abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:59:47 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81134220
Dames ik heb het even een beetje gehad eerlijk gezegd, erg vervelend hoe mijn vraag of er meer 'fultimers zijn die het zwaar hebben' is inmiddels een discussie geworden over wie er meer recht van klagen heeft. Bekkenklachten zijn blijkbaar ernstiger dan 'gewoon wat vermoeidheid' en als je op kantoor werkt heb je het blijkbaar ook een stuk makkelijker dan lichamelijk zware beroepen. Nogmaals, ik wil geen lintje voor het doorwerken, maar ik dacht dat dit topic met name bedoeld was om je ei kwijt te kunnen. Mijn ei is dat ik moe ben, heel erg moe en daar moet ik blijkbaar maar mee leven omdat het erbij hoort, ik nog gewoon fulltime werk en dat ook nog eens op kantoor doe...

En misschien betrek ik het ook wel teveel op mezelf omdat ik ook vind dat ik meer moet kunnen dan ik nu doe en ik mezelf heel erg naar voel als we wéér iets af moeten zeggen omdat ik geen puf meer heb na een dag werken, feit is wel dat ik mezelf nu nog meer klote voel dan vanochtend....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:03:51 #152
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81134423
Flugeltje, waarom doe je niet zoals ik het deed? Als je het echt niet meer trekt op het werk een dagje of een halve dag verlof nemen zodat je even helemaal kunt bijkomen? Voor mij was het beter om dat niet op een maandag of een vrijdag te doen, maar het liefst op een woensdag of donderdag. Eventjes midden in de week wat extra tijd om te recupereren.
Wij hebben hier ook een aantal avondjes uit in het weekend afgezegd omdat ik het niet meer trok en fijn is het inderdaad niet.
pi_81135171
Denk dat jij het dan weer verkeerd oppakt Flugel, er wordt hier naar mijn idee nergens een discussie gevoerd over wie er meer recht heeft op. Ik gaf hier gewoon aan dat het: 'ik ben nog aan het werk, heb het ook zwaar maar vind het geen reden om me ziek te melden' op mij overkwam als 'gewoon even doorzetten! Zitten al zoveel mensen thuis, snap ik niet!'

Dit topic is ook bedoel om je ei kwijt te kunnen, maar vind dat er best veel geklaagd wordt. Er zijn gewoon dingen die er wel bijhoren, zoals moeheid e.d. en daar mag best eens over geklaagd worden, maar ik vind het ook weer onzin dat er steeds maar aangehaald moet worden hoe zwaar het wel niet is en wie dat ook heeft...die discussie is hier namelijk wel eerder gevoerd.

Er bakt wel een kindje in je en dat trekt energie. Feit. Wordt dat toch teveel dan moeten er maatregelen genomen worden. Hetzij vrij nemen hetzij ziek melden.

Het is zo jammer dat het hier vaak over de negatieve dingen gaat (althans ook dat gevoel heb ik!). Ik mis hier vaak wel het gezellige, leuke jollige gebeuren. Kan zelf ook de hele dag over alles klagen maar ik schiet er zo weinig mee op....
pi_81135340
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Bekkenklachten zijn blijkbaar ernstiger dan 'gewoon wat vermoeidheid' en als je op kantoor werkt heb je het blijkbaar ook een stuk makkelijker dan lichamelijk zware beroepen.
Wie zegt dat? Er wordt volgens mij gezegd dat het anders is, en dat het dus van de persoon afhangt of die dat werk trekt.
quote:
Mijn ei is dat ik moe ben, heel erg moe en daar moet ik blijkbaar maar mee leven omdat het erbij hoort, ik nog gewoon fulltime werk en dat ook nog eens op kantoor doe...
Van mij hoef je er helemaal niet mee te leven. Het gaat er in deze discussie volgens mij juist om dat je zelf moet beslissen wat je wel en niet trekt. Maar ik heb naar aanleiding van je posts ook wel eens gedacht: als het je zo zwaar valt, doe er dan iets aan! Als jij ervoor kiest dat niet te doen en daardoor doodmoe te zijn, dan is dat jouw keuze en daar zul je dan inderdaad mee moeten leven.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:21:10 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81135543
@leonieke ik ben de woensdag vrij, meestal is dat voldoende, maar nu even niet

@Orea, dat er veel geklaagd wordt hier klopt wel, ik doe ook niet altijd mee aan de discussies, maar zoals gezegd heb ik nu weer heel erg last van vermoeidheid en dan is het wel eens fijn als je dat kunt melden. De overige klachten hoor je me ook niet over. (zo weet hier bijvoorbeeld ook nog niemand dat we pinkpop hebben moeten annuleren en daar baal ik zo van dat het misschien allemaal wat harder aanpakt momenteel)

En zoals gezegd, de vermoeidheid en het feit dat ik zelf ook regelmatig boos op mezelf ben zorgt er ook voor dat ik mezelf dingen wat meer aantrek. Zo zat ik alweer bijna op de kast omdat ik jouw reactie persoonlijk opnam, dat ik hier alleen maar zit te klagen. Ik ga vannacht maar eens goed slapen, hopelijk morgen weer meer energie en ook wat vrolijker....
pi_81136021
Tuurlijk, wat ik al zei er moet juist ook ruimte zijn om even te kunnen luchten/klagen. Doe ik zelf ook als het weer eens de spuigaten uitloopt! Het hoeft hier echt niet altijd maar rozengeur en maneschijn en jolly joy joy te zijn!

Maar men trekt elkaar wel makkelijk mee in het negatieve, en dat is zo jammer. Het ontneemt mij wel eens de lust om te posten, juist omdat ik zelf mijn best doe het wat positiever te houden allemaal. En misschien ben ik soms wel té jolig, maar misschien doe ik dat wel om juist veel van hetzelfde hier te compenseren. Ofzo. Beetje idee van kom op mensen! We zijn wel ZWANGER! En ja dat is zwaar, en heftig. Maar we zijn ZWANGER! Baby enzo!

En het is inderdaad in het algemeen bedoeld en niet op jou persoonlijk.
pi_81136033
Ik heb de eerste babykleertjes gekocht

pi_81136136
Ooooooohhhh
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:35:35 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81136416
Dat streepjesspul is leuk!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:37:01 #160
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81136504
leuk pvoesss
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81136543
Misschien een rare vraag overigens maar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
pi_81136645
En er staat op :
A new life begins
A dream come true
Baby it's you!`

Dat vond ik zo lief
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:39:58 #163
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_81136661
Leuk setjes Pvoesss
Hier 24 weken .. over 13 weken mag ik gewoon al thuis bevallen * hellpieeeeeee kop in zand steekt *
En sja ieder beleefd haar zwangerschap op een eigen manier, een ieder heeft andere grenzen 'enuff said'.
Hier gaat wel redelijk, niet te zwaar eten (dus geen stampotten boerenkool capucijners of iets dergelijks) niet de marathon willen lopen en lekker rustig aan doen waar mogelijk, dan redden we t best tot 40 max 42 weken
even een voor n ieder die t nodig heeft.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_81136711
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Misschien een rare vraag overigens maar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
Had ik ook! ging ook weer weg. Nu heb ik het nog niet.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:40:54 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_81136719
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Zwangerschapstreep niets raars. in 99,9% verdwijnt deze na de zwangerschap weer, is n beetje t zelfde als striea alleen dat blijft
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:41:06 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81136732
Ik heb 'm nog niet Orea, wel staat m'n navel al een paar dagen op ploppen maar wil ie niet doorzetten... Ik kan mezelf wel echter wel voorstellen dat ie op nog niet volledig gerekte huid donkerder is dan daarboven.

Dat streepjesspul Pvoesss Sta ook regelmatig te watertanden bij al dat feetjespul, maar ik heb zoveel kleertjes gekregen her en der dat ik pas weer vanaf maat 74/80 hoef te gaan kopen Nog even wachten dus....
pi_81136841
da's de zwangerschaps streep orea
ik heb hem ook, alleen loopt ie wel een beetje scheef hihi

controle op zich was wel oke, moest wel aan de ctg en voortaan eerder bellen omdat ik beeb nu minder goed voel, maar ja ik voelde nog wel...
bloeddruk iets wat hoger maar niet ernstig, ctg dus goed, echo redelijk, beeb goed ingedaald maar voor dit moment matig vruchtwater, zondag hoe dan ook weer ctg en mocht ik het morgen weer zo laat pas voelen dan morgen al bellen!

pvoesss wat een schattige kleertjes!
pi_81136857
Ja dat dat de zwangerschapsstreep is weet ik maar onder het schaambeen is ie echt 3 keer zo dik en donker als erboven maar misschien verklaard dat het Flugel, daar is het niet gerekte huid natuurlijk! Maar dat-ie 3 keer zo breed is is ook zo apart!

Ik heb gisteren de C&A weerstaan en ik had echt gruwelijk kunnen losgaan, maar ik ben al zo bang dat ik Roelofje straks heel veel niet aan kan trekken (al prop ik haar gewoon in alles maat 56, passend of niet dan maar 4 x per dag wat anders aan zóveel heb ik al in die maat )
pi_81136956
Draak goed in de gaten houden dus! Zou mooi zijn als je ukkepuk zich één dezer dagen gewoon aandient!!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:50:58 #170
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81137188
Leuke kleren Pvoesss!

Draakje, pas je goed op jezelf en je mini? Meteen bellen als je iets niet vertrouwt he!
A grand adventure has begun.
pi_81137426
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Orea het volgende:
Draak goed in de gaten houden dus! Zou mooi zijn als je ukkepuk zich één dezer dagen gewoon aandient!!
hihi nou dat vind ik ook
al mag ie ook best nog wel blijven zitten
ik wordt gewoon wel erg nieuwsgierig!
pi_81137467
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Keshet het volgende:
Leuke kleren Pvoesss!

Draakje, pas je goed op jezelf en je mini? Meteen bellen als je iets niet vertrouwt he!
maar dat is het, ik vertrouw het gewoon, omdat ik het wel voelde
ik dacht ook dat je alleen moest bellen als je het niet meer voelde
maar schijnbaar moet ik het toch in het "vaste" ritme voelen
pi_81139877
bellen als het "anders " voelt is hier meer van toepassing denk ik...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81142277
Misschien is er toch gewoon al wat bezig draakje! Spannend en goed in de gaten houden dus.

Wat een lieve kleertjes Pvoess! Watvoor kleur is het nou? De hele foto's zien er hier groenig uit.

Wij zijn net naar Ikea geweest om wat laminaat te halen voor in de babykamer, en toen we terug kwamen deed echt alles zeer. Maar gelukkig was mijn moederdagkadootje net bezorgd, en mocht ik het al open maken! Een shiatsu massage kussen. Wat een hemels ding! Mijn rug doet nu helemaal geen zeer meer, echt een aanrader voor wie last van hun rug hebben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81143153
Ik ben misselijk wat op zich niet gek is als je in 1 keer 9 negerzoenen en een glas cherry coke naar binnen werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')