Wie zegt dat? Er wordt volgens mij gezegd dat het anders is, en dat het dus van de persoon afhangt of die dat werk trekt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Bekkenklachten zijn blijkbaar ernstiger dan 'gewoon wat vermoeidheid' en als je op kantoor werkt heb je het blijkbaar ook een stuk makkelijker dan lichamelijk zware beroepen.
Van mij hoef je er helemaal niet mee te leven. Het gaat er in deze discussie volgens mij juist om dat je zelf moet beslissen wat je wel en niet trekt. Maar ik heb naar aanleiding van je posts ook wel eens gedacht: als het je zo zwaar valt, doe er dan iets aan! Als jij ervoor kiest dat niet te doen en daardoor doodmoe te zijn, dan is dat jouw keuze en daar zul je dan inderdaad mee moeten leven.quote:Mijn ei is dat ik moe ben, heel erg moe en daar moet ik blijkbaar maar mee leven omdat het erbij hoort, ik nog gewoon fulltime werk en dat ook nog eens op kantoor doe...
Had ik ook! ging ook weer weg. Nu heb ik het nog niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Misschien een rare vraag overigensmaar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
Zwangerschapstreepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Orea het volgende:
Misschien een rare vraag overigensmaar ik heb een streep (whoehoe) tot mijn navel, maar het stuk net onder mijn schaambeen (onder het schaamhaar) is echt HEEL donker, en daarboven lichter... herkenbaar?? Vind het zo bizar te zien
hihi nou dat vind ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Orea het volgende:
Draak goed in de gaten houden dus! Zou mooi zijn als je ukkepuk zich één dezer dagen gewoon aandient!!
maar dat is het, ik vertrouw het gewoon, omdat ik het wel voeldequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Keshet het volgende:
Leuke kleren Pvoesss!
Draakje, pas je goed op jezelf en je mini? Meteen bellen als je iets niet vertrouwt he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |