Ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Ze gaan het er ongetwijfeld over hebben, maar niet de hele uitzending. De gasten zullen er gewoon zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XLquote:Ooggetuigen over paniek tijdens Dodenherdenking
De Nationale Dodenherdenking op de Dam is deze avond ernstig verstoord. Nadat een man tijdens de twee minuten stilte hard begon te schreeuwen ontstond er chaos in het publiek. Onder meer ooggetuige Leon Bril vertelt over de paniek op de Dam.
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het schijnt dat die er ook bij was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef MilaNL het volgende:
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XL
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzo
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.
Vincent Bijlo en Prinses Christina ?quote:
Dat zullen ze erg vimnden. Hoop dat ze er overheen komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
Kenneth Perez sterspeler.
Dat Twente gelul interesseert me niets, ik zet 'em straks lekker weer af.
is prima ik kijk wel verder, heb juist geen behoefte aan deze halve zool met z'n tenenkrommende verslag met z'n guitige glimlachquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
quote:
Daar heb ik ook niet om gevraagd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is prima ik kijk wel verder, heb juist geen behoefte aan deze halve zool met z'n tenenkrommende verslag met z'n guitige glimlach
Ja een idioot die niet stil was en toen heb ik hem tegen de grond gegooidquote:
Dit zegt heel veel over de angst in de samenleving. Dus het is belangrijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze hier serieus een heel item aan besteden?
Slotje iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze hier serieus een heel item aan besteden?
Dat die Perez dat ook gewoon laat zeggen zonder te fronsen, te lachen of een grote foto van Ruiz aan de camera te tonen, is tekenend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
De media stimuleert die angst alleen maar als ze zoveel aandacht besteden aan een malloot die het leuk vond om te schreeuwen tijdens de twee minuten stilite.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dit zegt heel veel over de angst in de samenleving. Dus het is belangrijk.
Whatever.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De media stimuleert die angst alleen maar als ze zoveel aandacht besteden aan een malloot die het leuk vond om te schreeuwen tijdens de twee minuten stilite.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft van Halst al zijn video boardje er bijgepakt om de boel te reconstrueren?
de uitzending is al bijna voorbij, hij kan z'n spullen weer inpakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft van Halst al zijn video boardje er bijgepakt om de boel te reconstrueren?
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
de uitzending is al bijna voorbij, hij kan z'n spullen weer inpakken
Het is gisteren al aan bod geweest. P&W is geen voetbalprogramma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.
Het blijft een AT5 programma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon ronduit associaal van P&W dat ze het kampioenschap van Twente, waar ze 3 man voor hebben uitgenodigd en toch bijzonder is, er in 10 minuten doordrukken.
Effe rustig 'kankerneger'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom vragen ze die Perez man? Zijn slechtheid straalt er van af.
Als ze uit de Randstad kwamen, dan hadden ze het hele item geschrapt vermoed ik, ten gunste van dat rare incidentje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Darryl is terug !quote:
Ja dan baal je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Appletree het volgende:
Die man die met z'n koffertje vanuit z'n werk naar de dam toe is gegaan...Toch lullig.
Ik herkende m'n eigen posts niet terug zonder Darrylquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Darryl is terug !kinderverkrachter.
Dat is echte liefde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik herkende m'n eigen posts niet terug zonder Darryl
Born in the Tukkerlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Bruce Springsteen The Boss eigenlijk verantwoordelijk voor de wederopstanding van Twente
Kennez Pereth.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef Knallert het volgende:
Paul denkt dat Kenneth Kennes heet?
Even Mart THmeetTH gebeld voor advies.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef Knallert het volgende:
Paul denkt dat Kenneth Kennes heet?
Ach in Rotterdam lopen ze hand in hand.quote:
Noemt zichzelf ook JXL in Amerika.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef MrX1982 het volgende:
Die Junkie XL. Wat een hypocriete lul is dat.
Een inval bij een concert in Rusland omdat er wordt gezongen dat Poetin een dictator is censuur noemen maar fuck wegbliepen in Amerika is dan ineens fatsoen.
Daar kiest hij zelf niet voor... Bovendien gaan we nu appels met peren vergelijkenquote:
Ja, eens kijken of-ie weer net gaat zitten of-ie moeten poepen in de bus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef TNA het volgende:
Ha, morgen Cohen. Handjes boven tafel Job.
Van sport weten ze ook niks, waar hebben P & W wel verstand van eigenlijk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef pberends het volgende:
Gelukkig voor Cohen hebben Pauw en Witteman ook gebrekkige financiële kennis.
Flauwe grapjes maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Van sport weten ze ook niks, waar hebben P & W wel verstand van eigenlijk?
Wie wil jij dan op tv?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef eriksd het volgende:
Ook niet weg te branden van de buis die Cohen.
politiek in het algemeen, van muziek hebben ze ook geen kaas gegeten. Kijk tiesto een paar weken geleden maar eens, iets met trance geloof ik aldus paulquote:
Even niet die lijsttrekkers. Mensen uit de Eerste Kamer, parlementsleden, politieagenten, ik noem maar wat. Elke keer weer die uitgestreken gezichten van Pechtold, Cohen c.s. waar nooit iets uitkomt.quote:
Muziek is dan ook met gitaruhquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
politiek in het algemeen, van muziek hebben ze ook geen kaas gegeten. Kijk tiesto een paar weken geleden maar eens, iets met trance geloof ik aldus paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |