Bij mij sprongen er in week 39 ofzo een paar streepjes onderaan mn buik. Op de overgang van je schaamstreek naar je buik zeg maar. Als je je bikinibroekje wat hoger trekt ze je het niet eens. Tot die tijd was ik ook streeploosquote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Joehoe wij zijn verhuisd!!!!!!!!!Ben helemaal opgelucht maar alles is over naar ons stulpje in een andere plaats en andere provincie!
Inrichten komt wel langzaam elke dag en verder hoop ik nu minder te klagen en heerlijk te genieten van mijn verlof en peuter in de tuin
Hier nog geen strepen of iets maar goed moet nog 8,5 week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post hier nooit, maar nu even wel om je sterkte en heel veel kracht te wensen de komende weekquote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef draculettetje het volgende:
ik voel me op zich wel redelijk orea, beetje dubbel wat jij ook zegt over ons mam
morgen is dat gewoon alweer 20 jaar geleden hier (en dan de week erop ons pap 6jaar en tevens mn uitgerekende datum)
en ik hoop gewoon dat het vruchtwater oke is!
het spugen enzo intresseert me niet zo, mn been denk ik liever niet aan
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
ohw okeej dat is mijn verloskundige niet zo apartquote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef pessie het volgende:
Son, ik ben 3 weken geleden naar de vk geweest en moet vandaag weer. Ik weet niet vanaf wanneer ik elke 2 weken moet.
Fijn dat het vruchtwater onveranderd is en dat je niet elke dag op controle hoeft te komenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ook niet bijgelezen, controle gehad en weer een goede ctg, vruchtwater onveranderd, moet nu om de dag voor controle pffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |