abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81143196
Ach meissie toch, wat vreselijk voor je! Het zit je ook niet mee allemaal he. *kusjekroelknuf* hoor!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:23:54 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81143588
De zwangerschapsstreep! Ik ontdekte de mijne vorige week op vakantie

Draakje fijn dat de controle ok was. Je bent nu over de 37 weken dus dat is je gelukt . Zie je het nog zitten totdat het kindje zichzelf aandient? Of beginnen jullie langzamerhand meer richting opwekken te gaan (had begrepen dat je artsen die mogelijkheden wel openhielden).

Vanavond gaan we het hout voor de commode halen!!

Wat betreft het "klaagtopic": Heb zelf niet het idee dat dit echt een klaagtopic is, soms moet iemand zn ei gewoon even kwijt en kan me goed voorstellen dat dat dan gepost wordt. Jammer genoeg kun je via een forum niet zien hoe iemand iets bedoelt.
pi_81143639
Het is allemaal wit met grijs.
De noppies is iets lichter grijs
pi_81143640
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben misselijk wat op zich niet gek is als je in 1 keer 9 negerzoenen en een glas cherry coke naar binnen werkt
Hihi, ik herken mezelf zo in jou wat eten tijdens de zwangerschap betreft.

Ik dacht trouwens dat ik geen zwangerschapsstreep had. Na de bevalling kwam ik er pas achter dat ik er wel degelijk één had. Klaarblijkelijk kon ik al die tijd m'n buik niet fatsoenlijk zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:25:44 #180
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81143663
Oh ja Pvoess, geweldige kleertjes!
pi_81143951
Is dat zo Claudia?
Mijn meneer ging even buiten een sigaret roken, en ik zat toen op 6 dus stak 6 vingers omhoog.... hij bleef er zowat in (was echt binnen 1 minuut ofzo ) nog 3 erachteraan en er zitten er nu nog 3 in, die gillen naar me maar eerst gezond sla zo

Echt tof van die stoel Tess!! Herinnerde mij eraan dat ik ook zo'n massage ding heb (ergens op zolder) dus die ben ik net gaan zoeken en OMG wat een goed idee mijn rug voelt goddelijk aan nu ie gemasseerd wordt! Kweet alleen niet of Roelofje het wat vind want die is tegen aan het schoppen....
pi_81144010
Ja geweldig dat ding he! Ik ben er nu al verliefd op.
En mijn Lief heeft net bonbonbloc met truffelvulling voor mij meegenomen, dus ik denk dat ik vanavond ook misselijk ben whehehehe
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:34:17 #183
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81144032
mooie kleertjes pvoess!

Ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad en vandaag hoorde ik dat ik bedn aangenomen!

Ze weten alleen nog niet dat ik zwanger ben en weet ook nog niet wanneer ik dat ga vertellen
pi_81144095
Gefeliciteerd Sugarsnap!! Ik zou lekker tot de 12 weken wachten als ik jou was...
pi_81144448
Tot na de proeftijd! Mijn werk weet het al maar het is een uwv/gemeente aanbod..
Daarom ook de heerlijke tijden.. Ik heb echt nergens trek in behalve junkfood.
Vanmiddag heb ik geluncht met kroketten, roomboter en brood En een bakkie thee om op te warmen.
En ik ga zometeen eten visschnitzels en gebakken aardappeltjes en stoomgroentes
pi_81144634
Lekker!

Hier net een berehap, kaassoufle en patat op en dat smaakte heeeeeeeeeeeeerlijk!!!

Bijdeze zeg ik hopelijk tot snel! We weten nog niet of het internet het doet op ons nieuwe adres dus als jullie me een tijdje missen komt het daardoor!

Tot snel, fijn weekend!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81144830
Tot snel Liesz!

Gefeliciteerd Sugarsnap! Ik zou zeker wachten met vertellen tot na je proeftijd. Heb ik vorig jaar ook gedaan, en als ik dat niet had gedaan, hadden ze me ook echt gelijk weggestuurd. En toen was ik nog rijksambtenaar ook nog
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:02:18 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81145232
Gefeliciteerd Sugarsnap!! Hoe ver ben je in de zwangerschap? Ik zou het denk ik vertellen als ik de 12-wekengrens had bereikt idd... of net iets later zelfs, waarom niet. Daarna is het wel al snel te zien dus zo lang zou ik niet wachten.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:02:41 #189
45621 Suzanna
Mama van...
pi_81145252
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef tessie het volgende:
Tot snel Liesz!

Gefeliciteerd Sugarsnap! Ik zou zeker wachten met vertellen tot na je proeftijd. Heb ik vorig jaar ook gedaan, en als ik dat niet had gedaan, hadden ze me ook echt gelijk weggestuurd. En toen was ik nog rijksambtenaar ook nog
Echt?? Mag dat zomaar dan?
pi_81145363
Suzanna, mijn contract is zelfs niet verlengd omdat ik zwanger was (van mahre). en achteraf had ik dat aan kunnen vechten, het mag dus niet eigenlijk maar je hoort het best veel. Nu bij deze zwangerschap had ik ook net een nieuwe functie en boden ze direct een vast contract aan en heb ik ook mooi nog even gewacht met vertellen!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:14:49 #191
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81145884
@ Suzanna, ik ben net 4 weken zwanger, kwam er woensdag achter.

Ik heb eerst nog 3 weken training en ik weet niet of daarna nog een proeftijd is, maar ik ga denk ik wachten tot 12 weken (als ik dat red)
pi_81145946
Een verlenging hoeft toch niet bij zwangerschap?? Einde contract is einde contract toch?
Alleen echt ontslaan mag niet.
pi_81146279
Maar ze mogen het niet als reden op geven dat het daarom niet verlengd zou worden. Ze hebben op papier gezet dat het om economische redenen en dat klopt niet want ze namen voor mij wel een ander aan en dat mag dan dus (eigenlijk )niet. ik wist toen ook niet beter als dat dat mocht maar later kwam ik erachter dat dus helemaal niet mag.
pi_81146834
volgens mij hoeven ze bij einde contract helemaal geen reden op te geven.

Hier alles top, heb nu lekker lang weekend. Donderdag weer op de "groep" staan. Maandag wel een vergaderdagje, maar dat voelt toch minder als werk.

woensdag hebben we de geslachtsbepaling. Ik ben erg benieuwd. Iedereen in de omgeving zegt voorspeld dat t een meid is, ik ben de enige die denkt dat t een knul gaat worden.
*poef* nu is het weg
pi_81146904
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben misselijk wat op zich niet gek is als je in 1 keer 9 negerzoenen en een glas cherry coke naar binnen werkt
das een boel!

Als het maar lekker was!!
*poef* nu is het weg
pi_81147179
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Echt?? Mag dat zomaar dan?
Voor wegsturen in je proeftijd hoef je geen rede op te geven, net zoals bij het niet verlengen van je contract.
Toen ik vertelde dat ik zwanger was, reageerde het hoofd personeelszaken echt heel naar, en stak echt niet onder stoelen of banken dat hij ervan baalde en het maar niks vond. En hij zei steeds maar dat ze bij het sollicitatiegesprek niet voor niets hadden gevraagd of ik de komende 5 jaar wel full time wou blijven werken. Oftewel, een verkapte 'ben je van plan binnen nu en 5 jaar zwanger te worden vraag' die hij niet mag stellen. Zij boden mij toch ook geen contract van 5 jaar aan
Mijn contract is na dat jaar ook niet verlengd, dat wist ik al vanaf de dag dat ik het vertelde. Sneu gedoe.
pi_81147695
Ik vind het ook heel raar dat het zo gaat hoor, En toen dacht ik ook gewoon dat het "normaal"was tot ik ergens iets las dat het helemaal niet mag, ook niet bij een tijdelijk contracht. En ach achteraf was het wel lekker, kon heerlijk wat langer genieten van zwanger zijn en na de bevalling van Mahre. Ik denk dat als ik het nu eerder had verteld ook geen contract had gekregen eigenlijk.
pi_81150986
Orea gaat goed met de negerzoenen
Is ook wel logisch dat je misselijk wordt, helemaal met drinken erachteraan!

En volgens mij gaat mijn zoon geboren worden met een voorliefde voor patat speciaal... want dat haal ik de laatste tijd nog al s...

En op de discussie ga ik lekker niet in, want heb toch niets zinnigs te melden, want werkeloos

En wat betreft contractverlenging, ze mogen gewoon niet verlengen. Ze moeten alleen niet zeggen (tegen jou, want echt een reden hoeven ze niet op te geven) dat het is omdat je zwanger bent
Bij mij was de reden de flexibiliteit na de zwangerschap

Pvoess wat een leuke kleertjes zeg
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:33:26 #199
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_81154267
Ik heb ook heerlijk vet gegeten vandaag, jummie
De laatste 2 dagen krijg ik ineens opmerkingen van m'n omgeving: "Je gaat ineens wat zien hé?'' of '' Zo, je gaat hard ineens!" Zelf zie ik nog steeds alleen m'n eigen vet
Back in business.
pi_81157807
Zo, even snel een berichtje.
Ben om half 10 naar huis gebracht door m'n man. Het feest was in een veel te klein zaaltje met zoveel mensen, er mocht gerookt worden en de band speelde gezellig harde muziek, dus ik hield het nog geen 3 minuten vol daar.

Wel een super gezellige (iet wat natte) dag gehad, met een mooi en stralend bruidspaar.

Ik heb leuke babykleertjes voorbij zien komen, schattig!!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')