Ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Ze gaan het er ongetwijfeld over hebben, maar niet de hele uitzending. De gasten zullen er gewoon zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XLquote:Ooggetuigen over paniek tijdens Dodenherdenking
De Nationale Dodenherdenking op de Dam is deze avond ernstig verstoord. Nadat een man tijdens de twee minuten stilte hard begon te schreeuwen ontstond er chaos in het publiek. Onder meer ooggetuige Leon Bril vertelt over de paniek op de Dam.
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het schijnt dat die er ook bij was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef MilaNL het volgende:
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XL
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzo
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.
Vincent Bijlo en Prinses Christina ?quote:
Dat zullen ze erg vimnden. Hoop dat ze er overheen komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
Kenneth Perez sterspeler.
Dat Twente gelul interesseert me niets, ik zet 'em straks lekker weer af.
is prima ik kijk wel verder, heb juist geen behoefte aan deze halve zool met z'n tenenkrommende verslag met z'n guitige glimlachquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
quote:
Daar heb ik ook niet om gevraagd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is prima ik kijk wel verder, heb juist geen behoefte aan deze halve zool met z'n tenenkrommende verslag met z'n guitige glimlach
Ja een idioot die niet stil was en toen heb ik hem tegen de grond gegooidquote:
Dit zegt heel veel over de angst in de samenleving. Dus het is belangrijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze hier serieus een heel item aan besteden?
Slotje iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze hier serieus een heel item aan besteden?
Dat die Perez dat ook gewoon laat zeggen zonder te fronsen, te lachen of een grote foto van Ruiz aan de camera te tonen, is tekenend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
De media stimuleert die angst alleen maar als ze zoveel aandacht besteden aan een malloot die het leuk vond om te schreeuwen tijdens de twee minuten stilite.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dit zegt heel veel over de angst in de samenleving. Dus het is belangrijk.
Whatever.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De media stimuleert die angst alleen maar als ze zoveel aandacht besteden aan een malloot die het leuk vond om te schreeuwen tijdens de twee minuten stilite.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft van Halst al zijn video boardje er bijgepakt om de boel te reconstrueren?
de uitzending is al bijna voorbij, hij kan z'n spullen weer inpakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft van Halst al zijn video boardje er bijgepakt om de boel te reconstrueren?
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
de uitzending is al bijna voorbij, hij kan z'n spullen weer inpakken
Het is gisteren al aan bod geweest. P&W is geen voetbalprogramma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.
Het blijft een AT5 programma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.
Effe rustig 'kankerneger'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom vragen ze die Perez man? Zijn slechtheid straalt er van af.
Als ze uit de Randstad kwamen, dan hadden ze het hele item geschrapt vermoed ik, ten gunste van dat rare incidentje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Darryl is terug !quote:
Ja dan baal je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Appletree het volgende:
Die man die met z'n koffertje vanuit z'n werk naar de dam toe is gegaan...Toch lullig.
Ik herkende m'n eigen posts niet terug zonder Darrylquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Darryl is terug !kinderverkrachter.
Dat is echte liefde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik herkende m'n eigen posts niet terug zonder Darryl
Born in the Tukkerlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Bruce Springsteen The Boss eigenlijk verantwoordelijk voor de wederopstanding van Twente
Kennez Pereth.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef Knallert het volgende:
Paul denkt dat Kenneth Kennes heet?
Even Mart THmeetTH gebeld voor advies.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef Knallert het volgende:
Paul denkt dat Kenneth Kennes heet?
Ach in Rotterdam lopen ze hand in hand.quote:
Noemt zichzelf ook JXL in Amerika.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef MrX1982 het volgende:
Die Junkie XL. Wat een hypocriete lul is dat.
Een inval bij een concert in Rusland omdat er wordt gezongen dat Poetin een dictator is censuur noemen maar fuck wegbliepen in Amerika is dan ineens fatsoen.
Daar kiest hij zelf niet voor... Bovendien gaan we nu appels met peren vergelijkenquote:
Ja, eens kijken of-ie weer net gaat zitten of-ie moeten poepen in de bus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef TNA het volgende:
Ha, morgen Cohen. Handjes boven tafel Job.
Van sport weten ze ook niks, waar hebben P & W wel verstand van eigenlijk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef pberends het volgende:
Gelukkig voor Cohen hebben Pauw en Witteman ook gebrekkige financiële kennis.
Flauwe grapjes maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Van sport weten ze ook niks, waar hebben P & W wel verstand van eigenlijk?
Wie wil jij dan op tv?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef eriksd het volgende:
Ook niet weg te branden van de buis die Cohen.
politiek in het algemeen, van muziek hebben ze ook geen kaas gegeten. Kijk tiesto een paar weken geleden maar eens, iets met trance geloof ik aldus paulquote:
Even niet die lijsttrekkers. Mensen uit de Eerste Kamer, parlementsleden, politieagenten, ik noem maar wat. Elke keer weer die uitgestreken gezichten van Pechtold, Cohen c.s. waar nooit iets uitkomt.quote:
Muziek is dan ook met gitaruhquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
politiek in het algemeen, van muziek hebben ze ook geen kaas gegeten. Kijk tiesto een paar weken geleden maar eens, iets met trance geloof ik aldus paul
Geniet dan maar van Edje Anker vanavond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even niet die lijsttrekkers. Mensen uit de Eerste Kamer, parlementsleden, politieagenten, ik noem maar wat. Elke keer weer die uitgestreken gezichten van Pechtold, Cohen c.s. waar nooit iets uitkomt.
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vond die opmerking van Perez over Van Halst wel leuk
Over dat presenteren veel moeilijker is dan analyseren; en dan die kop van Van Halstquote:
Ik ben het nooit met je eens, maar nu wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu weten we het wel
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Horloge het volgende:
Zeg Job, wie gaat hier over de vragen? Ik dacht dat er met dat doel 2 dikbetaalde presentatoren zitten?
Misschien moet hij vragen wat zij kosten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Horloge het volgende:
Zeg Job, wie gaat hier over de vragen? Ik dacht dat er voor dat doel 2 dikbetaalde presentatoren zitten?
Ja, ik vind het ook een tamelijk vreemde calculatie, maar ze moesten natuurlijk even cool doen tegenover de man die niets van financiën schijnt te weten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kost 300 miljoen. Wat een gelul.. Alsof mensen op zo'n dag niet ineens geld gaan spenderen bijvoorbeeld (wat ze op een normale werkdag niet doen).
En aangezien hij nu het stempel "weet niets van economie" heeft gekregen in de media, kan hij er ook niet tegenin gaan. Geniaal dus van p&w.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een tamelijk vreemde calculatie, maar ze moesten natuurlijk even cool doen tegenover de man die niets van financiën schijnt te weten.
Nope, geen woord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Tommeke het volgende:
Dekker al aan de beurt geweest?
Idd, één van de meest kansloze en naïeve politici die ik de laatste tijd heb gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef Louis22 het volgende:
Hoe raar is het leven dat mensen als Ed Anker macht hebben en serieus genomen worden
Dat baseer je op vanavond?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd, één van de meest kansloze en naïeve politici die ik de laatste tijd heb gezien
Er zijn serieus plannen daarvoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef Horloge het volgende:
P&W doen echt een gooi naar het kampioenschap flauwe grappen maken de laatste tijd. "Wat ga je doen met de Zuidas, een tunnel boren?"
Goed politicus, doet goed zijn voorbereidingen voor debatten. Niet mijn partij maar goed als je dan toch CU gaat stemmen doe dan maar Ankerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef koningdavid het volgende:
Edje Anker, ik ga op hem stemmen.
quote:
Het zou goed zijn als in de politiek eens wat bedrijfseconomischer gedacht en gehandeld zou worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit geen Gristenunie politicus. Meer een bedrijfsleven mannetje. Met z'n elevator pitch.
Ik heb wel meer interviews met hem gezien, 't is altijd dezelfde iets te veel van zichzelf onder de indruk zijnde naïeveling. Aardige kerel hoor. Dat wel.quote:
Nogal kortzichtig inderdaad. Tijdens debatten gewoon een degelijke, nette, politicus.quote:
Eh ja, dat weet ik. Maar alsof Ed Anker de komende weken die tunnel gaat boren om verkozen te worden in de kamer. (Anker had het namelijk over een feest.)quote:
Eens. Het afschaffen van Tweede Pinksterdag is een goed begin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook beter om vrije dagen langzamerhand meer op dat soort 'universele' dagen te plannen dan vast te houden aan de traditionele dagen gebaseerd op een geloof. Heb je ook het gezeur van andere geloven die vrije dagen eisen niet.
Precies.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook beter om vrije dagen langzamerhand meer op dat soort 'universele' dagen te plannen dan vast te houden aan de traditionele dagen gebaseerd op een geloof.
Is helaas nou eenmaal actueel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Horloge het volgende:
Moet er nou ALTIJD doping bij gehaald worden? Sjezus!
Irritant die actualiteitquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Knallert het volgende:
Zucht. Het gaat over wielrennen en het moet ook weer over doping gaan.
Irritant inderdaad...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Knallert het volgende:
Zucht. Het gaat over wielrennen en het moet ook weer over doping gaan.
Ik heb 'm eens in het echt ontmoet, inderdaad echt een aardige kerel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef TNA het volgende:
Aardige vent trouwens, die Dekker. Toffe sportman.
Balkenende die bijna zijn klauw verbrandt, een mooie vechtpartij en een vrouw met d'r b(r)oek uit. Prachtig inderdaad.quote:
Idd. En maar vragen proberen te ontwijken...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Arcee het volgende:
Het lukt Cohen nog niet echt de regie in handen te nemen.
Hij valt me vooralsnog tegen in de media, helaas. Ik begrijp ook niet waarom hij niet gewoon kan antwoorden op een simpele vraag of hij het lijsttrekkerschap leuk vindt. "Ja", opgelost.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Arcee het volgende:
Het lukt Cohen nog niet echt de regie in handen te nemen.
Het wordt ronduit vervelend. Nooit een 'straight' antwoord, wat dat betreft is hij geen haar beter dan Balkenende.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En maar vragen proberen te ontwijken...
balkende 2quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij valt me vooralsnog tegen in de media, helaas. Ik begrijp ook niet waarom hij niet gewoon kan antwoorden op een simpele vraag of hij het lijsttrekkerschap leuk vindt. "Ja", opgelost.
Ik begin me helemaal dood te ergeren aan die vent! ALLE vragen ontwijkt ie!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het wordt ronduit vervelend. Nooit een 'straight' antwoord, wat dat betreft is hij geen haar beter dan Balkenende.
En het politiemissie-standpunt is gewoon een draai, hij kan het opleuken wat hij wil maar we worden gewoon in de zeik genomen door deze meneer en zijn gevolg.
Er is een verschil tussen een multi-interpretabele motie niet steunen en draaien. De PvdA is altijd voor een politiemissie geweest, maar niet voor een politiemissie-motie waarbij Verhagen alweer verlekkerd zinspeelt op het sturen van militairen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het wordt ronduit vervelend. Nooit een 'straight' antwoord, wat dat betreft is hij geen haar beter dan Balkenende.
En het politiemissie-standpunt is gewoon een draai, je kunt het opleuken wat je wil maar je wordt gewoon in de zeik genomen door deze meneer en zijn gevolg.
Balkenende is MP die moet voor alle Nederlanders spreken, Cohen voor zijn partij. 2 verschilllende groothedenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
[..]
En het politiemissie-standpunt is gewoon een draai, hij kan het opleuken wat hij wil maar we worden gewoon in de zeik genomen door deze meneer en zijn gevolg.
yep, mee eens! een combi tussen melkert en balkenende...gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef DaverzNL het volgende:
Het spijt me zeer maar ik zie hier écht een Melkert-II zitten, wat een stijve, stroeve, niet-grappige man zeg.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef DaverzNL het volgende:
Het spijt me zeer maar ik zie hier écht een Melkert-II zitten, wat een stijve, stroeve, niet-grappige man zeg.
Die trainingsmissie is in de nacht van de val in extremis nog door Van Middelkoop op tafel gegooid, aldus Bos. Bos heeft dat toen óók niet geaccepteerd. Dat is logisch gezien het feit dat het vertrouwen toen al weg was, maar het is door de partijen (mn. de PvdA) naderhand altijd uitgelegd als een val op inhoudelijke gronden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een multi-interpretabele motie niet steunen en draaien. De PvdA is altijd voor een politiemissie geweest, maar niet voor een politiemissie-motie waarbij Verhagen alweer verlekkerd zinspeelt op het sturen van militairen.
Van Middelkoop had dat verzoek al veel eerder moeten presenteren i.p.v. het schijnheilig achter te houden. Geen wonder dat het vertrouwen dan weg is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die trainingsmissie is in de nacht van de val in extremis nog door Van Middelkoop op tafel gegooid, aldus Bos. Bos heeft dat toen óók niet geaccepteerd. Dat is logisch gezien het feit dat het vertrouwen toen al weg was, maar het is door de partijen (mn. de PvdA) naderhand altijd uitgelegd als een val op inhoudelijke gronden.
Zie voorgaande.quote:Maar als het inderdaad op inhoudelijke gronden is geweest, zoals de PvdA zegt, dan betekent dat dat de optie 'trainingsmissie' niet bespreekbaar is geweest voor de PvdA.
Beste minister ooit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Middelkoop, er was een brief met allerlei onbekende afkortingen
Feitelijk wel, aangezien Van Middelkoop de inhoud heeft achtergehouden. Maar de afkortingen waren zo moeilijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:00 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet met die lulkoek komen dat het kabinet op inhoud is gevallen.
Ja, echt wel. Op het laatst ook toen Witteman vroeg of hij zin had in de campagne verder en Cohen een tegenvraag stelde dat Witteman nog drie weken moest. Daar liet-ie zich wel kennen.quote:
Ongeloofelijk dat je op TV zegt dat je de afkorting van de NAVO niet kent als minister van defensiequote:
Hij probeert duidelijk staatsman te blijven door niet in te gaan op onzinnige vragen. Tot op zekere hoogte lijkt me dat verstandig en onderscheidend, maar je mag ook weleens je ongezouten mening geven. Als je een simpele vraag als "Vindt u het lijsttrekkerschap leuk" al ontwijkt gaat er iets niet goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef Krambo het volgende:
Weer een zwak optreden van Cohen wat mij betreft. Hij komt zo timide en afwachtend over (''dat zullen we moeten zie, dat zou kunnen etc.) , ik heb hem geen duidelijke antwoorden horen geven en geen voorstellen horen doen (muv 5 mei)
Zelfs Balkenende is tegenwoordig duidelijker.
Hij probeert staatsman te blijven, maar dat is hij niet. Hij is voorlopig nog gewoon lijsttrekker van een partij. Dat boven de partijen staan is hem in Amsterdam redelijk gelukt maar Den Haag is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij probeert duidelijk staatsman te blijven door niet in te gaan op onzinnige vragen. Tot op zekere hoogte lijkt me dat verstandig en onderscheidend, maar je mag ook weleens je ongezouten mening geven. Als je een simpele vraag als "Vindt u het lijsttrekkerschap leuk" al ontwijkt gaat er iets niet goed.
Ik denk dat hij er goed aan doet zich als staatsman-premier op te werpen, maar hij moet er niet in doorslaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij probeert staatsman te blijven, maar dat is hij niet. Hij is voorlopig nog gewoon lijsttrekker van een partij. Dat boven de partijen staan is hem in Amsterdam redelijk gelukt maar Den Haag is een heel ander verhaal.
Helemaal juist.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij probeert duidelijk staatsman te blijven door niet in te gaan op onzinnige vragen. Tot op zekere hoogte lijkt me dat verstandig en onderscheidend, maar je mag ook weleens je ongezouten mening geven. Als je een simpele vraag als "Vindt u het lijsttrekkerschap leuk" al ontwijkt gaat er iets niet goed.
is helemaal waar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Een vaderlijk type waar je voor schaamt als kinde zijnde welquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef DrDentz het volgende:
In bange dagen heeft het volk juist behoefte aan een vaderlijk type als Job.
Ik denk dat Balkenende, Rutte en alle andere kandidaten ook niet precies weten hoe hoog de hyptheekschuld is, of hoeveel werklozen er maandelijks bijkomen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Cohen al weten hoe hoog de NL staatsschuld is? Of de omvang van de hypotheekschuld?
Klopt, maar dat inzicht was bij Cohen ook heel erg dunnetjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat Balkenende, Rutte en alle andere kandidaten ook niet precies weten hoe hoog de hyptheekschuld is, of hoeveel werklozen er maandelijks bijkomen.
Inzicht is veel belangrijker. Al deze feitjes uit je hoofd leren slaat natuurlijk nergens op.
Bovendien wordt die vraag niet op 9 juni beantwoord, want geen gekozen premier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een debiel
Vindt U JPB een goede MP?
De vraag wordt beantwoord door de kiezer op 9 juni
Die vraag is echt niet zo moeilijk om te beantwoorden
In de praktijk welquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bovendien wordt die vraag niet op 9 juni beantwoord, want geen gekozen premier.
Volgens mij ging het vooral om de ideeën van Verhagen erbij, maar ik heb de motie zelf niet gelezen. Overigens interessant: het heeft geen enkele invloed gehad op de populariteit van de PvdA. Misschien dat mensen de discussie zo moe zijn dat het ze niet meer zoveel kan schelen. Of Cohen kan gewoon veel maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:24 schreef Horloge het volgende:
TNA, ik zie net op de twitters dat in de motie zelfs letterlijk staat dat het een civiele politietrainingsmissie is. Dan lijkt mij het argument 'multi-interpretabel' überhaupt niet op te gaan.
(Niet dat ik verder een discussie uit wil lokken, ik moet ook eens gaan slapen, maar het geeft te denken wat de motieven van de PvdA zijn geweest om hier tegen te stemmen.)
En
[..]
is helemaal waar.
Chabot nee, Anker nee, Dekker niet écht, stukje met Cohen alleen als je wil zien hoe hij daar faalde. Alleen de Zapservice was top. Dus hooguit het laatste half uurtje kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Moeite waard om de herhaling te checken vanmiddag?
Chabot is wel leuk om naar te kijken. Ik heb hem nog niks echt negatiefs horen zeggen over een andere partij. Wel een ietsje mindere kant om het niet te mooi te laten lijken maar volgens mij zou hij zelfs de NSB nog een prima partij vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Chabot nee, Anker nee, Dekker niet écht, stukje met Cohen alleen als je wil zien hoe hij daar faalde. Alleen de Zapservice was top. Dus hooguit het laatste half uurtje kijken.
Hans van Baalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:05 schreef Knallert het volgende:
Vanavond:
- Luchtvaartexpert Benno Baksteen over het rapport over de vliegtuigcrash bij Schiphol in 2009.
- Hans van Baalen (VVD) en Femke Halsema (GL) over de Engelse verkiezingen.
- Lammy Luten, moeder van de in 1993 vermoorde Andrea Luten.
Ja, nog zo'n VVD mongool waardoor de PPV-mongolen naar de VVD overlopen.quote:
Nobody fucks with Hans van Baalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, nog zo'n VVD mongool waardoor de PPV-mongolen naar de VVD overlopen.![]()
Ik zal d'r ook niet op stemmen, maar Van Baalen is wel een baas. Er zijn weinig mensen in de politiek die hun mening beter kunnen beargumenteren dan hij. Helaas voor hem heeft hij niet zo'n pathos als bijvoorbeeld Pechtold of Halsema.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef TNA het volgende:
Hans van Baalen, de verpersoonlijking van de VVD waarop ik nooit van mijn leven zal stemmen.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef TNA het volgende:
Hans van Baalen, de verpersoonlijking van de VVD waarop ik nooit van mijn leven zal stemmen.
Kom op zeg, die man kletst uit zijn nek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zal d'r ook niet op stemmen, maar Van Baalen is wel een baas. Er zijn weinig mensen in de politiek die hun mening beter kunnen beargumenteren dan hij. Helaas voor hem heeft hij niet zo'n pathos als bijvoorbeeld Pechtold of Halsema.
Dat schijnt. Marsen in zijn studententijd en zulks.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Neonazi toch?
Heeft tie een nek dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kom op zeg, die man kletst uit zijn nek.
Een weloverwogen beslissing zou ik nemen op basis van programma's.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft tie een nek dan?![]()
Wel fijn dat Halsema komt trouwens. Was even bang dat Balkenende vanavond aan tafel zou zitten. Zoiets hoorde ik bij DWDD vanavond dacht ik.![]()
Ik wil méér Halsema en Pechtold, de 2 potentiële kandidaten waarop ik mijn stem ga uitbrengen 9 juni. Zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen tussen deze 2 liberalen.
Die heb ik uiteraard al doorgenomen. Voor beide programmas valt wat te zeggen, dat is het 'm juist.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Een weloverwogen beslissing zou ik nemen op basis van programma's.
Ah het gaat over de Engelse verkiezingen, jammer ik had gehoopt dat er een leuk debat in zou zitten tussen Van Baalen en Halsema.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
Complete gastenlijst:
- Luchtvaartexpert Benno Baksteen over het rapport over de vliegtuigcrash bij Schiphol in 2009.
- Hans van Baalen (VVD) en Femke Halsema (GL) over de Engelse verkiezingen.
- Lammi Luten, moeder van de in 1993 vermoorde Andrea Luten
Ik denk niet dat ze alleen feitjes en weetjes gaan uitwisselen. Van Baalen is op de hand van de Conservatives, Halsema zal waarschijnlijk naar de LibDems neigen. Dus er zal vast wel gedebatteerd worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah het gaat over de Engelse verkiezingen, jammer ik had gehoopt dat er een leuk debat in zou zitten tussen Van Baalen en Halsema.
Dat zou ik ook doen als Femke zo tegenover me zat.quote:
Mwah. De man heeft verstand van zaken en weet dat ook over te brengenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Baksteen maar een beetje warrig met zijn commercieel belang...
Van Baalen is politiek gezien absoluut veel meer een Conservatief dan een Soc. Lib.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Horloge het volgende:
Van Baalen nu opeens weer een liberaal en voor Clegg? Apart.
Om 11 uur op CNN al exit polls.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De eerste exit-polls uit Engeland zijn er nog niet." Kijk es op twitter, heren.
Psies. Die onzekerheid lijkt me als ouder echt zo ont-zet-tend frustrerendquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
Fijn voor die moeder dat ze nu na 17 jaar eindelijk weet wie haar dochter vermoord heeft.
Kan ze dat ook eindelijk proberen af te sluiten.
Komt de prime suspect nog even een biertje in je bar drinken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Die onzekerheid lijkt me als ouder echt zo ont-zet-tend frustrerend
Dat ook nog jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt de prime suspect nog even een biertje in je bar drinken.
Die VARA techneuten kunnen niet van de knopjes afblijven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef eriksd het volgende:
Ligt het nou aan mijn TV of hoor ik de hele tijd heel zacht de eindtune?
Lastige situatie, maar hij blijkt dus wel gewoon onschuldig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Komt de prime suspect nog even een biertje in je bar drinken.
Het is ook vreemd dat de VVD niet meer denkt aan privacy en alleen aan de slachtoffers.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
En ik ben tegen het verplicht afstaan van DNA door iedereen.
Prima om het door veroordeelde geweldsplegers te laten doen, maar verder te veel risico op fouten en te veel kans op misbruik van die databank.(verzekeringsmaatschappijen die je willen uitsluiten etc)
om nog maar te zwijgen wat je er mee kan doen in het kader van ca. 70-65 jaar geleden
Mwoa, het was wel duidelijk. Maar hij wilde volgens mij niet zeggen dat het vaak een afweging tussen kosten en risico's is, Dat wil men gewoon niet horen denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Baksteen maar een beetje warrig met zijn commercieel belang...
99,98% van de mensen die Bush kennen zit al jaren op Bush te kankeren en toch staat iedereen zo blij als een kind met die crimineel op de foto. Geeneens gespeeld.quote:
Nee, hij zit vanavond met een legerhelm aan tafel. Die beschermen beter tegen eieren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
Jan Kees de Jager, dat wordt lachen. Heeft ie het hoofddeksel van Al-Sahaf geleend voor deze uitzending?
[ afbeelding ]
Crimineel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
99,98% van de mensen die Bush kennen zit al jaren op Bush te kankeren en toch staat iedereen zo blij als een kind met die crimineel op de foto. Geeneens gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee, hij zit vanavond met een legerhelm aan tafel. Die beschermen beter tegen eieren.
Oh ok, nee dan is Bush inderdaad een eerlijk en zeer weldenkend mens. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Crimineel?
Bush had tenminste het lef om de Islam een nobel geloof te noemen en tegelijk had hij binnen een half jaar 80% van de Al Qaeda leiding gebombardeerd.
Zulke mensen hebben we meer nodig.
Wel eens gedacht aan TT229?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wies da?
Neequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef TNA het volgende:
"Ik werd nog wel eens als heel stevig neergezet". Ja dude, interpreteer dat maar psychologisch.
Mwah, Eurlings was walgelijk toen bij P&W. Ik vind De Jager best realistisch overkomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Ik vind De Jager best sympathiek. Maar ik moet bij dit interview opeens terugdenken aan minister Eurlings, die het voor elkaar kreeg om de IJslandse aswolk in zijn eentje weg te blazen.
Zit Job ook aan tafel vanavond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sukkel die Cohen. gedraagt zich nu al als een superster en blijkt gewoon een prutser. En dat baart mij zorgen. Hij doet alsof zijn positie al bepaald is ofzo
Ongelofelijk idd, hij zit er zelfs als hij er niet is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sukkel die Cohen. gedraagt zich nu al als een superster en blijkt gewoon een prutser. En dat baart mij zorgen. Hij doet alsof zijn positie al bepaald is ofzo
Dat wij teveel exporteren naar Spanje/Griekenland etc is juist het probleem. Wij moeten meer van hun producten consumeren en minder naar hen exporteren. Wat hebben wij immers aan een failliete klant die op de pof leeft? Echt gebral van De Jager.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Alsof de euro onze exporteurs geholpen heeft.
CDA gelul eerste klas.
Cohen was ook weer matig woensdag. "Ja, 5 mei moet standaard een vrije dag worden"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Allemaal leuk en aardig ja. Met EU geld is er in Portugal een snelweg aangelegd en nog steeds weten ze failliet te gaan. Hoeveel miljarden moeten we nog naar die landen brengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wij teveel exporteren naar Spanje/Griekenland etc is juist het probleem. Wij moeten meer van hun producten consumeren en minder naar hen exporteren. Wat hebben wij immers aan een failliete klant die op de pof leeft? Echt gebral van De Jager.
300 miljoen is ook niet zo veel meer als vroeger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Cohen was ook weer matig woensdag. "Ja, 5 mei moet standaard een vrije dag worden"
"Waar gaat u dat van betalen, kost de economie 300 miljoen"
"Ja, geen idee, niet zo relevant"... ja handig in een economische crisis idioot.
Mat EU geld is er een weg aangelegd van Cracow naar Dresden, maar die Polen doen het wel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig ja. Met EU geld is er in Portugal een snelweg aangelegd en nog steeds weten ze failliet te gaan. Hoeveel miljarden moeten we nog naar die landen brengen?
[..]
300 miljoen is ook niet zo veel meer als vroeger.
Die Zuid-Europese landen hebben een enorm handelstekort, en aangezien ze niet competitief zijn is de enige remedie een diepere recessie, bezuinigen en vooral minder consumeren. Maar daar horen we niemand over (behalve de staatsfinancien zogenaamd op orde brengen).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig ja. Met EU geld is er in Portugal een snelweg aangelegd en nog steeds weten ze failliet te gaan. Hoeveel miljarden moeten we nog naar die landen brengen?
het zijn allemaal hoeren! ze doen net of ze het niet zijn soms.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef geppie het volgende:
Goh die Claudia Schumacher is ook een helder licht
Polen hangen ook Pruissische idealen aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Mat EU geld is er een weg aangelegd van Cracow naar Dresden, maar die Polen doen het wel goed
Nou iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef geppie het volgende:
Goh die Claudia Schumacher is ook een helder licht
Ik denk dat menig hoer slimmer is dan deze dame.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zijn allemaal hoeren! ze doen net of ze het niet zijn soms.
Hij maakt er weer een grapje van. Ze moeten hem aan de hoogste boom hangen.quote:
Hehe, jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
... het is nog niet helemaal af, bedoel je?
Absoluutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel fascinerend dat 'we' dit kunnen tegenwoordig.
Katten eten je penis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:34 schreef Droomoord het volgende:
gezicht weggegeten door haar hond???? WTF
daarom ben ik een kattenpersoon
Altijd fijn als je herkent wanneer iets voor de grap wordt gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij maakt er weer een grapje van. Ze moeten hem aan de hoogste boom hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |