abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81227399
Ik heb een tijgervelletje
pi_81228067
Joehoe wij zijn verhuisd!!!!!!!!! Ben helemaal opgelucht maar alles is over naar ons stulpje in een andere plaats en andere provincie!
Inrichten komt wel langzaam elke dag en verder hoop ik nu minder te klagen en heerlijk te genieten van mijn verlof en peuter in de tuin

Hier nog geen strepen of iets maar goed moet nog 8,5 week!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81229056
oh, das niet leuk draakje en Orea, gelukkig kunnen jullie voortaan voor jezelf moederdag vieren!!

Heerlijk Lieszdraaijer, maar wat ver weg zeg! Ben je nou ook van verloskundige al gewisseld enzo?
  zondag 9 mei 2010 @ 21:51:02 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81229723
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Joehoe wij zijn verhuisd!!!!!!!!! Ben helemaal opgelucht maar alles is over naar ons stulpje in een andere plaats en andere provincie!
Inrichten komt wel langzaam elke dag en verder hoop ik nu minder te klagen en heerlijk te genieten van mijn verlof en peuter in de tuin

Hier nog geen strepen of iets maar goed moet nog 8,5 week!

Bij mij sprongen er in week 39 ofzo een paar streepjes onderaan mn buik. Op de overgang van je schaamstreek naar je buik zeg maar. Als je je bikinibroekje wat hoger trekt ze je het niet eens. Tot die tijd was ik ook streeploos Mn moeder had ook maar een paar kleine streepjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81229989
Ik heb ook een paar streepjes, nog van Graeme, zo rond mijn navel. Ik vind het wel meevallen. Ik vond mijn buik toch al niet mooi genoeg om in bikini te lopen ofzo, dus kan er niet zo mee zitten. Maar ben wel blij dat hij in elk geval nog niet helemaal gestreept is
En ik ben ook wel blij dat ik tot nu toe nog niks ben aangekomen! Wel wonderlijk vind ik Maar goed, heb nog een week of 19 te gaan, dus ik haal het later vast wel weer in
Morgen weer naar het ziekenhuis voor de 2e poging van de 20 weken echo. Ben benieuwd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81236670
spannend Tessie, heel veel plezier om je kindje te bewonderen!

Ik denk echt dat ik een meisje krijg, als ze 1 juni zeggen dat het een boy is dan ben ik echt verbaasd. ben ook wel een beetje bang dat het me tegen valt als het een jongen is
en streepjes die had ik al voor de zwangerschap dus ymme geen kinderen krijgen is niet echt de oplossing.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_81237957
Als je je jongetje in je armen hebt is dat zo weer over barbabientje en wil je niks anders Niet bang zijn daarvoor!

Ik ben 20 weken
  maandag 10 mei 2010 @ 09:30:56 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81242696
Lies is verhuisd! Fijn zeg! En nu lekker genieten van je verlof!

Troeta 20 weken

Tessie gaat baby kijken vandaag! Succes en veel plezier!

Wat betreft striae en bikini's. Ik heb geen mooie buik, ook ik loop in de zomer in bikini. Het voelt zo lekker de zon op mn buik en manlief vind mij in bikini geweldig. Als de rest van de wereld zich eraan ergert moeten ze dat vooral doen.
pi_81244673
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef draculettetje het volgende:
ik voel me op zich wel redelijk orea, beetje dubbel wat jij ook zegt over ons mam
morgen is dat gewoon alweer 20 jaar geleden hier (en dan de week erop ons pap 6jaar en tevens mn uitgerekende datum)
en ik hoop gewoon dat het vruchtwater oke is!
het spugen enzo intresseert me niet zo, mn been denk ik liever niet aan
Ik post hier nooit, maar nu even wel om je sterkte en heel veel kracht te wensen de komende week
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_81244868
Barba dat komt écht goed!! ECHT! Ik wilde een jongen, wat moest ik nou met een meid. Dat getut en dat roze Het zou ook een jongen zijn écht écht écht! Dat zei mijn gevoel en iedereen om mij heen zei ook: jongen! Ik zag mezelf altijd al als jongensmama... was er ook wel een beetje bang voor hoe ik me zou voelen als het een meid zou zijn....

En het bleek een meid, en binnen 1 seconde ben je om!! ik zou nu niet eens meer anders willen, was na die echo écht bang dat het met de 20 weken echo toch ineens een jongen zou zijn dat bedoel ik met om!

Ik kan me je gevoel nu heel goed voorstellen maar écht het gaat helemaal goedkomen als het toch een jongen is
pi_81245140
Barba, nou wilde ik mijn verhaal neerzetten over meisje voorkeur en jongen, en toen las ik Orea boven mij.
Dat verhaal alleen omgekeerd dus
(scheelt mij weer typen overigens )

Al dat gepraat over striae...had t gister met mijn schoonzusje het er ook over. Zij zei dus dat ze dat nog niet had (ze is nu 38.3 weken zwanger) en ze ging er vanuit dat ze t niet meer kreeg. Dus ik even verteld dat er dus mensen zijn die t op t laatste moment nog kregen
Mja als gevolg dat ik dus vannacht droomde dat mijn hele buik echt helemaal onder zat mja in t echt heb ik dus nog geen verse striae... wel wat plekjes die ik al had die wat duidelijk geworden zijn
pi_81245255
Lekkere droom dan Son!
Enne, lekker makkelijk wilde nog erbij zetten: geld ook voor Son maar dan omgekeerd

Ik zag laatst dat ik wat striae heb aan de zijkanten van mijn borsten.. Maar dat is niet gek als je bedenkt dat ik 7 jaar geleden nog op cup D zat en inmiddels op H zonder boobjob of extreem gewicht aangekomen

Nou ja, verder kan ik er niet wakker van liggen. Zou fijn zijn als ik een beetje bespaard blijf en zo niet, dan maar niet..
pi_81245332
Na hoeveel weken ga je eigenlijk naar om de 3 weken controle en wanneer naar 2?

Morgen heb ik check bij de gyn en dan ga ik naar de 3 weken (whoooooo) maar ben wel benieuwd naar hoe verder (vraag ik ook morgen gewoon hoor, maar misschien heeft iemand hier een pasklaar antwoord )
pi_81245365
had je gewoon kunnen doen had me nog minder typen gescheeld

zo denk ik ook hoor wat betreft striae enzo. Ik had toch al geen goddelijk lichaam, dus verwacht niet dat ik dat na de zwangerschap wel heb
(hoewel mijn vriend zegt dat ik wel heel dun uit de zwangerschap moet komen, aangezien ik nog niets aangekomen ben maar ik mag niet te dun worden van m )

ik moet nu al om de 2 weken bij de verloskundige, maar die van mij die is anders dan anderen geloof ik
Want ik moest met 25 weken, daarna met 28 weken, toen kwam dat groeiecho gebeuren tussendoor, dus was de afspraak erna met 30 weken (ipv de 31) en nu dus om de 2 weken..
(is t een beetje duidelijk...)

zo en nu ga ik me aankleden, want ga zo naar t dorp, naar de giro kijken hehe.
pi_81249812
Ik heb niet alles bijgelezen. Soms gaat het echt te hard hier. Of ik kom gewoon te weinig langs

Wat lekker Liesz, eindelijk verhuisd

Hier nog geen last van striae, maar wat niet is kan nog komen dus
Mijn ergste nachtmerrie begint ook al te komen: een plopnavel. Hij is er nog niet echt, maar het scheelt niet veel ( )
Verder voel ik me prima (behalve vermoeid, maar dat is geen nieuws meer ). Nu druk aan het stofzuigen en dweilen, maar met alle pauzes die ik tussendoor moet nemen duurt het allemaal wel erg lang
pi_81250154
Hier ook nog geen buikstriae, maar wel op m'n borsten. Ik had al streepjes op m'n heupen en borsten van mijn puberteitsgroeispurt, maar toenm'n boobs ineens weer ontploften tijdens de eerste 4 maanden schoten er vrolijk weer allemaal streepjes in. Maar ja, niks aan te doen.

@CP: ik dacht nog aan je, omdat jij ook nog steeds zo moe bent. Ik had het gisteren weer helemaal gehad, het lijkt wel of het gewoon niet beter wordt, hoe rustig ik ook doe. Soms gaat het beter, maar dan ga ik naar een paar sociale dingen en ben ik daarna weer helemaal op. En ondertussen moet ik zoveel laten liggen die ik normaal makkelijk zou kunnen doen, en dat geeft dan weer zo'n nutteloos gevoel... nee, die moeheid is echt níet leuk. He maar ik zie dat je al 37 weken bent, WOW! Dat gaat opschieten! Spannend.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:23:46 #267
259886 pessie
pi_81250173
CP fijn dat je je goed voelt, en vermoeidheid hoort er inderdaad een beetje bij, succes!

Son, ik ben 3 weken geleden naar de vk geweest en moet vandaag weer. Ik weet niet vanaf wanneer ik elke 2 weken moet.

Belabberd geslapen vannacht. Gisteravond van ellende maar 2 paracetamols genomen, helaas waren die vanochtend om 6 uur uitgewerkt... Ik heb het idee dat de fysio met die massage meer heeft losgemaakt dan de bedoeling was. Ik heb nu continu het idee dat ik "uit elkaar val", en kon vannacht dus geen houding vinden die geen pijn deed. Jullie nog een idee? Zal het vanmiddag even vragen aan de vk, misschien dat zij nog iets weet.

Vanmiddag weer lekker hartje luisteren . Verder heb ik ongeveer 10 vragen te stellen aan de vk, dus ik hoop dat ze tijd genoeg heeft voor ons. Manlief gaat weer mee .

Ik heb vanochtend urine op kweek laten zetten, ze zullen volgende week maandag de uitslag hebben. Ik ben benieuwd of er iets uit komt! Mijn huisarts zet alleen iets op kweek als ze wel iets vinden met zo'n staafje maar ze er niet zeker van zijn. Bizar, had toch echt begrepen van de vk dat ze 40% van de blaasontstekingen niet vinden met zo'n staafje. Nou ja, huisarts zal er wel verstand van hebben, meer dan ik in ieder geval!
pi_81250424
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
pi_81250592
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
voor de goede ctg en voor de niet meer elke dag
En voor de waarschijnlijk geen beebje vandaag.... (Hoewel... t had ook heel mooi geweest als t wel zo was...)

[subZie lieve kdootjes in het nageltopic][/sub]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81252603
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef pessie het volgende:
Son, ik ben 3 weken geleden naar de vk geweest en moet vandaag weer. Ik weet niet vanaf wanneer ik elke 2 weken moet.
ohw okeej dat is mijn verloskundige niet zo apart
ik dacht dat ik hier gelezen had dat veel pas later om de 3 weken moesten, vandaar
  maandag 10 mei 2010 @ 15:09:46 #271
259886 pessie
pi_81254017
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
Fijn dat het vruchtwater onveranderd is en dat je niet elke dag op controle hoeft te komen . Ik hoop zooooo voor je dat je kindje deze week spontaan komt!
pi_81255464
Het lijkt alweer een hele tijd geleden dat ik in dit topic gepost heb... toch is onze kleine meid vandaag pas 1 maand. Een mooi moment dus om mijn bevallingsverhaal te posten... dus voor de geïnteresseerden, hij staat in het bevallingsverhalen topic.

Verder iedereen heel veel succes gewenst met de zwangerschap! Tot in het kleine babytjestopic misschien.
pi_81256825
Cantare, heb je eventueel wel kans om tussendoor eens een kort tukje te doen? Hier sinds 2 weken dat het vanaf het middaguur weer minder gaat qua moeheid, en de dagen dat ik wel de rust heb om even een uurtje mijn ogen dicht te doen 's middags, gaat het daarna vaak wel weer een stuk beter! Maar dan doe ik verder ook niet zo heel veel op een dag

CP ieuwwwww, hier denk ik al een paar weken dat ie gaat ploppen maar tot nu toe rekt ie nog prima mee nog eventjes volhouden lief! Je bent er bijna

Dracu ook jij nog even volhouden lief! om de 2 dagen is pittig... kleine moet zich gewoon aandienen! Maar wel fijn dat alles goed is nog Volgens mij was het vandaag die dag voor jou en Vamp toch? Denk aan jullie! Mijn moeke zou vandaag 49 zijn geworden.... Goede jankbui vanmorgen al gehad door allemaal lieve berichtjes van vrienden enzo
pi_81257526
Fijn van de goede ctg draakje. Sterkte met de laatste loodjes. Het zit er nu echt bijna op

En ook sterkte voor orea. Geen makkelijke dag zo voor je

Wat betreft de afspraken bij de vk. Ik moest vanaf week 32 elke 2 weken komen, omdat er hoge bloeddruk bij mij in de familie zit. Ik denk dat ik anders vanaf dat moment om de 3 weken had moeten komen.
Maar tot 32 weken ben ik dus elke 4 weken gegaan

Klinkt bekend Cantare. Ik ben ook vreselijk aan het kokonnen. Wil eigenlijk de deur niet meer uit in mijn eentje. Lekker binnen zitten en toegeven aan m'n vermoeidheid. Maar ja, dat mag dan weer niet van mezelf

pessie, is de pijn nog wat weggetrokken vandaag? Vaak als een fysio echt goed werk heeft geleverd heb je nog wel een dagje pijn erna. Hopelijk slaap je vannacht beter
pi_81258009
Draakje, is dat nu juist goed dan, dat het vruchtwater onveranderd is? Fijn dat de ctg goed is en je in elk geval niet elke dag aan de ctg hoeft.

Ik heb vanmiddag voor de 2e keer de 20 weken echo gehad. Nu kon ze het gelukkig wel zien, en het was allemaal goed!

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')