
259886 pessie
pi_81180852
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:47 schreef Orea het volgende:

Ik ga huilen heb ik net besloten! Kreeg eindelijk mijn H75 bh's binnen.. De één zit als gegoten (doch zal ik waarschijnlijk op niet al te lange termijn tóch nóg een maatje groter moeten ) en de ander kreeg ik niet eens dicht (ik hou mezelf maar voor dat ie krap valt ) die stuur ik dus terug en ik laat er geen voor terugkomen.. Eerst maar eens kijken hoe lang ik deze aan kan..
Krijg je em niet dicht omdat de omvang te klein is of omdat de cups te klein zijn? Ik heb namelijk een BH-verlenger, ideaal ding, kan de omvang een stuk groter mee gemaakt worden.
Ik las laatst in een Fok-topic van een meisje dat P-cup had. Zij had een speciale winkel waar ze die BH's kocht.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:44:15 #209
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81182947
Ik heb ook heel veel striae...van mijn eerste zwangerschap het meeste maar bij elke zwangerschap kwamen er weer leuke rode streepjes bij. Ach ja. Het hoort erbij denk ik dan maar, gelukkig hoeft mijn buik toch geen zon te krijgen ... maar nee, een mooie buik heb ik niet. Ik zit er gelukkig niet echt mee. Jammer is het natuurlijk wel maar ik was nooit een bikini-fan. Mijn man vindt het helemaal niet erg en vindt me nog steeds even mooi, zegtie ... dus dat scheelt ook een hoop.

En, het vervaagt echt na een tijd, het is nu veeel minder zichtbaar dan eerst. Waar ik eigenlijk meer last van heb is een slappe huid op mijn buik, geen vet maar gewoon huid óver zegmaar. Dat heb ik ook nooit echt weg kunnen werken met buikspieroefeningen, omdat het gewoon de huid is.
pi_81183209
Als je geen striae wilt, moet je ook geen kinderen willen
Het hoort er nu eenmaal bij.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:42:39 #211
18860 sindell
Seriously
pi_81184989
Ik heb ook striae overgehouden van de zwangerschap, terwijl ik braaf gesmeerd had. Wat dus niet helpt... Onder de 30 heb je er sowieso meer kans op, maar het heeft te maken met je bindweefsel wat dan te sterk is en de groeiende buik niet aankan. (ofzo) Niks aan te doen helaas, maar wel jammer idd.
pi_81184998
Nou, dan hebben ze een makkelijke aan jou pessie
Wilde je zelf al stoppen met werken dat je hiermee akkoord gaat? Wel gezellig hoor even thuisblijven met je kleintje
pi_81188994
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
hoeft niet hoor...geen streepje te bekennen hier. Nog een voordeel van 'oud'moederschap...
pi_81189016
Baldria jammer dat je eerder naar huis moest, maar wel fijn dat je er een groot deel bij hebt kunnen zijn en je het gezellig hebt gehad

orea da's nie aardig van de bh!

hier ook streepjes hoor

vanmiddag toch ziekenhuis moeten bellen, weer een goede ctg maar nog steeds matig vruchtwater
leek niet meer geworden te zijn, waarschijnlijk wel de reden dat ik beeb minder voel
nu moet ik morgen hoe dan ook terug voor ctg en maandag een extra groei echo en weer vruchtwater meting,
vandaaruit wordt gekeken hoe verder
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:50:09 #215
259886 pessie
pi_81190249
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef Troeta het volgende:
Nou, dan hebben ze een makkelijke aan jou pessie
Wilde je zelf al stoppen met werken dat je hiermee akkoord gaat? Wel gezellig hoor even thuisblijven met je kleintje
Ik had een jaarcontract voor maar een paar uur per week. De functie die ik had wordt opgeheven. Verder wil ik graag een half jaar volledig en op verzoek borstvoeding geven. Dat is in mijn familie helaas niet vanzelfsprekend omdat de borstvoeding vaak niet loopt. Dus ik houd een half jaar volledig vrij voor borstvoeding. Ik weet nog niet wat ik daarna ga doen. Misschien studeren, misschien thuis bij de kleine zijn... Ik heb geen flauw idee. Eerst maar kijken wat voor kindje ik krijg!

Draakje fijn dat ze je goed in de gaten houden. Succes maandag en
pi_81192006
Draakje, balen dat je vruchtwater maar matig is zeg, maar gelukkig houden ze je goed in de gaten. Als dat maandag nog zo is, gaan ze je dan inleiden?

Net belde een hele goede vriendin van mij om te vertellen dat ze ook zwanger is Vind het helemaal leuk voor haar!
En wij zijn hier vandaag weer bezig geweest met schilderen van de kinderkamermeubeltjes en Graeme z'n nieuwe kamer, dus daar zijn we ook weer een stapje verder mee, morgen weer verder
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81193084
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef tessie het volgende:

En wij zijn hier vandaag weer bezig geweest met schilderen van de kinderkamermeubeltjes en Graeme z'n nieuwe kamer, dus daar zijn we ook weer een stapje verder mee, morgen weer verder
Leuk! Kun je foto's posten in Kinderkamerfototopic deel 28 ? Ik ben ook bezig met Ivans nieuwe kamer en zoek inspiratie voor aankleding.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81193401
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef draculettetje het volgende:
Baldria jammer dat je eerder naar huis moest, maar wel fijn dat je er een groot deel bij hebt kunnen zijn en je het gezellig hebt gehad

orea da's nie aardig van de bh!

hier ook streepjes hoor

vanmiddag toch ziekenhuis moeten bellen, weer een goede ctg maar nog steeds matig vruchtwater
leek niet meer geworden te zijn, waarschijnlijk wel de reden dat ik beeb minder voel
nu moet ik morgen hoe dan ook terug voor ctg en maandag een extra groei echo en weer vruchtwater meting,
vandaaruit wordt gekeken hoe verder
Ik vind dat dat helemaal niet op maandag hoeft...Dat er morgen gewoon meer vruchtwater is en dat beebje zich ergens in t midden van 10 en 18 mei aandient. Maar daar heb ik niet zoveel over te zeggen hé?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81193447
Zijn nieuwe kamer wordt eigenlijk een kloon van zn huidige kamer, om het allemaal herkenbaar voor hem te houden. Dus hetzelfde behang, en hetzelfde kleurtje op de muur ook. Dus denk niet dat je er echt wat aan hebt, kwa inspiratie...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81194269
Pessie, ik doe niet aan knijp & pluk massage hoor
En van die ene BH was echt de omvang te krap (hij viel krap want de andere in dezelfde maat zit als gegoten) dus die gaat gewoon terug, ga niet met een verlenger werken nu, dan koop ik liever gelijk een grotere! Cups zaten van die bh wel goed..

Heb al eens gekeken om toch een maatje groter in omvang te proberen, maar voorheen vond ik dat nooit zo zitten, gevoelsmatig hangen mijn borsten dan op mijn knieën maargoed, das al even geleden dus ik moet het maar gewoon proberen!

Bindweefsel enzo slapper vanaf je 30e... ik ben net 29 geworden, das mijn 30e levensjaar toch?

Draak!! Wel goed dus dat ze je extra in de gaten houden.. Ben heel erg benieuwd... blijf nog steeds voor je hopen dat de kleine gewoon lekker vanzelf komt! Wie weet wel morgen dat zou een leuk moederdag cadeautje zijn!! hou je taai!
pi_81194472
quote:
Thnx voor deze zéér nuttige bijdrage
pi_81195489
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef Orea het volgende:

Bindweefsel enzo slapper vanaf je 30e... ik ben net 29 geworden, das mijn 30e levensjaar toch?
Helemaal mee eens (in maart 29 geworden)
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Thnx voor deze zéér nuttige bijdrage
zouden we nog terug kunnen?? (neeee dat wil ik helemaal niet!!)
*poef* nu is het weg
pi_81195554
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik vind dat dat helemaal niet op maandag hoeft...Dat er morgen gewoon meer vruchtwater is en dat beebje zich ergens in t midden van 10 en 18 mei aandient. Maar daar heb ik niet zoveel over te zeggen hé?
al ben ik het wel met je eens helaas idd niks over te zeggen en helaas gaan ze morgen op zich geen vruchtwater checken dus dat moet wel maandag, (gelukkig een uurtje later want ze wilden half 10 )

dank allemaal trouwens voor de reacties enzo

@ tessie ik weet niet wat ze gaan doen dan maandag kan zijn dat ik elke dag voor controle moet maar kan ook anders zijn
pi_81195648
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens (in maart 29 geworden)
[..]

zouden we nog terug kunnen?? (neeee dat wil ik helemaal niet!!)
Ik ook in Maart!!
pi_81195701
hier de twaalfde
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik ook in Maart!!
*poef* nu is het weg
pi_81195756
ben jij ouder (16e hier )
pi_81195930
haha, maar jij krijgt je kindje eerder (is iig de bedoeling)

We hebben woensdag een echo, vind het ineens best spannend.
*poef* nu is het weg
pi_81196137
Pretecho of de 20 weken echo al? Ga je ook geslacht laten bepalen?? Spannend!!
pi_81196247
Ik word momenteel verbouwd van binnen zou zo graag even binnen kijken wat ze aan het doen is hè!!
pi_81196358
pretecho om te kijken wat t geslacht gaat worden. Over 2,5 week de 20 weken echo. Ik vind de tijd zo snel gaan nu. Alweer bijna op de helft.

Lijkt me zo'n gek gevoel, dat geschop van binnen.
*poef* nu is het weg
pi_81196513
Over een week ga ik alweer het laatste trimester in herken het dus helemaal het snel gaan.. Weet nog dat ik een week na de terugplaatsing positief teste, 3 weken en 3 dagen was ik toen het voelt alweer zolang geleden en dat is het ook wel natuurlijk (5 maanden geleden!!!) maar zooooo bijzonder!!

Heb je een idee of je een jongen of een meisje krijgt?

Het geschop is echt alleen nu ze steeds sterker en sterker wordt denk ik wel eens: moet dat zo hard dame?
pi_81196802
Ik heb mezelf wel altijd als jongens mamma gezien. Droom ook over jongetjes enzo. Mijn gevoel is dat t een knul gaat worden. Mijn hele omgeving gaat uit van 'n meid. We moeten dus maar afwachten wat t gaat worden.

Mocht het nou een meid worden ben ik dr net zo blij mee hoor!!

Ik weet ook nog precies wanneer ik positief testte, nu 3 maanden geleden. Het voelt als gisteren. Ben nu ok zo blij dat bijna iedereen er vanaf weet. Alleen mijn clienten op het werk weten t nog niet. Oktober is nog te ver. Als ik tot september werk dan is het te lang en onrustig voor ze. In juni begint er iemand in ons team die ws mijn coordinator taken op zich gaat nemen. Als zij ingewerkt is en als de clienten haar kennen en vertrouwen dan is de tijd denk ik rijp om te gaan vertellen. Mocht ik het zolang verborgen kunnen houden natuurlijk.
*poef* nu is het weg
pi_81196934
Spannend ik had dat precies zo, dat ik mezelf echt als jongensmama zag.. Anderen ook! Wat moest IK nou met een meisje

Echt toen we de echo dame vroegen of ze het al had gezien en ze ja zei wist ik al genoeg.. Toen zei ze ik heb toch echt een meisje gezien!! En vanaf dat moment hoopte ik maar dat het niet ineens bij de 20 weken echo een jongen bleek

En logisch dat je het nog even geheim probeert te houden op je werk, hoop dat je dat nog even vol kunt houden
pi_81197100
Ik hoop zo dat ze het woensdag kunnen zien. Anders moeten we wachten tot de 20 weken echo. Ik wil los met kopen. Ik hou me nu enorm in, maar als we het eenmaal weten......
*poef* nu is het weg
pi_81197167
Dan ga je los ja

Hier hebben ze 45 minuten extra ge-echo'd omdat ze het echt echt echt zeker wilde weten... Mevrouw wilde het eigenlijk niet laten zien nog hoop voor jou dat het dus inderdaad te zien is! Heb je de afspraak een beetje aan het einde? Dan kunnen ze nog even doorgaan met echo'en eventueel (en meestal is het zo als ze het niet zien dat je gratis mag terugkomen, dus dan zou je een paar dagen later nog even snel kunnen!)
pi_81197382
Afspraak is om 19.00 uur, geen idee tot hoe laat ze door gaan. We zien het wel, anders 25 mei. Die echo is juist in het ziekenhuis ivm de goede apparatuur, neem aan dat ze dan wel zeker kunnen zien wat t gaat worden.
*poef* nu is het weg
pi_81197439
is "Guess" een kindernaam?
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:48:09 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81197457
guess not!
in de haak.
pi_81197511
Guess what?

Kaatje, dan moet het goedkomen! Vooraf nog even de mantra: we gaan NIET voor de geslachts bepalende echo roepen... want die kids hebben er een neus voor om juist met navelstreng/benen/armen voor het geslacht te gaan liggen als je ernaar op zoek bent
pi_81197631
Fijn pessie dat je dat kan doen!!!

Hier zijn de meubeltjes vandaag gekomen, maar de babykamer is nog niet klaar, dus nu staat alles opgepropt in onze slaapkamer.
Ik heb de neiging om alle babykleertjes al in de kast te leggen!!!
Was vandaag ook eigenlijk uitgerekend van mijn eerste zwangerschap die helaas is misgegaan. Heb daar wel vrede mee hoor, maar zit me toch de hele tijd te bedenken hoe het nou was geweest als ik nu al was bevallen enzo...beetje vreemde dag dus!

leuk dat geschop Orea, al hoop ik dat het geen pijn gaat doen!
pi_81197715
Dat zal zeker een vreemde dag zijn Troeta!
En dat dan ook de meubeltjes vandaag binnen zijn gekomen.... heel bijzonder!
pi_81204423
Allemaal een heeeeeeel fijne dag! Al reeds mama en straks opnieuw mama of als mama to be!

Ik bedacht me toen ik wakker werd dat ik volgend jaar een kwijlende mini-me heb die me een fijne moederdag wenst voor nu kreeg ik alleen een schop en een por en zat ze klem in mijn zij toen ik net opstond (dat matcht niet zo met organen, auw! )
pi_81205393
Dank je, jij ook Orea!! En iedereen!!
pi_81208933
quote:
Oh, nou, dan denk ik dat ik me toch maar bedenk dan

Mijn moeder heeft geen striae, dus ik hoopte haar genen te hebben geërfd. Ik kan er echt niet heel erg mee zitten dat dat niet zo is. Maar ik kan het natuurlijk wel jammer vinden. Het zelfde geldt voor andere klachten. Als je mag kiezen heb je ze liever niet. En dan is het gewoon jammer en soms zwaar als je ze wel hebt. Daar wordt de kinderwens echt niet minder van hoor.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81216435
troeta

orea leuk idee he...

hier was de ctg zoals verwacht weer oke, op naar morgen
pi_81218734
Thanks draakje, en mooi dat de ctg weer goed was!!

Iedereen langs de moeders vandaag?
pi_81219460
Zo, maar weer even toegegeven aan de nesteldrang, alleen nu ben ik wit-gevlekt Kat aapt me ook na, die loopt nu ineens met een wit-geverfd puntje aan haar staart rond To-Do lijstje voor in huis is nog zo kort, dat alles over een week of 3 helemaal klaar is!! *zucht* daar kan ik blij van worden!

Troeta, mijn mams is alweer 6 jaar niet meer onder ons... gisteren wel even wezen eten bij schoonouders, maar niet eens voor moederdag meer onder het mom van even hun nieuwe keuken bekijken/uitproberen!

Draak wat fijn dat met mini-draakje alles in orde is! Hoe voel je je?
pi_81224059
ik voel me op zich wel redelijk orea, beetje dubbel wat jij ook zegt over ons mam
morgen is dat gewoon alweer 20 jaar geleden hier (en dan de week erop ons pap 6jaar en tevens mn uitgerekende datum)
en ik hoop gewoon dat het vruchtwater oke is!
het spugen enzo intresseert me niet zo, mn been denk ik liever niet aan
  zondag 9 mei 2010 @ 20:57:16 #249
259886 pessie
pi_81226764
Ik had vandaag geen tijd voor moederdag. Teveel moeders die een jaar of 20/25 geleden moeder zijn geworden: Veel verjaardagen van vrienden te vieren.

Mijn moeder heeft volgens mij ook geen striae. En als ik wel striae krijg, dat verbleekt wel weer... Nou ja, ik zie wel! Tot nu toe niets te merken!

En ik kreeg vandaag een reactie van iemand die dacht dat ik nog maar 4 maanden zwanger was. Eindelijk iemand die niet op mij reageert alsof ik een olifant ben en morgen lig te bevallen. Diegene was zelf wel bij haar beide zwangerschappen 30 kg aangekomen een heeft 2 tienponders gekregen met keizersnede dat wel, maar alsnog giga heftig!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:59:03 #250
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81226853
ik had 1 striem toen ik 39w5dagen ver was

en nu heb ik een zebrabuik en de mooiste zoon van de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')